Dat mag ik ook nog doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Terechte klacht. Moet morgen een presentatie geven over mijn persoonlijke ontwikkelingen van dit jaar.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat mag ik ook nog doen.
De hele ellende is bij elkaar nog 5 punten waard ook. Dus je moet het echt doen. Didactische waarde: 0,01.
Vrouw naar mijn hartquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:48 schreef G.R.S. het volgende:
SLB
STARR
SMART
Beroepscompetentie![]()
Leerdoelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, ik vrijdag! Workshops, ook zo iets. Maanden geleden een keer gevolgd. Nu moet er ook weer een reflectieverslag over worden geschreven. Of een opdracht erover maken of zo!quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:47 schreef vandermar het volgende:
[..]precies, ik mag morgen de hele meuk inleveren en 22 juni mag ik een kwartier lang SLB afbranden en mijn reflectie op dit jaar
Ja jonge, dan zeg ik alle woorden 5xquote:
90% van het hbo samengevat in een zin.quote:
Eensquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
90% van het hbo samengevat in een zin.
Ik ga duaal doen. Dan leer je dus veel meer.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
90% van het hbo samengevat in een zin.
Ditquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:47 schreef Regilio_ het volgende:
Gewoon eerst serieus zwaar aangeschoten worden, dan flinke harde muziek opzetten, een fluttekst uit je mouw schudden en dan lekker doorgaan in de kroeg.
Sommige vakken zijn heel leerzaam. Maar al die troep die er omheen zit...quote:
Die d/t-foutenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
SLB dat je tegenhoud om je P te halen.
Elke retard kan die onzin maken, als je dat al veel werk vindroyale triesthoud
Heel verstandig. Ik heb zelf nooit op het hbo gezeten dus zo gek weet ik er ook niet van maar ik ken het concept en vrienden van mij hebben dat ook gedaan. Ik geloof dat je dan echt een soort medewerker wordt van een bedrijf alleen met school er dan naast. Beetje vergelijkbaar met de variant die je ook op het mbo hebt alleen wat hoger dan. Veel slimmer, hbo is toch beroepsonderwijs dus dan kan je beter zorgen dat je zoveel mogelijke praktijkevaring meepikt tijdens de studie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:13 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik ga duaal doen. Dan leer je dus veel meer.
8. Juridisch dossiermanagement. De HBO-Jurist legt het juridische dossier aan, beheert het dossier, bewaakt de doorloop en de samenhang ervan en sluit het af of draagt het over. Beroepsproduct: juridisch dossier met instructie. Rol: griffierquote:
Inderdaad, die praktijkervaring is mij veel meer waard en het staat ook mooi op mijn cv. En als ik mijn bachelor heb gehaald kan ik meteen door met mijn master.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik heb zelf nooit op het hbo gezeten dus zo gek weet ik er ook niet van maar ik ken het concept en vrienden van mij hebben dat ook gedaan. Ik geloof dat je dan echt een soort medewerker wordt van een bedrijf alleen met school er dan naast. Beetje vergelijkbaar met de variant die je ook op het mbo hebt alleen wat hoger dan. Veel slimmer, hbo is toch beroepsonderwijs dus dan kan je beter zorgen dat je zoveel mogelijke praktijkevaring meepikt tijdens de studie.
je had al gehoord dat schakelprogramma's bijna onmogelijk te volgen zijn tegenwoordig?quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:19 schreef Geelman het volgende:
[..]
Inderdaad, die praktijkervaring is mij veel meer waard en het staat ook mooi op mijn cv. En als ik mijn bachelor heb gehaald kan ik meteen door met mijn master.
Nee, daar heb ik niets van meegekregen. Maar ik ben al ingeschreven bij een universiteit, dus dat loopt allemaal al. Eerste schakeltentamen al gehaald trouwens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
je had al gehoord dat schakelprogramma's bijna onmogelijk te volgen zijn tegenwoordig?
Ook veel mbo'ers stromen door naar het hbo. Dat is hun goed recht, maar ook daarom moet je je kunnen onderscheiden met een master. Of relevante werkervaring.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:29 schreef Yreal het volgende:
Nee daarom, je moet echt alles proberen te doen tijdens je hbo.
Ik zit ook tussen enkele mbo'ers maar echt die zijn zo domquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ook veel mbo'ers stromen door naar het hbo. Dat is hun goed recht, maar ook daarom moet je je kunnen onderscheiden met een master. Of relevante werkervaring.
Dat hoeft niet hoor. Ligt er maar net aan hoe hard ze hun best doen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit ook tussen enkele mbo'ers maar echt die zijn zo dom
En ik zit tussen havisten die absoluut geen voorkennis hebben en zich nog dom gedragen. Zo irritantquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zit ook tussen enkele mbo'ers maar echt die zijn zo dom
Lukt makkelijk joh, ik heb er ook dik over de 100.quote:
Die competenties vreten echt papier en daarnaast nog een ander werkstuk erbij printenquote:Op woensdag 30 mei 2012 21:59 schreef Geelman het volgende:
[..]
Lukt makkelijk joh, ik heb er ook dik over de 100.
En dit dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Over een paar jaar vergeet je dat je überhaupt slb hebt gehad.
Ruilen? Ik ga lekker mensen trollen die met SLB bezig zijn en jij maakt SLB dan even?quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zeggen:
Reflecteren= Niet kunnen reflecteren ___:')___!!!
SLB= SLB niet begrijpen
___!!!
[..]
En dit dus.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen? Ik ga lekker mensen trollen die met SLB bezig zijn en jij maakt SLB dan even?
slb niet hatenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zeggen:
Reflecteren= Niet kunnen reflecteren ___:')___!!!
SLB= SLB niet begrijpen
___!!!
[..]
En dit dus.
Nou dat reflecteren om het Mbo is kutten kan ik je zeggenquote:
Neequote:Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
Studieloopbaan begeleiding. Iedereen op het hbo zal het wel hebben maar echt de fuck wat is het toch vreselijk achterlijk dat slb. Je moet opdrachten maken die niets maar dan ook echt niets met je studie en latere beroep te maken hebben. Het mooie is dat je er studiepunten voor krijgt terwijl het vreselijk veel werk is. Wat moet je nou met zoiets, dan volg je een opleiding en dan heb je slb waar je ontzettend veel voor moet doen maar het niets met je toekomstige werk of met je studie te maken heeft.
Dit is het enige dat mij ervan weerhoudt om mijn P gelijk te halen
hbo
SLB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GL Lingdren, ik heb 120 pagina's +quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zo'n 15 pagina's. Gemiddelde is zo'n 20 - 25. Ik lul me er wel uit. Heb over 10 minuten gesprek.
Tot half 2 bezig geweest.Bullshit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |