Dat dus. Een door mensen geschreven boek dat bij elkaar geraapt is over een periode van enkele eeuwen. En dan beweren dat het waarheid is.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:53 schreef P8 het volgende:
Toch bizar dat als je naar de Bijbel kijkt er anno 2012 nog zoveel mensen letterlijk in geloven.
Maar je kan sommige teksten niet ontkennen zoals het geen wat ik in de OP heb gepost.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:53 schreef P8 het volgende:
Toch bizar dat als je naar de Bijbel kijkt er anno 2012 nog zoveel mensen letterlijk in geloven.
"Waar zijn we nou mee beeeeezig?"quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Waar zijn we nou mee beeeeezig?"
Je bedoelt groeiende Jodenhaat?quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:55 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar je kan sommige teksten niet ontkennen zoals het geen wat ik in de OP heb gepost.
Nee, en dat moet je ook niet doen. Het is gewoon een boek met leefregels en daaromheen gewoon wat sprookjes.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:55 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar je kan sommige teksten niet ontkennen zoals het geen wat ik in de OP heb gepost.
Niet nodig.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef PKRChamp het volgende:
Heeft een van jullie de link wel gelezen?
Dit is ook wel leuk om te lezenquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef PKRChamp het volgende:
Heeft een van jullie de link wel gelezen?
Ja, het is niet eens een lijstje met bijbelquotes, het is een pagina met bij elkaar geraapte quotes en dan een eigen interpretatietekst erbij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:05 schreef P8 het volgende:
Ik heb er mijn blik over laten gaan. De hoeveelheid verwijzingen naar de Bijbel is absurd en het is daarnaast zo suggestief als de pest.
Je punt?
quote:Voor iedereen die Christus en de waarheid willen volgen, is het van het grootste belang dat de Draak, het Beest en de Valse Profeet worden geïdentificeerd, zodat wij niet worden verleidt door hun valse doctrines en zo verloren gaan.
Als je echt niets met je leven van plan bent, dan zou je die enorme lap nutteloze tekst kunnen gaan lezen ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:05 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Dit is ook wel leuk om te lezen
http://www.freewebs.com/manipulatie/haarp.htm
Gr gr
Klaarblijkelijk hebben een paar miljard mensen toch moeite met het herkennen van die draak.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:06 schreef P8 het volgende:
Een willekeurige ctrl-c-v van de link uit de OP:
[..]
Je moet het plaatsen in de tijdsgeest van toen. Zou jij iets kunnen voorspellen wat een paar duizend jaar later plaats zou moeten vinden en dat ook in de woorden die ze over een paar duizend jaar zullen gebruiken?quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:05 schreef P8 het volgende:
Ik heb er mijn blik over laten gaan. De hoeveelheid verwijzingen naar de Bijbel is absurd en het is daarnaast zo suggestief als de pest.
Je punt?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je moet het plaatsen in de tijdsgeest van toen. Zou jij iets kunnen voorspellen wat een paar duizend jaar later plaats zou moeten vinden en dat ook in de woorden die ze over een paar duizend jaar zullen gebruiken?
Dat punt was al onderuit gehaald voordat je hem maakte.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:56 schreef Nembrionic het volgende:
Destijds had men al een teringhekel aan Joden, en dat is sindsdien niet veranderd, helaas. Dus "voorspellingen" uit die tijd berusten op louter toeval omdat die situaties horen bij rassenhaat.
Ja hoor. Precies hetzelfde verhaal. De Joden zullen over 2000 jaar nog steeds wel gehaat zijn. Voor mijn part vervang je het door Moslims. Om het even.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je moet het plaatsen in de tijdsgeest van toen. Zou jij iets kunnen voorspellen wat een paar duizend jaar later plaats zou moeten vinden en dat ook in de woorden die ze over een paar duizend jaar zullen gebruiken?
Over die vlakte heb je gelijk, maar men moet eerst iets zuiveren wil het weer schoon zijn. Net zoals je glassex op een smerige ruit spuit zodat het resultaat schoon zal zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Armageddon is een vallei of plateau in israel.
Daar is het naar vernoemd omdat het daar plaats zou vinden.
Niets meer niets minder.
De rest is erbij verzonnen.
Net zoiets als "de apocalypse" wat in het oud grieks juist verlichting betekent en heeft nul komma nul met vernietiging te maken.
Maar zo zijn er wel meer zaken die totaal niet kloppen of ronduit bewezen verzonnen zijn, in oude geschriften zoals de bijbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |