SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Inderdaadquote:Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zat er op te wachten dat aardappel hem zou sluiten
Moet toch mn stats een beetje boosten hequote:Op maandag 19 maart 2012 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zat er op te wachten dat aardappel hem zou sluiten
Wordt alleen maar slechter en slechter.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:21 schreef Pixell het volgende:
Walking dead maar weer opgepaktseizoen2ep7 nu
Laatste twee afleveringen waren alweer een stuk beter. Tenminste weer eens wat actiequote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wordt alleen maar slechter en slechter.
En kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe je normaal kan quoten? Meerdere quotes in een post lukt me maar niet
Laatste 2 moet ik juist nog kijken, vond het zo bedroevend saai dat ik eigenlijk geen zin meer hadquote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laatste twee afleveringen waren alweer een stuk beter. Tenminste weer eens wat actie
Ik ook, ik hoef die serie echt niet meer te zien. Het ging van fucking vet, naar verschrikkelijk kut.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Laatste 2 moet ik juist nog kijken, vond het zo bedroevend saai dat ik eigenlijk geen zin meer had
Even bij je instellingen kijken, daar kun je het ook uitzettenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wordt alleen maar slechter en slechter.
En kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe je normaal kan quoten? Meerdere quotes in een post lukt me maar niet
Eén van de beste series EVER.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:24 schreef Michhas het volgende:
Hetzelfde had ik bij Breaking Bad, daar kón ik op een gegeven moment echt niet meer naar kijken. Shit wat werd ik daar depressief van, my god.
Nog maar twee wekenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:54 schreef Pixell het volgende:
Kan alleen niet wachten op GoT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben er ook mee gestopt. Ik vond het saai worden. En het verhaal was ook zo arbitrair. In principe zou echt alles kunnen gebeuren.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Eén van de beste series EVER.
Ik snap echt niet dat je met die serie kan stoppen... serieus niet
Sorry hoor, maar met ep 1 en 2 had ik al moeite. Maar goed, misschien nog een kans gevenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 echt briljant, maar ik merkte tijdens seizoen 2 dat ik echt door moest bijten om te blijven kijkenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |