Hij is maar kort hè!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet 'm nog lezen. Wil er goed voor gaan zitten.Als ik 'm gelezen heb vertel ik je uiteraard wat ik ervan vind.
Ik vind 'm best lang.quote:
maar wel stom dat op zo'n moment die moeder niet naar de winkel gaatquote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dit echt helemaal voor me.![]()
Ben je nu serieus? Zo ja, nee joh, dat soort aandachttrekkerij moet je negeren, anders wordt het vaker ingezet bij conflicten.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar wel stom dat op zo'n moment die moeder niet naar de winkel gaat
Of samen.
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je neus heel koud voelt in vergelijking met de rest van je gezicht? bij mij is die soms echt bijna ijskoud.
Nee? Maar als een raam open hebt dan verklaart dat het.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je neus heel koud voelt in vergelijking met de rest van je gezicht? bij mij is die soms echt bijna ijskoud.
Ik doe altijd normaalquote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je me dan ook zo behandelt, ok, anders doe maar normaal.
ik bedoelde vóórdat ze t dak op klom en dreigde zelfmoord te plegen. Eerste ongesteldheid is best spannend en raar en misschien wel eng. En dan zeg je: ga lekker zelf je boodschappen doen?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Zo ja, nee joh, dat soort aandachttrekkerij moet je negeren, anders wordt het vaker ingezet bij conflicten.
Vrouwelijke Voldemort.quote:
watquote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder ging facking blij doen bij mijn eerste ongesteldheid.Dus heb d'r ook gelijk taart laten halen om het te vieren.
okquote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder ging facking blij doen bij mijn eerste ongesteldheid.Dus heb d'r ook gelijk taart laten halen om het te vieren.
Daar heb je wel een goed punt, ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoelde vóórdat ze t dak op klom en dreigde zelfmoord te plegen. Eerste ongesteldheid is best spannend en raar en misschien wel eng. En dan zeg je: ga lekker zelf je boodschappen doen?
ja. En koude handen en voeten.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Chai het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
chai wtfquote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
u jelly?
dat kreeg jij vast niet bij je eerste zaadlozing.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]![]()
MIJN KLEINE MEID IS GESLACHTSRIJP
![]()
ik kreeg een kadootjequote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |