Een goede kans dat ze je vriend dan alsnog oppakken. no offense hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 20:05 schreef androidchick het volgende:
In dat geval denk ik dat ik meld misdaad anoniem maar 'ns zal bellen...
Dat is om tips door te geven. En dit betreft jou niet volgens je OP.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:05 schreef androidchick het volgende:
In dat geval denk ik dat ik meld misdaad anoniem maar 'ns zal bellen...
Maar je gaat nu toch niet tippen over dingen die die vriend van je betreffen? Hij weet er niet eens van!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef androidchick het volgende:
Volgens mij hoeft het niet jezelf te betreffen om M te bellen. Vriendin van me heeft eens voor haar buurman gebeld die wiet kweekte
Dit dus, als je vriend 500 per week wil verdienen, laat 'm maar een PM sturen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Somaliėrs lachen zich het schimpschompes. Voor een habbekrats van de totaalwaarde neemt die vriend het risico te worden gesnapt.
Of gewoon er maar helemaal van afzien en rustig in je bed kunnen liggen, dan maar op een oud doorgelegen matras.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:12 schreef drumstickNL het volgende:
Voor zulke enorme risico's zou ik minstens 2000 oid willen verdienen tbh.
Dan mag ie van mij wel even goed in de piepzak zitten. Laat 'm maar even zweten.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:13 schreef androidchick het volgende:
Hij verdient soms meer. Hij heeft ook een gezinsuitkering van bijna 1300 euro, dus dit komt daar ook bovenop. Minimaal 3000 netto p/m dus!
Oja en dit; hier krijg je alleen maar zelf problemen van.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Zulke 'vrienden' kun je beter op afstand houden is mijn ervaring.
Zoveel risico willen lopen voor hooguit een half maandloon. Dan vraag je er toch om?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:50 schreef androidchick het volgende:
het "salaris" (tussen de 200 en 800 euro)
En hij werkt dus niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:13 schreef androidchick het volgende:
Hij verdient soms meer. Hij heeft ook een gezinsuitkering van bijna 1300 euro, dus dit komt daar ook bovenop. Minimaal 3000 netto p/m dus!
In zo'n geval vind het meer een vriendendienst.. misschien word het je niet in dankbaarheid afgenomen maar die vriend is beter af zonder dit hele drugsgedoe denk je ook niet?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef princem het volgende:
Verraden blijft een flikker streek. shame on you
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |