Heb ik al gekeken maar ik zie geen rubriek waar ik dit onder zou kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Op Markplaats zitten veel sjappies en viezeriken
2x per dagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En je wisselt twee maal per week van onderbroek?
Ik vind het een top ideequote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:20 schreef Slippie83 het volgende:
Ik heb vaak gelezen dat er veel mannen zijn die het lekker vinden om aan gedragen slipjes te ruiken. Nu zie ik daar wel een leuke bijverdienste in. Maar welke site is nu het meest geschikt om dat soort dingen te verkopen? Hier op fok mag het niet.
Heb je AIDS? Heb je HIV? Heb je soa's? Heb je veel schaamhaar? Veeg jij jouw edele delen en aars goed af?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:34 schreef Slippie83 het volgende:
[..]
2x per dagen de slipjes wil ik verkopen
Doen vrouwen al duizenden jaren, mannen zijn viezerikken, vrouwen zijn hoeren. Zo is dat altijd geweestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik vind het een top idee
Maak als vrouw zijnde gebruik van de vunzigheid van mannen
Precies, degene die het koopt en eraan snuffelt is de viezerik, niet ikquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik vind het een top idee
Maak als vrouw zijnde gebruik van de vunzigheid van mannen
Zijn vast ook wel mannen die daar een fetish voor hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:37 schreef AntiChrist het volgende:
volgens mij gaat het de mannen dan om de gedachte dat het een gedragen slip van een bepaald iemand is. dat betekent dus dat je foto's van jezelf bij je advertentie moet zetten.
ik bedoel niemand zit te wachten op een XXL gedragen oma onderbroek....
ja ok maar het overgrote gedeelte prefereert een onderbroekje van een slank jonger exemplaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:38 schreef Slippie83 het volgende:
[..]
Zijn vast ook wel mannen die daar een fetish voor hebben
Ja ik heb via google gezocht maar ik weet niet via welke sites ik de meeste kans op kopers heb.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja ok maar het overgrote gedeelte prefereert een onderbroekje van een slank jonger exemplaar
heb je wel al gegoogled erop? want ik kom direct sites tegen waar je een advertentie zou kunnen plaatsen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |