quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij kan je geen steek herinneren van alles voor zondag.
Ik niet. Vertel me meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ik weet nog wel van jouw gothica tijden
huh waar ben ik?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef Yv. het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)&v=f5vC_Pi1rR4&gl=NL
Dit album ga jij tof vinden Allure.
Klopt, je moet even de m. vooraan de link weghalen. Oh werkt niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
huh waar ben ik?
zit in eens in een mobiele youtube versie ofzo
Oh het is een nummer van Tyga met Nicki. Muthafucka up heet het.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
huh waar ben ik?
zit in eens in een mobiele youtube versie ofzo
Nerdquote:Op maandag 19 maart 2012 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, je moet even de m. vooraan de link weghalen. Oh werkt niet.
Ik wil foto'squote:Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef Mozy het volgende:
Maar echt, als ik foto's terug kijk van vroeger. Kan ik wel huilen.
Aan de andere kant, de gedaanteverwisseling die ik in mijn puberteit heb meegemaakt is de moeilijk lekkerste ooit
wow u fagquote:Op maandag 19 maart 2012 17:21 schreef fyah het volgende:
Ik was vroeger de Mozy die jullie nu kennen. Toen heb ik LSD genomen en naar de toekomst gereisd, waar ik de biker bikkel geworden die ik nu ben en toen ben ik terug 10 jaar naar het verleden gegaan (2012) waar ik nu samen post met mijn vroegere ik
biker geworden
Cool story bro.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:21 schreef fyah het volgende:
Ik was vroeger de Mozy die jullie nu kennen. Toen heb ik LSD genomen en naar de toekomst gereisd, waar ik de biker bikkel geworden die ik nu ben en toen ben ik terug 10 jaar naar het verleden gegaan (2012) waar ik nu samen post met mijn vroegere ik
biker geworden
Ik ben ook al 34quote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Cool story bro.
Ok, ik ben hier officieel te oud voor![]()
Voor die taal dan he, verder natuurlijk niet.
Ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je wel kkgeil en moeilijk lekker?
ofzo
spikriquote:Op maandag 19 maart 2012 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
een of andere mongool uitheeft impulsief berichtjes gepost op twitter en nu wordt het project x op 12 mei bij hem thuis
Dat moet je aan mn neefje vragenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.Wat zeg je nu eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |