Echt? Toen lag PDL zeker al met Stofje te rollebollenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik zag het net, zelfs in Tilburg ook. [ afbeelding ] En ik was MUZ PR crew, niet enkel mod-gepeupel.
[..]
Mmarsu geilde op PDL, ze spraken af, hij stond daar en zij kwam niet.
Geen probleem, ik bos die kkmocro wel even.
Geen tijd meer (of tenminste, die besteed ik nu aan andere dingen), PR was leuk maar best veel werk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tis de reden dat je geen mod meer bent eigenlijk? Zoals je het verteld klinkt et wel erg lekker met al die gastenlijst shit
Geen idee of PDL toen iemand anders deed, maar true story ja, volgens mij waren er toen ook foto's of een filmpje gemaakt van Mmarsu die stond te wachten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt? Toen lag PDL zeker al met Stofje te rollebollen.
Nee, af! Hij is heel lief
.
Ahja begrijpelijk, wel tofquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Geen tijd meer (of tenminste, die besteed ik nu aan andere dingen), PR was leuk maar best veel werk.
Ongeveer een jaar geloof ik. Ik keek nu net voor de grap weer eens in die mail, krijg nog steeds dingen bestemd voor crew binnen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahja begrijpelijk, wel tofHoelang heb je het uiteindelijk gedaan?
Hbo mentaliteit he, alles op het laatste momentje doen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Met je projectgroep van 12 tot 19u bikkelen op je vrije dag, top.
Geen idee, misschien even in Verhage kijken (als je dat boek hebt?)quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
Eff een vraagje hier aan de rest van de studiebollen
Ben het even kwijt wat het ook al weer was want je hebt namelijk een benaming voor een manier van verkopen zoals mediamarkt dat doet. Ze hebben namelijk een groot assortiment waarbij leveranciers van grote merken hun zooi daar onderbrengen. De mediamarkt betaalt vervolgens de leverancier uit wat er alleen is verkocht. Hoe heet dat ook ook al weer, iemand enig idee?
Nope heb ik nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Geen idee, misschien even in Verhage kijken (als je dat boek hebt?)
Een intermediair is een tussenpersoon. Dat is Mediamarkt in feite ook maar hij zoekt de benaming voor de distributie waarbij de fabrikant pas betaald wordt wanneer het product daadwerkelijk aan de consument verkocht is.quote:
Consignatieverkoop inderdaad. Etha, neppe CE'er dat je er vrij rondloopt. En maar zeggen dat het een pretstudie isquote:
Oeps ik ben een term vergeten, wat een dramaquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Consignatieverkoop inderdaad. Etha, neppe CE'er dat je er vrij rondloopt. En maar zeggen dat het een pretstudie is.
Entrepeneur niveau palingkraam. McDonalds franchisehouder. Je bent de Question Mark in de BCG Growth matrixquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oeps ik ben een term vergeten, wat een drama
Kijk 'm scheldenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Entrepeneur niveau palingkraam. McDonalds franchisehouder. Je bent de Question Mark in de BCG Growth matrix.
De neuk staat daar?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vond 'm zelf nogal grappig eigenlijk.
Ik ben de melkkoequote:Op woensdag 21 maart 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Entrepeneur niveau palingkraam. McDonalds franchisehouder. Je bent de Question Mark in de BCG Growth matrix.
Met dat stukje actiecommunicatie van jou is het echt onmogelijk de markt te penetreren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |