Gisteren was ik bij een vriend van me thuis, die trouwens ook een FOK!ker is. We waren alleen en hadden eerst wel zin in een game. Console dus aangesloten en begonnen met een potje voetbal. Na een tijdje vonden we de braafheid welletjes en bracht hij de alcohol. Het werd ook wat warmer in de kamer voor ons gevoel, dus besloten we in onze boxers verder te spelen. Onder het spelen door werden we vunziger en al snel hadden we het over secks.
Ik snap het nu nog steeds niet, maar ik had een stijve gekregen van al dat geile gepraat. Alcohol deed zijn werk, ik was geil en werd een beetje meegesleept. Ik begon onopgemerkt en geluidloos te wrijven over het stof, wat na een tijdje toch wel voor natte plekken zorgde. Vriend kreeg het door en trok zonder dat ik het kon stoppen mijn boxer omlaag en nam mijn penis in zijn mond.

.
Tijdens het pijpen trok hij zijn eigen boxer omlaag, haalde hij zijn penis te voorschijn en propte het in mijn mond. Ik kon het niet weerstaan, de kleine bitch die ik op dat moment was. Ik voelde zijn orgasme naderen en kreeg dan de volle lading in mijn mond. Hij hield mijn achterhoofd vast, dus er werd met tegenzin doorgeslikt.
Ik ben geen homo en koester ook geen gevoelens voor deze vriend, maar die pik in mijn mond had iets losgemaakt in mij. Net voordat ik zijn huis verliet vroeg ik hem uit voor een date in een homobar (wil niet dat ik buiten gezien wordt tijdens een romantische date met een man).
Hij weigerde.

.
Ik ben gewoon afgewezen door Baghdaddy voor een date in een homobar. Hart, gebroken, pijn, vernedering.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 02:26:10 ]