Kom maar op; we kunnen 'm hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:33 schreef dolfina-chica het volgende:
Donderdag om 13uur ben ik bij Ingrid... Dan gaan we dat lijstje bij langs: http://www.huishoudplaza.(...)klist-uitzet-student en aanvullen (kinderkamers staan hier niet bij.
Dus maak jullie borst maar nat, want dit gaat een lijst zijn
oeh, is wel handig ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:29 schreef _evenstar_ het volgende:
ingrid heb je wellicht iets aan een food processor? oudje van mijn oudjes, moet een goede schrob beurt maar doet het nog prima..
Huh?!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:19 schreef ElisaB het volgende:
Ingrid krijgt van ons een starterspakket 'inhoud keukenkastjes voor als we ingesneeuwd raken'.
Wie 'we' zijn verklap ik nog niet en omdat het iets met 'gezamenlijk en er is geld voor nodig' te maken heeft, praat ik er mooi niet meer over hier
Maar voor het plaatje: macaroni, zout, soep, koffiemelk, wat basiskruiden, tomatenpuree, pannekoekenmix, bakboter, citroensap (waarom zou je het willen hebben, vraag je je af...), rijst, olie om in te bakken, bouillionblokjes (maar dan in de juiste spelling), Unox knakworstjes, suikerklontjes, thee, koffie, pudding uit een pakje omdat kinderen dat zo leuk vinden, koekjes, dropjes, pakjes sap, grote pakken sap, afwasmiddel, pastasaus, pakjes, zakjes en andere dingetjes...
Dus...
Ik heb trouwens een PM-box. Nergens in het bijzonder voor hoor
Die zal er vast wel zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:11 schreef Inlognaam het volgende:
Voor die eerste moet je wel een gasaansluiting hebben.
Uit ervaring weet ik dat er een aantal maten zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat is ook wel weer zo. Maar als jullie perse iets willen kopen, mag het ook luiers zijn hoor!
Ik ben nog helemaal vergeten hier DJMO te bedanken voor het super idee om dit topic te openen! Dus![]()
Ook in de keuken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |