Deze had ik vannacht en die van 29,95quote:
Bij de BartSmit heb je veel zulke dingen voor die prijs hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef djkoelkast het volgende:
Nou eindelijk eens een ouderwetse ibood-prijs.
Kies de toeter!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef junkiexp het volgende:
Word gek van die bellen, schrik me elke keer de tyfus
Als hij niet al na 1x vliegen kapoet isquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef Paxcon het volgende:
Stiekem lijkt zon helicopter me best leuk![]()
Ben alleen bang dat hij na 2x in de kast belandt..
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef junkiexp het volgende:
Word gek van die bellen, schrik me elke keer de tyfus
Had jij geen perm ban?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef So_Surreal het volgende:
Is er toevallig een Synology NAS voorbij gekomen of een Apple TV?
Dat je moet richten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Wat is het nadeel van IR? Dat hij 1 meter hoog kan ofzo?
Explosie is het geworden, bamquote:
Bam jonguh!quote:
je kunt er vier kopenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
tegen de tijd dat je het door hebt is hij dus overleden
Nee blijkbaar niet.quote:
Stel dat je met je heli in je 3 reserve heli's vliegt, wat dan?quote:
Maar je bent wel dezelfde user als de oude SSB?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet.
Dit is een nieuw account
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Maar je bent wel dezelfde user als de oude SSB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop