Ik ben ook 10kg afgevallen met fietsen een andere levensstijl en gezonder eten. Om af te vallen hoef je niet perse minder te eten maar het gaat erom wat je eet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:16 schreef JohnDDD het volgende:
ik ben wel met wielrennen 10 kilo afgevallen; ging regelmatig 4-6 uur fietsen, altijd goed veel koolhydraten eten en nooit mezelf tot het uiterste gedreven.
nog een tip voor de afvallers: vermijd vooral brood en neem chromiumpilletjes. een mineraal waardoor je bloedsuiker stabieler wordt. bij mij heeft dat fantastisch geholpen. vermijden van brood heeft vooral te maken met de hoge Glucose-index van brood; het wordt snel opgenomen en leidt ook snel weer tot honger.
Ik zou zeggen vermijd gewoon eens een maandje brood, eet alleen nog bruine rijst met groenten (zoveel als je wilt), fiets erbij en neem één pilletje chromium per dag, volgens mij val je echt kilo's af...
Een gezond persoon heeft geen pilletjes nodig om af te vallen, enkel een gezond verstand.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje opzoek naar eten wat ik overdag kan eten. Ik kan in het weekend prima af met 3 keer eten op een dag af, maar ik heb er zo'n hekel aan om op kantoor te zitten terwijl ik honger heb. Dus de banenen, koeken enzovoort vliegen er doorheen![]()
Ik ga eens kijken naar die pilletjes!
Nogmaals, met goede voeding verdeeld over de dag haal je meer uit dan dat gerommel in de marge.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:56 schreef kaasplankje het volgende:
Alle gekheid op een stokje, koffie stimuleert ook de vetverbranding. Drink gerust een sterke bak espresso voor of tijdens je training.
Inderdaad, zeker na die fietsmeneer bij Man Bijt Hond...quote:
Allemaal weer van die pannenkoeken in kort-kort met prof pakje aan op de weg. Hele winter en voorjaar heb ik ze niet gezien. Ik haat ze.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker na die fietsmeneer bij Man Bijt Hond...
Vanmiddag ff een klein rondje gefietst, met korte broek en mouwen. Lekker. Alleen wel een overschot aan bejaarden onderweg
Gaan we allemaal lekker jou in de weg rijden:)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Allemaal weer van die pannenkoeken in kort-kort met prof pakje aan op de weg. Hele winter en voorjaar heb ik ze niet gezien. Ik haat ze.
Het is tijd voor iets nieuws kwa kleuren? Laat dat ding overspuiten?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben eens aan het kijken voor een nieuwe fiets maar ik kan niet kiezen. Ik rijd nu Trek en daar ben ik erg blij mee maar Trek heeft nu geen mooie kleuren.
Ik kijk oa naar
Bianchi Infinito
Cannondale SuperSix
Pinarello FP2 of Quattro
BMC
De Trek die ik nu rijd is een dames model ik ben er erg tevreden mee maar het is echt tijd voor iets nieuws.
Ik weet niet hoe goed je mij kent, maar gezond verstand+kanovinnie komt niet vaak in 1 zin voorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 17:47 schreef Patroon het volgende:
[..]
Een gezond persoon heeft geen pilletjes nodig om af te vallen, enkel een gezond verstand.
Aan de kust was het gewoon fris.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als kort-kort vandaag nog niet kon.. Thermometer stond op 21 graden hier.
Erg mooi inderdaad, maar die Infinito is dan weer geen damesmodel. Bovendien is een Bianchi kwa geometrie volgens mij wel behoorlijk verschillend van een Trek?quote:
Pannenkoeken genoeg, maar ik kom over het algemeen maar weinig renners in profpakjes tegen. De meesten rijden in pakjes van de grootste speciaalzaak hier inde buurt, of in clubtenue. Enige die ik altijd in profpakje tegenkom is een oud prof, die te zuinig is om zijn oude rabopakjes weg te doen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Allemaal weer van die pannenkoeken in kort-kort met prof pakje aan op de weg. Hele winter en voorjaar heb ik ze niet gezien. Ik haat ze.
Bianchi is klein/krap opgezet volgens de fietsenmaker. Wat aggresiever/sportiever/sneller zegmaar.quote:Op zondag 25 maart 2012 08:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Erg mooi inderdaad, maar die Infinito is dan weer geen damesmodel. Bovendien is een Bianchi kwa geometrie volgens mij wel behoorlijk verschillend van een Trek?
Voor zover ik weet zijn die amerkaanse fietsen in verhouding vaak iets langer.
Ik zou mijn oud profpakjes ook niet wegsmijten. Zonde van 't geld.quote:Op zondag 25 maart 2012 08:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Pannenkoeken genoeg, maar ik kom over het algemeen maar weinig renners in profpakjes tegen. De meesten rijden in pakjes van de grootste speciaalzaak hier inde buurt, of in clubtenue. Enige die ik altijd in profpakje tegenkom is een oud prof, die te zuinig is om zijn oude rabopakjes weg te doen.
Bovendien: waarom zou je medewielerliefhebbers haten?
Of het sneller/ beter zit hangt er helemaal vanaf of de geometrie bij je past. De meeste FM's prijzen gewoon hun voorraad aanquote:Op zondag 25 maart 2012 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bianchi is klein/krap opgezet volgens de fietsenmaker. Wat aggresiever/sportiever/sneller zegmaar.
Die niet, is wel een goeie. En nu wil ik niet pochen met mijn wielerkennis, maar ik ken mede door al dat gezeik over merken, maatjes, standje hoger, lager, 69 enzovoorts toch wel meer dan de gemiddelde fietser. Dus dan heeft zo'n fietsenmaker er ook wat meer moeite mee om je "af te zetten"quote:Op zondag 25 maart 2012 08:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Of het sneller/ beter zit hangt er helemaal vanaf of de geometrie bij je past. De meeste FM's prijzen gewoon hun voorraad aan
Je hebt idd uitzonderingen. Zelf uitzoeken, inlezen etc is idd het beste om te weten waarom iets goed /slecht is voor jou. Dan voorkom je ook "af zet praatjes"quote:Op zondag 25 maart 2012 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die niet, is wel een goeie. En nu wil ik niet pochen met mijn wielerkennis, maar ik ken mede door al dat gezeik over merken, maatjes, standje hoger, lager, 69 enzovoorts toch wel meer dan de gemiddelde fietser. Dus dan heeft zo'n fietsenmaker er ook wat meer moeite mee om je "af te zetten"
post eens wat plaatjes , kiezen wij wel een kleurtje voor je uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb jullie advies nodig. Ik ben eens aan het kijken voor een nieuwe fiets maar ik kan niet kiezen. Ik rijd nu Trek en daar ben ik erg blij mee maar Trek heeft nu geen mooie kleuren.
Ik kijk oa naar
Bianchi Infinito
Cannondale SuperSix
Pinarello FP2 of Quattro
BMC
De Trek die ik nu rijd is een dames model ik ben er erg tevreden mee maar het is echt tijd voor iets nieuws.
Idd. Ik scheld ze dan meestal ook uit voor stel veenlijkenquote:Op zondag 25 maart 2012 09:03 schreef JohnDDD het volgende:
Kutbejaarden, ik rijd ze meestal zo de weg af. Gewoon zonder bellen op een millimetertje erlangs....
QFT.quote:Op zondag 25 maart 2012 09:17 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou voor Cannondale of BMC gaan. Gewoon omdat die Italiaanse fietsen kermisdingen zijn.
Jij wil zeker zo'n strakke fiets zodat tenminste niet alles rond is aan je voorkomenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
Daar heb jij zeker een spiegeltje voor nodig?
Ik ben vrijdag nog in kort/kort gegaan maar er stond 22 graden op mijn Garminquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet ik twijfel heel erg. Gisteren vertelde iemand mij dat de frames van Bianchi slapper zijn dan Trek of Cannondale. Nu heb ik gisteren na lang zoeken toch weer een Trek gezien in wat mooiere kleuren maar dan moeten ze die dan weer wel in mijn maat hebben.. zucht.quote:Op zondag 25 maart 2012 08:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Erg mooi inderdaad, maar die Infinito is dan weer geen damesmodel. Bovendien is een Bianchi kwa geometrie volgens mij wel behoorlijk verschillend van een Trek?
Voor zover ik weet zijn die amerkaanse fietsen in verhouding vaak iets langer.
Ik wil iets met blauw of dat turquoisequote:Op zondag 25 maart 2012 09:14 schreef dop het volgende:
[..]
post eens wat plaatjes , kiezen wij wel een kleurtje voor je uit
ik zou zelf bianchi en Pinarello van deze shortlist afhalen, maar kwestie van smaak.
al die karretjes kun je prima mee fietsen natuurlijk
denk dat ik bij de cannondale zou uitkomen
Cannondale hebben ze niet in de kleuren die ik wil hebben ik wilde het liquidgas model maar ze doen niet aan losse frames en is met 105 groep ik wil Ultegraquote:Op zondag 25 maart 2012 09:17 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou voor Cannondale of BMC gaan. Gewoon omdat die Italiaanse fietsen kermisdingen zijn.
Neehoor zonde zou dat zijn, ik maak fietsen alleen maar stuk.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:15 schreef JohnDDD het volgende:
Jij wil zeker zo'n strakke fiets zodat tenminste niet alles rond is aan je voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |