Da's goed hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 18:45 schreef BigSmurf het volgende:
Ben zelf niet geïnteresseerd, maar een kennis zoekt al een tijdje een leuke, goedkope cabrio. Heb dit topic even doorgelinkt, wellicht heeft ie interesse. Maar ik beloof niks.
Als ik hem niet kwijtraak voor de zomer weet ik waar ik zelf nog vele kilometers mee ga makenquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:07 schreef BigSmurf het volgende:
Moest even melden dat het hem helaas niet gaat worden. Hij vindt dit model in tegenstelling tot de doorlinker niet mooi.
Dus succes met de verkoop!
Hejjj vet man, tof!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:53 schreef 525TDS het volgende:
Oh man wat een gaaf ding. Heb er zelf ook een gehad, exact dezelfde. Ik zou willen dat ik er weer een kon rijden maar helaas, dat gaat gewoon even niet.
Ik reed er soms 1 op 12 mee. Degene die hem van je koopt, mag zich bij mij melden voor een gratis af te halen differentieel van een 325e. Rijdt hij nog zuiniger maar trekt iets minder hard op. Ik haalde er toen zelf makkelijk 1 op 13 mee bij rustige rijstijl. Na het aanbrengen van die andere dif dus.
Zijn originele Alpina velgen, en zijn in uitmuntende staat, geen beschadigingen dus. Enige is dat de E30 set 7J voor en 8J achter moet zijn, en dat dit rondom 7J velgen zijn. Maar 225-45-16 zit rondom perfekt gemonteerd, ik vermoed dat een van de vorige eigenaren eens een keertje een ruil heeft gedaan...quote:Op zondag 1 april 2012 11:20 schreef Napalm het volgende:
Zijn de Alpina`s originele Alpina`s of replica? In welke staat zijn de velgen?
APK verloopt volgende maand, lijkt mij vermeldenswaardig.
Imitatie Alpina velgen worden trouwens enkel in 5 gaats geproduceerd, en niet in 4 gaatsquote:Op zondag 1 april 2012 11:20 schreef Napalm het volgende:
Zijn de Alpina`s originele Alpina`s of replica? In welke staat zijn de velgen?
APK verloopt volgende maand, lijkt mij vermeldenswaardig.
Ik geef het door aan zwitsalletjequote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:53 schreef 525TDS het volgende:
Oh man wat een gaaf ding. Heb er zelf ook een gehad, exact dezelfde. Ik zou willen dat ik er weer een kon rijden maar helaas, dat gaat gewoon even niet.
Ik reed er soms 1 op 12 mee. Degene die hem van je koopt, mag zich bij mij melden voor een gratis af te halen differentieel van een 325e. Rijdt hij nog zuiniger maar trekt iets minder hard op. Ik haalde er toen zelf makkelijk 1 op 13 mee bij rustige rijstijl. Na het aanbrengen van die andere dif dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |