quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
Jij hebt er een relatie mee, niet je familie.
!quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:19 schreef Netsplitter het volgende:
Het belangrijkste is wat jij wilt.
Niet wat je familie wil.
Hoezo is dit geen lang leven beschoren?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Je moet doen wat je zelf wilt en geen rekening houden met je familie alhoewel ze wel gelijk hebben. Dit is leuk voor een poos maar een lang leven is het niet gegegeven. Dit zou verder niks uit moeten maken want daar kom je vanzelf achter.
Ik sluit me bij dit uitroepteken aan.quote:
Dat moet je ook helemaal niet. Gewoon even heel duidelijk zijn tegen je familie nu: het is jouw vriend, jouw keuze en elk probleem dat zij ermee hebben is hun probleem. Geef hen vooral niet de illusie dat ze er ook maar iets over te zeggen hebben.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:18 schreef BearerOfLight het volgende:
En het is gewoon beschamend om het als dertiger uit te 'moeten' maken met iemand.
Kwestie van logisch denken. Iemand van 21 is nog behoorlijk jong en ziet het leven heel anders dan als ie een jaartje of 30/35 is en om dan met iemand te zitten die tegen de menopauze aanzit e.d totaal andere interesses op die leefttijd/ levensinstelling etc. Het zal leuk zijn voor een paar jaar hooguit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo is dit geen lang leven beschoren?
Knap dat jij dat zo even op afstand kunt bepalen voor twee mensen die je nooit ontmoet hebtquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kwestie van logisch denken. Iemand van 21 is nog behoorlijk jong en ziet het leven heel anders dan als ie een jaartje of 30/35 is en om dan met iemand te zitten die tegen de menopauze aanzit e.d totaal andere interesses op die leefttijd/ levensinstelling etc. Het zal leuk zijn voor een paar jaar hooguit.
Lul toch niet zo dom...quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kwestie van logisch denken. Iemand van 21 is nog behoorlijk jong en ziet het leven heel anders dan als ie een jaartje of 30/35 is en om dan met iemand te zitten die tegen de menopauze aanzit e.d totaal andere interesses op die leefttijd/ levensinstelling etc. Het zal leuk zijn voor een paar jaar hooguit.
Mwa, het kan altijd een issue worden; maar dat hoeft niet. Ze kennen elkaar al een tijd; ze zijn zich bewust van het leeftijdsverschil, ik denk dat het prima kan blijven werken, zolang je maar op 1 lijn blijft wat betreft je verwachtingen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja he, let maar op over het algemeen gaat dat gewoon zo. Het is voor die jochies leuk voor even. Niet als het andersom is, een man met een jongere chick heeft meer kans van slagen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Knap dat jij dat zo even op afstand kunt bepalen voor twee mensen die je nooit ontmoet hebt
Ik snap nooit zo goed hoe je nou gewoon goede vrienden kunt worden met iemand die je eigenlijk wel heel leuk vind. Bij zo'n reactie krijg ik altijd het gevoel dat je hem helemaal niet leuk vind; en dat je de relatie gewoon aan houdt om hem niet te kwetsen, maar straks gewoon de mening van je familie gaat gebruiken om het alsnog uit te maken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:32 schreef BearerOfLight het volgende:
Dank jullie voor de reacties; ik kan me dus precies in alles vinden (zit zelf ook eerlijk gezegd 'in dubio').
Ik vond hem zelf ook te jong eerst, maar het voelt goed en we voelen ons gewoon relaxed bij elkaar. Ik wil geen kinderen en hij ook niet (tenminste dat zegt hij nu), en ik wil gewoon mijn eigen leven houden. Dus geen huisje boompje beestje op korte termijn. Maarja....over 10 jaar ben ik een veertiger en is hij een jonge dertiger die ook gewoon vrouwen van in de twintig kan krijgen. Zo realistisch ben ik wel.
Maar anderzijds: dat kan me ook gebeuren met een man van veertig die op (veel) jongere vrouwen valt...
Pffff wist ik het maar; op zich wil ik wel 'verstandig' zijn en gewoon verder gaan als goede vrienden, maar daar kwets ik hém nu heel erg mee en dat wil ik ook niet.Geef gewoon heel veel om hem, maar van een relaxte relatie en 'genieten' is weinig sprake meer als je weet dat je familie (met wie ik én een goede band heb én die in de buurt woont) er zware problemen mee heeft en je geliefde in feite dus niet accepteert. Ook kl*te voor hém!
In hoeverre heb je een goede band met je familie als ze jouw relationele keuzes niet accepteren?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:32 schreef BearerOfLight het volgende:
Dank jullie voor de reacties; ik kan me dus precies in alles vinden (zit zelf ook eerlijk gezegd 'in dubio').
Ik vond hem zelf ook te jong eerst, maar het voelt goed en we voelen ons gewoon relaxed bij elkaar. Ik wil geen kinderen en hij ook niet (tenminste dat zegt hij nu), en ik wil gewoon mijn eigen leven houden. Dus geen huisje boompje beestje op korte termijn. Maarja....over 10 jaar ben ik een veertiger en is hij een jonge dertiger die ook gewoon vrouwen van in de twintig kan krijgen. Zo realistisch ben ik wel.
Maar anderzijds: dat kan me ook gebeuren met een man van veertig die op (veel) jongere vrouwen valt...
Pffff wist ik het maar; op zich wil ik wel 'verstandig' zijn en gewoon verder gaan als goede vrienden, maar daar kwets ik hém nu heel erg mee en dat wil ik ook niet.Geef gewoon heel veel om hem, maar van een relaxte relatie en 'genieten' is weinig sprake meer als je weet dat je familie (met wie ik én een goede band heb én die in de buurt woont) er zware problemen mee heeft en je geliefde in feite dus niet accepteert. Ook kl*te voor hém!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |