Je begrijpt het plaatje in de OP dus niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef Zilverdolk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het plaatje in de OP foutief is. Het is het Fok! Forum met subfora.
Nee, dat zie je verkeerd. Ik begrijp het plaatje wel maar de benaming hier is m.i. foutief.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je begrijpt het plaatje in de OP dus niet.
FOK! dat jonge, gisteren aan het zeilen, sloeg het weer om, zo de bliksem in mijn FOK!. (dat gaat dus niet)quote:Op maandag 19 maart 2012 17:19 schreef jcdragon het volgende:
Aangezien er functionaliteit is om van bol.com een link van te maken, moet het toch mogelijk zijn om van fok FOK! te maken en subforum forum. Gewoon automatisch de juiste spelling van maken.
Dit is het KLB forum jongeman, leer je niets van ome SwJ?quote:
sarcasme zat niet bij het modjes installeer pakket zie ikquote:Op maandag 19 maart 2012 17:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is het KLB forum jongeman, leer je niets van ome SwJ?
Nee, dat klopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef aequus het volgende:
[..]
sarcasme zat niet bij het modjes installeer pakket zie ik
Ga er eens met je muisje overheen?quote:
Ja? En kun je ook nog ergens laten zien dat ONZ een subforum is, volgens jou?quote:
vergeten de dropdown aan te passenquote:
Ik haaaat fora.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dat zijn wel degelijk subfora.
Nee, FOK! heeft FOK!forum, een forum met meerdere subfora/subforums.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! heeft fora, dingen die daar weer onder vallen zijn subfora (zoals het voorbeeld dat SwJ aan kaart in REV).
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef jcdragon het volgende:
En is het nou hond of hont ?
Patat of friet ?
Open je eigen topic, met je uitgemolken niet-grappige meuk. Opbokken.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef jcdragon het volgende:
En is het nou hond of hont ?
Patat of friet ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |