Woont die ook in de stadshart ?quote:
Ik mag daar van mijn advocaat geen uitspraken over doen gezien het straatverbod en zulks?quote:
duidelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik mag daar van mijn advocaat geen uitspraken over doen gezien het straatverbod en zulks?
Zin an!quote:
Ik dacht dat je Johnny was ?quote:
Misschien kan je morgen gewoon weer verder gaan ? na een nachtje slapen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien maak ik een existentiële (jeuj voor spellingscontrole) crisis door?
Oh nee, dat heet tegenwoordig "een moeilijke periode"?
Of een beetje knuffelend weglopen ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet nog de hele dag? Ik heb niet de luxe dat ik mooi weer kan zitten gaan spelen op een terras?
En een beetje neukt ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Roken is echt stoer. Vooral als je er ook bier bij drinkt.
Wanneer ga je roken ?quote:
Het regent. Ik ben niet zo een kansloze prutser dat ik in de regen een peukie moet gaan staan roken.quote:
Morgen is het droog denk ik ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het regent. Ik ben niet zo een kansloze prutser dat ik in de regen een peukie moet gaan staan roken.
ik vond het vanmorgen om half 7 bok koud , en stomme windquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net op de fiets leek het alsof de herfst is begonnen?
Dat. Maar dan zonder fiets.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net op de fiets leek het alsof de herfst is begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |