vergeten de dropdown aan te passenquote:
Ik haaaat fora.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat zijn wel degelijk subfora.
Nee, FOK! heeft FOK!forum, een forum met meerdere subfora/subforums.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, dingen die daar weer onder vallen zijn subfora (zoals het voorbeeld dat SwJ aan kaart in REV).
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef jcdragon het volgende:
En is het nou hond of hont ?
Patat of friet ?
Open je eigen topic, met je uitgemolken niet-grappige meuk. Opbokken.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef jcdragon het volgende:
En is het nou hond of hont ?
Patat of friet ?
FOK! heeft fora, met subfora, zoals "software" in DIG een subforum is.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, FOK! heeft FOK!forum, een forum met meerdere subfora/subforums.
Volgens jou. Ik dacht dat je het zo goed weet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Open je eigen topic, met je uitgemolken niet-grappige meuk. Opbokken.
Nee. FOK! heeft FOK!forum. Dat is het onderdeel van FOK! waar je meerdere fora kunt vinden. Sommige van die fora zijn gesplitst in enkele subfora. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, FOK! heeft FOK!forum, een forum met meerdere subfora/subforums.
Neen, Software is een categorie binnen een subforum in het FOK! forumquote:Op maandag 19 maart 2012 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, met subfora, zoals "software" in DIG een subforum is.
nee want mijn mijn is mijn mijn en jouw mijn is mijn mijn mijn en mijn mijn mijnquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Neen, Software is een categorie binnen een subforum in het FOK! forum
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Neen, Software is een categorie binnen een subforum in het FOK! forum
Dat jullie software het zo noemt betekent nog niet dat het zo heetquote:Op maandag 19 maart 2012 17:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat begrijp je niet?
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Dat jullie software het zo noemt betekent nog niet dat het zo heet
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. FOK! heeft FOK!forum. Dat is het onderdeel van FOK! waar je meerdere fora kunt vinden. Sommige van die fora zijn gesplitst in enkele subfora. Zo moeilijk is het niet.
Nee, dat zijn geen subfora. Replique hanteert 'filters' binnen subfora. Pakketten als vBulletin hebben 'echte' subfora in subfora. Uiteindelijk valt alles binnen het forum, FOK!forum dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, met subfora, zoals "software" in DIG een subforum is.
Iemand die het begrijpt! Eindelijk!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat zijn geen subfora. Replique hanteert 'filters' binnen subfora. Pakketten als vBulletin hebben 'echte' subfora in subfora. Uiteindelijk valt alles binnen het forum, FOK!forum dus.
Die staan bekend als Zilverdolkforums.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef sinepedraap het volgende:
Dus je hebt
Forum > categorieën > forums > subforums
En wat nou als het verder gaat? Wordt het dan subsubforum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |