"Dat ass won the Batman sound effect salute"quote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
Altijd als ik deze zieZelfde effect als deze :
Kan niet stoppen met lachen
Ik heb getracht om de eerste 2 films leuk te vinden maar van alle kinderfilms wint twilight imoquote:
We're sorry, this message isn't currenly available in your country.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef fyah het volgende:
Ging Dipset niet reuniten voor een album en tour? Of was dat bs
Stond er iets stoers?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We're sorry, this message isn't currenly available in your country.
- FOK!forum
HP een kinderfilm noemen. Haten op HPquote:Op maandag 19 maart 2012 20:44 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb getracht om de eerste 2 films leuk te vinden maar van alle kinderfilms wint twilight imo
Ik haat niet!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HP een kinderfilm noemen. Haten op HP
@Chai, Die eveneens dat meisje is van gisterquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik haat niet!Maar het is wel een film voor kinderen werd mij verteld door degene bij wie ik ze ben gaan kijken
Echte G's. Omdat Nederland je geen kansen in het leven geeft cuz, je moet voor jezelf zorgen cuz.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo heb die crips docu helemaal afgekeken cuz, die shit is echt heavy cuz. Homies oppikken ripdeals doen cuz, dat is het harde leven. Maar trek je familie niet mee in die bullshit want dat is echt fucked up weetje.Godskolere
Hoe was je weekend trouwens? Veel leuks gekregen van familie?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo heb die crips docu helemaal afgekeken cuz, die shit is echt heavy cuz. Homies oppikken ripdeals doen cuz, dat is het harde leven. Maar trek je familie niet mee in die bullshit want dat is echt fucked up weetje.Godskolere
Fok Nederland, ik heb geen fuck met nederland te maken ze geven je kutbaantjes.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:14 schreef jna het volgende:
[..]
Echte G's. Omdat Nederland je geen kansen in het leven geeft cuz, je moet voor jezelf zorgen cuz.
Ja geld, parfum, zo'n essentials doucheschuim die echt heerlijk ruikt, armband en ketting van m'n overleden oma met wie ik veel had, dus ik kreeg dit als aandenken, swarovski oorbellen, een wietpijp etc. En uitgaan was ook vetquote:Op maandag 19 maart 2012 22:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe was je weekend trouwens? Veel leuks gekregen van familie?
Wat een mooi gebaar zeg dat van je oma.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fok Nederland, ik heb geen fuck met nederland te maken ze geven je kutbaantjes.
[..]
Ja geld, parfum, zo'n essentials doucheschuim die echt heerlijk ruikt, armband en ketting van m'n overleden oma met wie ik veel had, dus ik kreeg dit als aandenken, swarovski oorbellen, een wietpijp etc. En uitgaan was ook vet
Ja ben er ook echt blij meequote:Op maandag 19 maart 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat een mooi gebaar zeg dat van je oma.Klinkt als een gezellig weekend.
Whuuuuut, waarom heb ik dit gemist!?quote:
Zwaartepunt hoort te liggen bij Half-Blood Prince gedeelte. Niet bij liefdesperikelen van Ronquote:
Vind dit ook een van de mindere delen, geef mij maar de eerste 2quote:Op maandag 19 maart 2012 23:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zwaartepunt hoort te liggen bij Half-Blood Prince gedeelte. Niet bij liefdesperikelen van Ron.
Ik vind zowel de films als de boeken niet zo heel speciaal. Ik vind 1e, 3e en laatste tweeluik wel het beste.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vind dit ook een van de mindere delen, geef mij maar de eerste 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |