Ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je wel kkgeil en moeilijk lekker?
ofzo
spikriquote:Op maandag 19 maart 2012 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
een of andere mongool uitheeft impulsief berichtjes gepost op twitter en nu wordt het project x op 12 mei bij hem thuis
Dat moet je aan mn neefje vragenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.Wat zeg je nu eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zeker meer hoe oud ik was op die linker 14 of 15. Volgens mij 15.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2012 17:44:35 ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:36 schreef Mozy het volgende:
Dit is echt ter erg
Maar u vroeg om pics JB dus hier zijn ze.Idd beter, maar ik vind die linker ook weer niet zo'n ramp hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zeker meer hoe oud ik was op die linker 14 of 15. Volgens mij 15.gewoon een puber toch?
Ik ben helemaal niet veranderd, alleen wat ouder geworden, ook saai eigenlijk...compact en kleverig.
Ik was echt onmin lelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Idd beter, maar ik vind die linker ook weer niet zo'n ramp hoorgewoon een puber toch?
Ik ben helemaal niet veranderd, alleen wat ouder geworden, ook saai eigenlijk...
Valt wel mee hoor.quote:
Nouja zeg!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:52 schreef fyah het volgende:
Wie is dat meisje op de eerste foto mozy?!!
bitch je weet nietquote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Allure_ het volgende:
projectx feestjekan je beter bij je oma op de thee gaan
Ja, shit gaat hard aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef Chai het volgende:
Idd.
http://www.nu.nl/film/276(...)oject-x-feestje.html
de EERSTE foto.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ben ik natuurlijk. Eckte autistische fokster met hooverhand.
Klinkt als een echte knalfuif.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef Chai het volgende:
Idd.
http://www.nu.nl/film/276(...)oject-x-feestje.html
hou je bek ik heb t gezien zo lamequote:
popijopi hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hou je bek ik heb t gezien zo lame
en dat einde is UNREAL voor de rest standaard red cup feestje
Nee kijken naar een lame feestje is pas lame.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hou je bek ik heb t gezien zo lame
en dat einde is UNREAL voor de rest standaard red cup feestje
Dan kun je pas achteraf bepalen, hequote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee kijken naar een lame feestje is pas lame.
gangster hoor project x feest in spikriquote:
Ja maar waarom niet mee doen dan als je er toch bent.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kun je pas achteraf bepalen, he.
[..]
gangster hoor project x feest in spikri
als ik waar ben?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet mee doen dan als je er toch bent.
ja heb ik ook echt georganiseerd, cuntquote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kun je pas achteraf bepalen, he.
[..]
gangster hoor project x feest in spikri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |