Nice. Waarom studeer je dan in Frankrijk?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
studeren! Kneiter vet is het hier. Ik was gister echt zwaar aan de lijp. Ik had me voorgenomen niet alleen naar huis te gaan omdat hier de laatste maanden studenten zijn ontvoerd. Maar ik zat alleen op een bankje rond 5 te hallucineren als een bezetene. Echt what thé fuck
Krentenbol.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef dagdag het volgende:
wat was de naam ook alweer van die user met al die neppe foto's die ook nog mod is geweest ?
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef dagdag het volgende:
wat was de naam ook alweer van die user met al die neppe foto's die ook nog mod is geweest ?
Dat was geen meisjequote:
Hij komt nu om de dag buiten?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:09 schreef Mozy het volgende:
Broekpaling
Gaat volgens mij nu best wel goed met hem.
mensen met fake profilesquote:Op zondag 18 maart 2012 23:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was geen meisje
Nee ik bedoelde dat meisje van die krentenbol foto's.
devvie en jitzzze danquote:Op zondag 18 maart 2012 23:09 schreef Mozy het volgende:
Broekpaling
Gaat volgens mij nu best wel goed met hem.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA JAAA DIE WAS ECHT GOEEHOEEEED DAT LIEDJEEquote:Op zondag 18 maart 2012 23:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
devvie en jitzzze dan
over die laatste had ik nog zo geweldig lied gemaakt
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAHA JAAA DIE WAS ECHT GOEEHOEEEED DAT LIEDJEE
Ik blijf die keer met het Ananas account mooi vindenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was me d'r 1, dekselse kwajongen.
Goed hoor, met jou?quote:
Uit Putten!?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat was me d'r 1, dekselse kwajongen.
Bordeaux! Ik zag allemaal mensen die er niet waren. Ik zag dezelfde gozer die ik ken 5x langslopen. Als ik dan iemand aanraakte verdwenen ze ineens en had ik een lantaarnpaal vast of zo. Best wel raar want sommige mensen waren wel echt en die raakte ik dan aanquote:Op zondag 18 maart 2012 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice. Waarom studeer je dan in Frankrijk?
Haha, van wat was je aan het hallucineren?
Dat kan ik me zo niet meer voor de geest halenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik blijf die keer met het Ananas account mooi vinden
Hahaha, maar goed dat je niet net de verkeerde aangeraakt hebtquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bordeaux! Ik zag allemaal mensen die er niet waren. Ik zag dezelfde gozer die ik ken 5x langslopen. Als ik dan iemand aanraakte verdwenen ze ineens en had ik een lantaarnpaal vast of zo. Best wel raar want sommige mensen waren wel echt en die raakte ik dan aan.
3 mdma, op zich niet zo'n probleem maar ik had veel te veel gedronken, en nam de derde echt 15 min na de tweede. Wat dus niet zo heel slim is.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahaha, maar goed dat je niet net de verkeerde aangeraakt hebtWat had je op dan?
goeddiequote:
wtf rvquote:Op zondag 18 maart 2012 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bordeaux! Ik zag allemaal mensen die er niet waren. Ik zag dezelfde gozer die ik ken 5x langslopen. Als ik dan iemand aanraakte verdwenen ze ineens en had ik een lantaarnpaal vast of zo. Best wel raar want sommige mensen waren wel echt en die raakte ik dan aan.
Haha, dan heb je wel vette hallucinatiesquote:Op zondag 18 maart 2012 23:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
3 mdma, op zich niet zo'n probleem maar ik had veel te veel gedronken, en nam de derde echt 15 min na de tweede. Wat dus niet zo heel slim is.
Dat doe ik al na 3-4 flesjes Heinekenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Op gegeven moment was ik aan het pissen maar ik piste gewoon over mezelf heen want ik snapte er helemaal niks meer van![]()
Da's ook niet goed he, als je 15 bent.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat doe ik al na 3-4 flesjes Heineken
ik pis altijd over mezelf heen, geeft me elke dag mijn eigenwaarde terugquote:Op zondag 18 maart 2012 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dan heb je wel vette hallucinaties
Ik heb een paar maanden terug 2-cb gedaan met m'n vriendin. Allebei 2 gedaan en tripten hem fucking hardOp gegeven moment was ik aan het pissen maar ik piste gewoon over mezelf heen want ik snapte er helemaal niks meer van
![]()
De sex op 2-cb is fucking episch
Ja maar uit een drugs test kwam dat er amfetamine in zat en methamfetamine. Nu weet ik niet of dat er standaard in zit. Maar ik voelde me moeilijk fijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dan heb je wel vette hallucinaties
Ik heb een paar maanden terug 2-cb gedaan met m'n vriendin. Allebei 2 gedaan en tripten hem fucking hardOp gegeven moment was ik aan het pissen maar ik piste gewoon over mezelf heen want ik snapte er helemaal niks meer van
![]()
De sex op 2-cb is fucking episch
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
dat chrystal meth schijnt ook lekker te zijn he
Hoeveel mg mdma zat d'r in?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar uit een drugs test kwam dat er amfetamine in zat en methamfetamine. Nu weet ik niet of dat er standaard in zit. Maar ik voelde me moeilijk fijn.
dat had ik standaard toen ik nog op kantoor werktequote:Op maandag 19 maart 2012 07:39 schreef Mozy het volgende:
Ik ben gewoon wakker geworden voordat mijn wekker gingwat is dit
Komt vaker voor dan je denkt.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:06 schreef dagdag het volgende:
oja krentenbol, iedereen maanden geilen op haar, blijkt het vervolgens een vent te zijn
Hoezo? We hadden WD ook aan jou te danken.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 19 maart 2012 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? We hadden WD ook aan jou te danken.
nja laat ook maar ik denk dat het gone is. had mijn pc laten maken -> nieuwe windows erop. wilde alleen oude bestanden houden. maar volgens mij heb ik nu alleen nog mijn oude "mijn documenten" op een aparte schijf. maar "mijn afbeeldingen" zitten er niet bijquote:Op maandag 19 maart 2012 14:56 schreef Panzermaus het volgende:
ben best wel goed met computers
eten en code kloppen as we speak
Niet miepen, je hebt fok nog.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
nja laat ook maar ik denk dat het gone is. had mijn pc laten maken -> nieuwe windows erop. wilde alleen oude bestanden houden. maar volgens mij heb ik nu alleen nog mijn oude "mijn documenten" op een aparte schijf. maar "mijn afbeeldingen" zitten er niet bijzoveel memories en pics gone
quote:
Haha, echt hequote:Op maandag 19 maart 2012 15:37 schreef dagdag het volgende:
godverdedomme ng daar ging mijn eten en drinken alle kanten op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Bij mij ook.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:37 schreef dagdag het volgende:
godverdedomme ng daar ging mijn eten en drinken alle kanten op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 19 maart 2012 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij ook.![]()
Was wel bang dat NG gelijk weer geband zou worden toen ik yvonne zag posten.
die sig staat er al jaren :$quote:
.edit.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 05:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kutmongool. Volgens mij hoor, dacht ik dat ik dat hoorde, maar ik zou me er niet op vastpinnen.
Toen Jordeeeh als Sok terug kwam, was hij echt verwijfdquote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita
Toch blijft deze ook geniaal. Jordeeeh's uitspattingen.
Jij kan je geen steek herinneren van alles voor zondag.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:38 schreef Allure_ het volgende:
dat jullie al die bejaarde topics doorlezen
kan me er allemaal geen steek van herinneren
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij kan je geen steek herinneren van alles voor zondag.
Vertel!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ik weet nog wel van jouw gothica tijden
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij kan je geen steek herinneren van alles voor zondag.
Ik niet. Vertel me meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Ik weet nog wel van jouw gothica tijden
huh waar ben ik?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:53 schreef Yv. het volgende:
http://m.youtube.com/#/wa(...)&v=f5vC_Pi1rR4&gl=NL
Dit album ga jij tof vinden Allure.
Klopt, je moet even de m. vooraan de link weghalen. Oh werkt niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
huh waar ben ik?
zit in eens in een mobiele youtube versie ofzo
Oh het is een nummer van Tyga met Nicki. Muthafucka up heet het.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
huh waar ben ik?
zit in eens in een mobiele youtube versie ofzo
Nerdquote:Op maandag 19 maart 2012 16:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, je moet even de m. vooraan de link weghalen. Oh werkt niet.
Ik wil foto'squote:Op maandag 19 maart 2012 16:55 schreef Mozy het volgende:
Maar echt, als ik foto's terug kijk van vroeger. Kan ik wel huilen.
Aan de andere kant, de gedaanteverwisseling die ik in mijn puberteit heb meegemaakt is de moeilijk lekkerste ooit
wow u fagquote:Op maandag 19 maart 2012 17:21 schreef fyah het volgende:
Ik was vroeger de Mozy die jullie nu kennen. Toen heb ik LSD genomen en naar de toekomst gereisd, waar ik de biker bikkel geworden die ik nu ben en toen ben ik terug 10 jaar naar het verleden gegaan (2012) waar ik nu samen post met mijn vroegere ik
biker geworden
Cool story bro.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:21 schreef fyah het volgende:
Ik was vroeger de Mozy die jullie nu kennen. Toen heb ik LSD genomen en naar de toekomst gereisd, waar ik de biker bikkel geworden die ik nu ben en toen ben ik terug 10 jaar naar het verleden gegaan (2012) waar ik nu samen post met mijn vroegere ik
biker geworden
Ik ben ook al 34quote:Op maandag 19 maart 2012 17:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Cool story bro.
Ok, ik ben hier officieel te oud voor![]()
Voor die taal dan he, verder natuurlijk niet.
Ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je wel kkgeil en moeilijk lekker?
ofzo
spikriquote:Op maandag 19 maart 2012 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
een of andere mongool uitheeft impulsief berichtjes gepost op twitter en nu wordt het project x op 12 mei bij hem thuis
Dat moet je aan mn neefje vragenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:27 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.Wat zeg je nu eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zeker meer hoe oud ik was op die linker 14 of 15. Volgens mij 15.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2012 17:44:35 ]
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:36 schreef Mozy het volgende:
Dit is echt ter erg
Maar u vroeg om pics JB dus hier zijn ze.Idd beter, maar ik vind die linker ook weer niet zo'n ramp hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet zeker meer hoe oud ik was op die linker 14 of 15. Volgens mij 15.gewoon een puber toch?
Ik ben helemaal niet veranderd, alleen wat ouder geworden, ook saai eigenlijk...compact en kleverig.
Ik was echt onmin lelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Idd beter, maar ik vind die linker ook weer niet zo'n ramp hoorgewoon een puber toch?
Ik ben helemaal niet veranderd, alleen wat ouder geworden, ook saai eigenlijk...
Valt wel mee hoor.quote:
Nouja zeg!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:52 schreef fyah het volgende:
Wie is dat meisje op de eerste foto mozy?!!
bitch je weet nietquote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Allure_ het volgende:
projectx feestjekan je beter bij je oma op de thee gaan
Ja, shit gaat hard aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef Chai het volgende:
Idd.
http://www.nu.nl/film/276(...)oject-x-feestje.html
de EERSTE foto.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat ben ik natuurlijk. Eckte autistische fokster met hooverhand.
Klinkt als een echte knalfuif.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:57 schreef Chai het volgende:
Idd.
http://www.nu.nl/film/276(...)oject-x-feestje.html
hou je bek ik heb t gezien zo lamequote:
popijopi hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hou je bek ik heb t gezien zo lame
en dat einde is UNREAL voor de rest standaard red cup feestje
Nee kijken naar een lame feestje is pas lame.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
hou je bek ik heb t gezien zo lame
en dat einde is UNREAL voor de rest standaard red cup feestje
Dan kun je pas achteraf bepalen, hequote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee kijken naar een lame feestje is pas lame.
gangster hoor project x feest in spikriquote:
Ja maar waarom niet mee doen dan als je er toch bent.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kun je pas achteraf bepalen, he.
[..]
gangster hoor project x feest in spikri
als ik waar ben?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar waarom niet mee doen dan als je er toch bent.
ja heb ik ook echt georganiseerd, cuntquote:Op maandag 19 maart 2012 18:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kun je pas achteraf bepalen, he.
[..]
gangster hoor project x feest in spikri
hahaquote:Op maandag 19 maart 2012 18:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja heb ik ook echt georganiseerd, cunt
Ik neuk niet alles wat los en vast zit, sorry.quote:
Wat is dit nu weer voor vraag?quote:
Jij was zeker die mafklapper met die kabouter?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Over project x gesproken, vette filmen met oud en nieuw hadden we er ook 1
Kerstbomen, stoelen, plantenbakken alles werd naar beneden gegooid
Toen kwam de huisbaas en werd de huisbaas in mekaar gemept en toen was het feest voorbij. Was wel ganz geil feestje, dat dan weer wel.
Haha, ik was de buurman die getazerd werdquote:Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij was zeker die mafklapper met die kabouter?
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, ik was de buurman die getazerd werd
Ze is niet zo van de discussiequote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef Mozy het volgende:
allure waarom reageer je neit op mijn foto?
sorry lieverdquote:Op maandag 19 maart 2012 18:56 schreef Mozy het volgende:
allure waarom reageer je neit op mijn foto?
die van ons 2, in bed, naaktquote:Op maandag 19 maart 2012 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
sorry lieverd
maar er zit een andere foto in mijn hoofd
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben je wel kkgeil en moeilijk lekker?
ofzo
Flexican? Mag ik een voorspelling doen voor ik 'm luister? Heel veel terugspoelen en 4X herhalen van linesquote:
Allrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrightquote:
True truequote:Op zondag 18 maart 2012 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Heimwee naar betere tijden als ik die OP zie.
toen we nog tegen de regeltjes, remlof en de mods aan schoptenquote:
Doe ik nog steeds. Vraag Ludo maar.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
toen we nog tegen de regeltjes, remlof en de mods aan schopten
Met nepaccounts, klonen bij het leven en rellen tot diep in de nachtquote:Op maandag 19 maart 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
tien we nog tegen de regeltjes, remlof en de mods aan schopten
maar niet hierquote:
Toen had hij zn pillen genomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef Chai het volgende:
Heb ik 1x irl ontmoet.toen leek hij best normaal.
was hij ookquote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef Chai het volgende:
Heb ik 1x irl ontmoet.toen leek hij best normaal.
Dankjewel dushi.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
Wd ook namens mij nog gefeliciteerd met je poes.
nopequote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Zotheid ja.
Goeie ouwe tijd inderdaad.
En IQM, is die ooit nog terug gekomen?
ofwat ff hindabuilding zettenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ga je mee naar defqon, lelijkerd
Ja, al super lang. Bedankt dat je nu al aan hem denktquote:
ja, gefeliciteerd met foxyquote:Op maandag 19 maart 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
Wd ook namens mij nog gefeliciteerd met je poes.
quote:
dacht ik ook. Staat weer een streep door zijn nieuwe accountquote:Op maandag 19 maart 2012 19:55 schreef fyah het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ie met die laatste account wel blijven.
Uhuh. Had toch wel watquote:
Vind hem een beetje Robert M. nu ik er over nadenk.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan gewoon contact met hem opnemen hoor. Via de sp ofzo.
Maar dan met katten.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind hem een beetje Robert M. nu ik er over nadenk.
HAHAHAquote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mm.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Die vinden het zelf juist fijn om leverpastei ergens vanaf te likken.
Oh ja, ik vond laatst zijn sp-pagina. Hij stond daar best normaal op de foto trouwens.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan gewoon contact met hem opnemen hoor. Via de sp ofzo.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Mm.Wat is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ah noemen ze dat zo tegenwoordig...quote:Na een aantal banen in de dienstverlenende sector
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die krijg je gewoon gratis hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:08 schreef Chai het volgende:
1tje maar.
En ik heb er onlangs nog een note bij gekregen.
Hoezo twijfel je.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
Ik twijfel of ik naar Defqon ga. Harde tijden, moeilijke beslissingen.
70 euro mattiejjjjj, weet niet eens wie van mn vrienden gaat. van eentje weet ik het.quote:
En als het misschien niet mag OOKquote:Op maandag 19 maart 2012 20:13 schreef Mozy het volgende:
Ik zet echt altijd TR'svooral als er iets niet mag en het vindt buiten de SC plaats.
zonder onzeker bestond er ook geen zekerquote:Op maandag 19 maart 2012 20:19 schreef fyah het volgende:
[..]
En een klein beetje voor de onzekerheid
Nu twijfel ikquote:Op maandag 19 maart 2012 20:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
zonder onzeker bestond er ook geen zeker
Alleen crew hommo.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef fyah het volgende:
Krijgen jullie ook de heletijd pm's over een taart?Just checkin'
Geen, kost alleen maar geld volgens mij.quote:
Not even dat ik ga betalen voor een taart van 500 euro. Ofzoiets. ?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen, kost alleen maar geld volgens mij.
Geen idee, heb het ook maar voor kennisneming aangenomen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:33 schreef fyah het volgende:
[..]
Not even dat ik ga betalen voor een taart van 500 euro. Ofzoiets. ?
Zijn er hier ook mensen die wel 3x per week porno kijken?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:48 schreef helpmijtelefoon het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb dringend hulp nodig.
Ik ben er achter gekomen dat mijn vriend naar porno kijkt dit op zich vind ik geen probleem dit doen mannen, alleen was het ik kreeg geen aandacht en hij keek wel 3 keer per week naar die porno waardoor het voor mij toch op vreemdgaan leek.
nu heb ik dit al tegen hem verteld en hij vond het erg dat hij mij daarmee kwetste. En hij beloofde het niet meer zou doen.
NU is inmiddels de aandacht weer goed.
Alleen ik heb dit begin vorig jaar verteld en hij zouo het hierna niet meer doen. Nu heeft hij in februari de rekening gekregen van die maandm en daar staat op dat na dat wij dat gesprek hebbenm gehad dat hij nogsteeds naar dei vieze sites beld. De dag dat hij zijn rekening binnen kreeg deed hij hem ook niet voor mijn neus open maar wachtte die totodat hij dacht ik niet meer naar boven zou komen, maar dat had hij mis en heb het toch gezxien. Die avond zei hij dus dat hij nog 1 hoge rekening zou hebben en dat deze echt van de periode voor ons gesprek was. Hier heb ik nog expliciet over gevraagd of het echt niet daarna was en hij zei heel duidelijk nee.
HIj liegt dus keihard en lijkt er geen enkel probleem mee te hebben. Wat moet ik nou doen ? moet ik het hem vertellen? en hoe moet ik het hem dan vertellen.
en zou ik hem kunnen vertrouwen? ik vind dat heel lastig omdat in mijn vorige relatie mijn vriend tig andere had.
Ik hoor heel graag van jullie wat advies
Porno? Ieuwquote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er hier ook mensen die wel 3x per week porno kijken?
Nee, echt wel reden om naar een psycholoog te gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er hier ook mensen die wel 3x per week porno kijken?
Mannen kijken porno. Daar praten we niet over.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ovrigens snap ik wel dat je baalt als hij erover liegt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op den duur zit dat gewoon niet meer lekker.
je hoeft het ook niet elke keer te melden, maar waarom zou je niet gewoon eerlijk zijn als je vriendin vraagt of je nog porno gekeken hebt?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:56 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Mannen kijken porno. Daar praten we niet over.
Die kerel in dat topic betaalt trouwens om naar seksnummers te bellen, dus dat is dan wel weer een echte klapjosti
Waarom zou jij dat willen weten van je vriend?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet elke keer te melden, maar waarom zou je niet gewoon eerlijk zijn als je vriendin vraagt of je nog porno gekeken hebt?
zou je dat willen?quote:
Nja in geval van die vriendin uit dat topic snap ik dus wel waarom hij dat verborgen houdtquote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat willen weten van je vriend?
Gewoon nieuwsgierigheid? We hebben er soms hele gesprekken over.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:05 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat willen weten van je vriend?
nee en ook niet tan2 spang maar voor swagger ben je aan het juiste adresquote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn bijvriendje? Weet ik niet, ben je moeilijk lekker?
Is hij links- of rechtshandig?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid? We hebben er soms hele gesprekken over.
Wat ik zo hoor is hij sowieso wel handig.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Is hij links- of rechtshandig?
betekent dat dat je van swaffelen houdt?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee en ook niet tan2 spang maar voor swagger ben je aan het juiste adres
ik heb serieus geen idee waar het voor staat. had geloof ik iets met stijl of zo te maken.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
betekent dat dat je van swaffelen houdt?
ik kan er wel iets van maken. Hou oud was je ook al weer?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik heb serieus geen idee waar het voor staat. had geloof ik iets met stijl of zo te maken.
28. Ik ben te oud voor die shizzle.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan er wel iets van maken. Hou oud was je ook al weer?
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van jongere mannen/jongens. 28 kan nog net.
Komt nog wel als je 60 bent.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van jongere mannen/jongens. 28 kan nog net.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, heb het ook maar voor kennisneming aangenomen.
als je me dan ook zo behandelt, ok, anders doe maar normaal.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:21 schreef BobbyB het volgende:
swag·ger/ˈswagər/
Verb:
Walk or behave in a very confident and typically arrogant or aggressive way: "he swaggered along the corridor".
Noun:
A very confident and typically arrogant or aggressive gait or manner.
zou kunnen, al denk ik dat ik 18 dan nog wat jong vind.quote:
Moet 'm nog lezen. Wil er goed voor gaan zitten.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou kunnen, al denk ik dat ik 18 dan nog wat jong vind.
Vond je van mn verhaal? Eerlijk zijn mag.
Ik zie dit echt helemaal voor me.quote:"I was a difficult child, the middle of three girls, and always felt I had to stamp out my own turf. My most dramatic moment was when I started my period for the first time, and I needed some tampons and my mother wouldn't go to the chemist for me. I got into this rage and climbed onto the roof with a knife and threatened to kill myself. Mum, of course, ignored me, and I had to come down and go to the chemist myself. Quite right she was too."
Bron: http://www.angelfire.com/ga/rbage1/fhm.html
Hij is maar kort hè!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet 'm nog lezen. Wil er goed voor gaan zitten.Als ik 'm gelezen heb vertel ik je uiteraard wat ik ervan vind.
Ik vind 'm best lang.quote:
maar wel stom dat op zo'n moment die moeder niet naar de winkel gaatquote:Op maandag 19 maart 2012 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dit echt helemaal voor me.![]()
Ben je nu serieus? Zo ja, nee joh, dat soort aandachttrekkerij moet je negeren, anders wordt het vaker ingezet bij conflicten.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar wel stom dat op zo'n moment die moeder niet naar de winkel gaat
Of samen.
Nee.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je neus heel koud voelt in vergelijking met de rest van je gezicht? bij mij is die soms echt bijna ijskoud.
Nee? Maar als een raam open hebt dan verklaart dat het.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Chai het volgende:
Hebben jullie ook vaak dat je neus heel koud voelt in vergelijking met de rest van je gezicht? bij mij is die soms echt bijna ijskoud.
Ik doe altijd normaalquote:Op maandag 19 maart 2012 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je me dan ook zo behandelt, ok, anders doe maar normaal.
ik bedoelde vóórdat ze t dak op klom en dreigde zelfmoord te plegen. Eerste ongesteldheid is best spannend en raar en misschien wel eng. En dan zeg je: ga lekker zelf je boodschappen doen?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Zo ja, nee joh, dat soort aandachttrekkerij moet je negeren, anders wordt het vaker ingezet bij conflicten.
Vrouwelijke Voldemort.quote:
watquote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder ging facking blij doen bij mijn eerste ongesteldheid.Dus heb d'r ook gelijk taart laten halen om het te vieren.
okquote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
Mijn moeder ging facking blij doen bij mijn eerste ongesteldheid.Dus heb d'r ook gelijk taart laten halen om het te vieren.
Daar heb je wel een goed punt, ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoelde vóórdat ze t dak op klom en dreigde zelfmoord te plegen. Eerste ongesteldheid is best spannend en raar en misschien wel eng. En dan zeg je: ga lekker zelf je boodschappen doen?
ja. En koude handen en voeten.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:39 schreef Chai het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
chai wtfquote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
u jelly?
dat kreeg jij vast niet bij je eerste zaadlozing.
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]![]()
MIJN KLEINE MEID IS GESLACHTSRIJP
![]()
ik kreeg een kadootjequote:Op maandag 19 maart 2012 21:44 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |