Tja, dan is vermoeidheid ook niet gekquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
3R's... Mn franse tante gazeuse
Maar ik faal sowieso op de 3r's.
Met mn oogafwijking ben ik sowieso al sneller moe dan normaal, niks aan te doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, dan is vermoeidheid ook niet gek
Dat is dan wel balen, maar het is goed om te weten waar je eigen grenzen liggenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met mn oogafwijking ben ik sowieso al sneller moe dan normaal, niks aan te doen.
Tijd voor vakantiequote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:39 schreef douche-eendje het volgende:
Juist ja. 12 uur geslapen, paar uur gewerkt en nu alweer moe. Iets gaat niet helemaal goed.
Nou ja, als ik dit jaar nog eens wil verhuizen zal ik ooit eens even over mn eigen grenzen heen moeten gaan dan, anders komt het nooit afquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen, maar het is goed om te weten waar je eigen grenzen liggen
Dat is waar... en dat is dan even doorbijtenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja, als ik dit jaar nog eens wil verhuizen zal ik ooit eens even over mn eigen grenzen heen moeten gaan dan, anders komt het nooit af
Presentquote:
Ja hoor. Ergens morgen of donderdagavond nog even 2 deurposten + 3 plinten voor een 2e keer lakken. Vrijdag met LoLa naar Ikea (hopend dat lolaatje dan iets beter is?) en zaterdag met collega de vloer in de hal + kleine slaapkamer afmaken. En nog ergens een keer...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is waar... en dat is dan even doorbijten
Maar je kan het!
Vrijdag toevallig nog met m'n vader over India/Nepal gehad, hij raadde aan om daar qua weer/klimaat in November & December heen te gaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Ik ga nogsteeds voor Nepal eind dit jaar denk ik
Dat is ook mijn idee. Hopen dat het dan prutweer is in Nederland en dan evenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Vrijdag toevallig nog met m'n vader over India/Nepal gehad, hij raadde aan om daar qua weer/klimaat in November & December heen te gaan
Ik heb niets van dien aard. Ik heb iets over rackspace.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
Er staat n soa advertentie onder dit topic bij mijwie heeft er lopen sletten
?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
?
ik een advertentie voor een scoda station, ga ik daar wel in wonenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
?
Ik zat al voor je te zoeken, maar alles waar het woordje 'particulier' aan vasthangt is gelijk onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik een advertentie voor een scoda station, ga ik daar wel in wonen
niet hierquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga even twee uurtjes tukken en dan door naar mn tweede nachtdienst![]()
Een lekker lijstje dus, wanneer ga je over?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ergens morgen of donderdagavond nog even 2 deurposten + 3 plinten voor een 2e keer lakken. Vrijdag met LoLa naar Ikea (hopend dat lolaatje dan iets beter is?) en zaterdag met collega de vloer in de hal + kleine slaapkamer afmaken. En nog ergens een keer...
- bank bestellen
- gordijnen laten maken
- internet aanvragen
- woningbouw bellen ivm 2 defecte lichtschakelaars en een slecht opgehangen expansievat
- eneco bellen over hun ietwat idiote voorschotbedrag
- sterke ooms/neefjes regelen voor verhuizing
- en last but not least, huur van mn kamer eens opzeggen
ik weet hetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat al voor je te zoeken, maar alles waar het woordje 'particulier' aan vasthangt is gelijk onbetaalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |