Ik zeg ook blijkbaar. Iets wat blijkt is nog niet zeker. Het kan ermee te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:51 schreef MuRKie het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat TS na een keer een trap in zijn zaakje heeft gehad tijdens het voetballen nu vrijwillig in zijn kruis getrapt wil worden door een wijf?
Haha, ja. Afhakken gaat me iets te ver, want ik wil wel mijn ballen behouden om er in geschopt te worden, of mij ermee voort te planten, al gaat dat niet echt goed samen:Pquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik wil je ballen ook wel afhakken voor je hoor. Maar vind je dit serieus lekker?
Maar waaromquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:40 schreef CoconutCum het volgende:
[..]
Haha, ja. Afhakken gaat me iets te ver, want ik wil wel mijn ballen behouden om er in geschopt te worden, of mij ermee voort te planten, al gaat dat niet echt goed samen:P
Zonder gekkigheid. Ik vind het iets speciaals hebben als een meisje dat doet. Als het een jongen was geweest had ik z'n nek gebroken bij wijze van spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |