dat had ik standaard toen ik nog op kantoor werktequote:Op maandag 19 maart 2012 07:39 schreef Mozy het volgende:
Ik ben gewoon wakker geworden voordat mijn wekker gingwat is dit
Komt vaker voor dan je denkt.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef dagdag het volgende:
oja krentenbol, iedereen maanden geilen op haar, blijkt het vervolgens een vent te zijn
Hoezo? We hadden WD ook aan jou te danken.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 19 maart 2012 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? We hadden WD ook aan jou te danken.
nja laat ook maar ik denk dat het gone is. had mijn pc laten maken -> nieuwe windows erop. wilde alleen oude bestanden houden. maar volgens mij heb ik nu alleen nog mijn oude "mijn documenten" op een aparte schijf. maar "mijn afbeeldingen" zitten er niet bijquote:Op maandag 19 maart 2012 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
ben best wel goed met computers
eten en code kloppen as we speak
Niet miepen, je hebt fok nog.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nja laat ook maar ik denk dat het gone is. had mijn pc laten maken -> nieuwe windows erop. wilde alleen oude bestanden houden. maar volgens mij heb ik nu alleen nog mijn oude "mijn documenten" op een aparte schijf. maar "mijn afbeeldingen" zitten er niet bijzoveel memories en pics gone
quote:
Haha, echt hequote:Op maandag 19 maart 2012 15:37 schreef dagdag het volgende:
godverdedomme ng daar ging mijn eten en drinken alle kanten op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Bij mij ook.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:37 schreef dagdag het volgende:
godverdedomme ng daar ging mijn eten en drinken alle kanten op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 19 maart 2012 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij ook.![]()
Was wel bang dat NG gelijk weer geband zou worden toen ik yvonne zag posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |