Volgens mij leef je onder een steen, een vrij dikke steen. Je leest geen nieuwsberichten over de netwerken die opgerold worden e.d.?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:11 schreef simpelintje het volgende:
Pedofillie is gevaarlijk. En we moeten het niet accpeteren. Er word te makkelijk over nagedacht. Er wordt door pedo's beweerd dat het niet schadelijk is als de ouders toestemming geven. Dit gaat bij veel mensen het verstand te boven.
Het schaadt je wel degelijk. Voor de rest van je leven. Daarover horen we niet zoveel. Tenzij het slachtoffer later dader wordt. Ondertussen worden er signalen gegeven dat het eigenlijk normaal is en dat we het kunnen zien als homofillie. En dat klopt niet.
Ondanks alle probelemen die iedereen heeft op dit moment de crisis, kunnen we dit niet vergeten. Pedofillie is een ontzettend machtig netwerk, waarom? Waarom wordt het zo makkelijk geaccpeteerd? Er wordt gewaarschuwd voor ze denk goed na wat je doet want je kan bedreigd worden dat zei een gemeente raadslid van de Sp! Huh? Hallo, we moeten onze kinderen beschermen.
Zou een staking helpen? Hoe laten we zien dat dit echt niet kan en we dit gewoon niet accepteren? Moeten we dan altijd bang zijn?
Je moet niet alles geloven wat in de krant staatquote:Op maandag 19 maart 2012 11:52 schreef simpelintje het volgende:
Ja hoor ik lees het nieuws er worden netwerken opgerold maar ook zijn er mensen die en buurman naast zich hebben wonen die pedo is
Dus?quote:Op maandag 19 maart 2012 11:52 schreef simpelintje het volgende:
Ja hoor ik lees het nieuws er worden netwerken opgerold maar ook zijn er mensen die en buurman naast zich hebben wonen die pedo is
Staken. Is de enige optie!quote:
Wat vind je ernstig? Dat ze bestaan? Daar doe je niks aan namelijk...quote:Op maandag 19 maart 2012 12:00 schreef simpelintje het volgende:
Dus ik vind het ernstig en met mij meer mensen
Er is ook niemand die dat onkent. Heb je zelf een pedo buurman?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:00 schreef simpelintje het volgende:
Dus ik vind het ernstig en met mij meer mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |