Zwart is net zo saai en gewoontjes.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:36 schreef schommelstoel het volgende:
Wit is neutraal zeg je zelf, misschien dat neutrale mensen eerder witte sokken kopen.
oftewel, witte sokken aan is: Saai, gewoontjes, thuis wonende, en durven niets anders te proberen.
Zoals je bent wat je eet, zo ben je ook wat je draagt.
Klopt.quote:
witte sokken in sandalen=nekschotquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:39 schreef DeZoektocht het volgende:
sokken uberhaupt
gewoon de hele dag met blote poten in je sandalen, like a bos!
Vooral als het nog maar net 14/15 graden is, en een aantal mensen met de wel bekende en te dure sandalen al over straat gaan als of het al 25/26 graden is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:47 schreef NietDoen het volgende:
Volgens mij is alleen witte sokken in sandalen + broek in witte sokken een probleem?
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:32 schreef Arolsen het volgende:
Je hoort altijd dat vrouwen een hekel hebben aan mannen met witte sokken. Waar komt dat nou eigenlijk vandaan?
Wit lijkt viezer/sneller vies > meer was > meer werk voor de vrouw?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:45 schreef Arolsen het volgende:
En ik zie dus nog steeds geen onderbouwing
Dan zou het probleem zich niet toespitsen op sokken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wit lijkt viezer/sneller vies > meer was > meer werk voor de vrouw?
Ik heb er dan ook geen verstand van. Al draag ik zelf ook geen witte sokken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef twi het volgende:
[..]
Dan zou het probleem zich niet toespitsen op sokken.
Wat is er mis met thuis wonen, woon jij in een hotel/op straat ofzo....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:36 schreef schommelstoel het volgende:
Wit is neutraal zeg je zelf, misschien dat neutrale mensen eerder witte sokken kopen.
oftewel, witte sokken aan is: Saai, gewoontjes, thuis wonende, en durven niets anders te proberen.
Zoals je bent wat je eet, zo ben je ook wat je draagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |