Ik heb even een vraagje.
Ik verkoop wat kleding en spullen enz. op marktplaats en ik kreeg een mail van een Jenny.
Zij had interesse in 2 artikelen. Even een mailwisseling gehad over het onderhandelen van de prijs; Ze gaf haar maximum bod, ik ging niet akkoord, en zij gaf alsnog toe daarna aan wat ik er voor wou hebben.
Vervolgens zei ze dat ze het wou komen halen, kon ze combineren met werk. Prima. Morgen om 1 uur zou ze komen.
Maar, vanavond kreeg ik ineens mail van haar, dat het kon zijn dat haar vriend het kwam halen, omdat zij plotseling moest werken en mogelijk laat vrij zou zijn.
Maar nu begin ik dus wantrouwend te worden. Want, ze zei eerder het te kunnen combineren met werk, en het daarom te kunnen ophalen.
En toen viel het me op, dat ze na haar allereerste mail, alle mails via haar ''vriend'' zijn e-mailadres mailt. En toen ik terug ging naar haar eerste mail, waar dus wel ''Jenny'' in stond als naam, zag ik hetzelfde e-mailadres als die van haar vriend ''Jaap''???
En ze hebben dezelfde achternaam, dus zou het dan niet haar man moeten zijn in plaats van haar vriend?
Al met al begin ik dit een beetje scary te vinden (ik ben echt een schijterd met dit soort dingen) en nu weet ik niet zo goed wat ik hier mee moet

Ik heb mijn adres namelijk allang gegeven... Any suggestions?