Ik niet maar mijn moeder heeft vast wel wat, ga zo even langs.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Uhuh, gister snel iets op tafel gezet. Heb jij ook wat moois gefixed?
Komt toch wel goedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spaar me alsjeblieft jaHet is een operatie aan de binnenkant want 1 bijholte is misvormd en dus helemaal dicht. Bij 7% van de mensen komt het voor, heb ik weer
Ah, oké. Fijn nieuwjaar nogquote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik niet maar mijn moeder heeft vast wel wat, ga zo even langs.
Jupquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog persoontjes die juni naar Jayz/kanye west gaan in Gelredome?
Ik zou huilen. Vas over 5 jaar:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maximaal 6 mm, ik ga ze er zo in doen.
Tevens weet ik niet of ik moet lachen of huilen
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 02:58 schreef junamii het volgende:
[..]Ziet er lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuh.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben de enige hier die geen cent aan die 2 uit zou geven volgensmijfull stops and exclamation marks
Ik wou zeggen 'ik heb wel zin in heloefquote:
Ik heb net bij de kapper gelezen dat vrouwen van sporten kunnen klaarkomen. Vooral bij buikspieroefeningen, yoga en gewichtheffen.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou zeggen 'ik heb wel zin in heloef' (no homo), maar er wordt moks' alesi met sebi jari en botervis (gewoon gebakken voor erbij) gefixt
.
Klopt ik sta soppend in de sportschool.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb net bij de kapper gelezen dat vrouwen van sporten kunnen klaarkomen. Vooral bij buikspieroefeningen, yoga en gewichtheffen.
Ik kreeg hem er niet in dus ik heb nu mn navelpiercing erin gedaan, die is 2 mm ofzoiets. Brand wel behoorlijk zeg jeetje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jup
En Vas, dat had ik ook volgens mijValt heel erg mee tho. Je wordt onder algehele narcose gebracht en die operate duurt maar 15/20 min. Totaal geen last van gehad verder.
En heb je al gestretched? Mijn stretchtools liggen hier al een half jaar o.i.d. en ik durf het nog steeds niet
Mandatory youtube clip:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb net bij de kapper gelezen dat vrouwen van sporten kunnen klaarkomen. Vooral bij buikspieroefeningen, yoga en gewichtheffen.
Gewoon veel verschillende oefeningen doen voor een volledige ontwikkeling. Vanuit alle hoeken aanpakken. En dan bedoel ik dus niet per se in elke training hè, gewoon afwisselen in periodes. Na verloop van tijd (lees: lange tijd) merk je dan of bepaalde gebieden echt achterblijven ondanks het feit dat je ze evenveel aanpakt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
Krio heb je nog tips om je triceps helemaal kapot te maken. En dan niet de long head want die krijgt meer dan genoeg lobi bij mij, heb juist het idee dat die andere twee achterliggen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.
Beste post van dit deelquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die deze shit dragen zonder enige andere bedekking zijn echt een godsgeschenk.
Tatoeages, piercings, whatever, allemaal bullshitquote:
Jouw hoofd is een mooi stukje kunst man.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beste post van dit deel. Alle lekkere chicks moeten dit rocken in het openbaar, behalve je eventuele vriendin
.
[..]
Tatoeages, piercings, whatever, allemaal bullshit. Nou, mooi stukje kunst man! Werkelijk waar!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw hoofd is een mooi stukje kunst man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |