SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Pizzakoerier?
Mo werkt toch bij een afhaal Surinaamse tent?
Of is er nog een ander die pizzakoerier is?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Noemen we gewoon even hetzelfdequote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:47 schreef golfer het volgende:
Pizzakoerier?
Mo werkt toch bij een afhaal Surinaamse tent?
Of is er nog een ander die pizzakoerier is?Puur omdat het kan.
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Noemen we gewoon even hetzelfdePuur omdat het kan.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Schoarmapizza met rotti on the side. Dan klopt alles weer toch?
Wel jammer dat de NB'ers momenteel koken als Friezen. We zijn toch beter gewend...![]()
Ik vind koken leuk, maar die klote afwas altijd
Zouden de kandidaten trouwens ook allemaal braaf hun eigen zooi weer op moeten ruimen?Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Jaspers likt na de uitzendingen altijd alles schoon.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:15 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind koken leuk, maar die klote afwas altijd
Zouden de kandidaten trouwens ook allemaal braaf hun eigen zooi weer op moeten ruimen?![]()
Alle restjes bij elkaar schrapend, heeft hij thuis nog wat te schransen ...![]()
Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.![]()
Ik zit er al helemaal klaar voor, ben benieuwd of die Mo weer zo brutaal is vanavond ...Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.![]()
Die halen thuis niet eens als hij een uurtje moet rijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:41 schreef arise het volgende:
Alle restjes bij elkaar schrapend, heeft hij thuis nog wat te schransen ...![]()
![]()
![]()
Tja, daar zeg je wat ...
Eet hij dan ook de "5jes "op ???Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.![]()
En aan de trekhaak van zijn auto ,de kraam met "dagverse groentjes "...Ik bemoei me nergens mee, maar wil wel alles graag weten.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:54 schreef arise het volgende:
En aan de trekhaak van zijn auto ,de kraam met "dagverse groentjes "...![]()
![]()
Nu je het zo zegt:quote:twitter:vossius twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 18:40:00In de hoofdrol @RTLTopchef onze favoriet @Smartcook De Bloemkool. Verrassend goede fritots, de risotto zonder rijst……………..? reageer retweet
Dare to unleash my rage..
Ik verheug me op het horen van deze zin:
"baby all my life i will be driving home to you"Niemand houdt mij tegen![]()
Praisant
Dare to unleash my rage..
Wat is trouwens het verschil tussen een chef-kok en een meesterkok?Dare to unleash my rage..
de woorden beginnen met een andere letter,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:03 schreef Burner82 het volgende:
Wat is trouwens het verschil tussen een chef-kok en een meesterkok?
het ene woord is langer dan de andere.Niemand houdt mij tegen![]()
Nu kan ik tenminste rustig gaan slapen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:04 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
de woorden beginnen met een andere letter,
het ene woord is langer dan de andere.Dare to unleash my rage..
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: