Tja, de enige kleur die mijn elektrische gitaren hebben is zwart (of iets dat er op moet lijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:56 schreef stefanhaan het volgende:
Ik vind de kleur juist wel vet Ares![]()
Beetje a'la steel panther.
In zo'n band zou ik zelf ook wel willen spelen
Ik heb al 1 paarse dus een 2de kan er dan ook wel bijquote:Op maandag 19 maart 2012 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Tja, de enige kleur die mijn elektrische gitaren hebben is zwart (of iets dat er op moet lijken)
Blijft grappigquote:Explorer nek
Is ook een idee, welke zijn het?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Of jij koopt de EMG pickups van mij die ik dan uit m'n LTD sloop en Dean koopt die losse gitaar voor het budget wat wel bij hem past, iedereen blij
Het is ook de enige die voor mij fijn werkt en die ik blijf gebruiken. Al die andere dingen zijn zo oninterresant. Of kosten veel te veel moeitequote:
Ja deze doet gewoon alles wat hij moet doen. Merk van mezelf veel dat ik toonverschillen met hogere tonen veel makkelijker oppak dan met bastonen. Ik ga denk ik voortaan gewoon iedere dag hier ff mee oefenenquote:Op maandag 19 maart 2012 23:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het is ook de enige die voor mij fijn werkt en die ik blijf gebruiken. Al die andere dingen zijn zo oninterresant. Of kosten veel te veel moeite
Gewoon alle hele noten op je gitaar. Dat is C majeur. C D E F G A Bquote:
Naar een homo-bar gaan schijnt ook goed te zijn voor je gag reflexquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:14 schreef brother52 het volgende:
Bij concerten oordopjes in doen is ook goed voor je oren en kost heel wat minder moeite.
Melodieen van zanglijnen op gitaar spelen heb ik persoonlijk niet heel veel moeite, probeer veel harmonizing trukjes uit ala Brian May, en dan krijg je steeds sneller door hoe een gitaar fretboard werkt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Melodietjes oppakken vind ik dan nog wel goed te doen om op te pakken hoe het gaat. Maar wat ik echt kut vind zijn melodieen van zanglijnen om die bijv. op de gitaar te spelen
Kan ook jaquote:Op maandag 19 maart 2012 22:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Of jij koopt de EMG pickups van mij die ik dan uit m'n LTD sloop en Dean koopt die losse gitaar voor het budget wat wel bij hem past, iedereen blij
Dat soort dingen heb jij dan weer ervaring mee.....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Naar een homo-bar gaan schijnt ook goed te zijn voor je gag reflex
Slechtste voorbeeld ever, ik heb niet eens een handleiding bij mijn ovenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:31 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Voor een oven lees je toch ook eerst de handleiding voordat je je pizza verbrandt, of achteraf maar je kijkt hem vast een keertje in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |