Oh ja, ik vond laatst zijn sp-pagina. Hij stond daar best normaal op de foto trouwens.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan gewoon contact met hem opnemen hoor. Via de sp ofzo.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm.Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ah noemen ze dat zo tegenwoordig...quote:Na een aantal banen in de dienstverlenende sector
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die krijg je gewoon gratis hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Chai het volgende:
1tje maar.
En ik heb er onlangs nog een note bij gekregen.
Hoezo twijfel je.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ik twijfel of ik naar Defqon ga. Harde tijden, moeilijke beslissingen.
70 euro mattiejjjjj, weet niet eens wie van mn vrienden gaat. van eentje weet ik het.quote:
En als het misschien niet mag OOKquote:Op maandag 19 maart 2012 20:13 schreef Mozy het volgende:
Ik zet echt altijd TR'svooral als er iets niet mag en het vindt buiten de SC plaats.
zonder onzeker bestond er ook geen zekerquote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef fyah het volgende:
[..]
En een klein beetje voor de onzekerheid
Nu twijfel ikquote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
zonder onzeker bestond er ook geen zeker
Alleen crew hommo.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef fyah het volgende:
Krijgen jullie ook de heletijd pm's over een taart?Just checkin'
Geen, kost alleen maar geld volgens mij.quote:
Not even dat ik ga betalen voor een taart van 500 euro. Ofzoiets. ?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen, kost alleen maar geld volgens mij.
Geen idee, heb het ook maar voor kennisneming aangenomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:33 schreef fyah het volgende:
[..]
Not even dat ik ga betalen voor een taart van 500 euro. Ofzoiets. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |