abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 september 2000 @ 12:24:37 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_329670
Kom op, zeg eens eerlijk. Wie zit zich nu al te verheugen op vanavond?

Trillende handjes etc.

pi_329685
Nope....Handen blijven stil
pi_330212
ehhhhhh volgens mij begint volgende week de 14e bb2 ,en niet vanavond de 7e.
dus nog ff een weekje met trillende hamdjes zitten wachten....nog 7 nachtjes slapen
ik weet wie ik ben,maar jullie weten dat niet
pi_330227
butterfly.. vanavond is er een special over BB2. dus trillende handjes
I'm getting too old for this....
  † In Memoriam † donderdag 7 september 2000 @ 17:42:18 #5
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_330571
Jaaaaaaa, Slaapmeisje heeft er weer zin in. Vanavond de special, maar ik ben pas echt benieuwd naar wat voor soort mensen ze allemaal weer in het 'back to basic' huis stoppen, dan wordt het pas weer interessant.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_331402
Vorig jaar vond ik vooral de hype eromheen erg leuk. De eerste twee weken keek ik zelden. Ik ergerde me kapot aan een vies mannetje met blonde uitgroei dat ik beslist niet wilde leren kennen. Toch raakte ik al snel gefascineerd en na die twee weken keek ik elke dag. Ik zapte slechts weg als het echt genant werd - met name de scenes met Ruud zoals het mannetje heette kon ik niet altijd verdragen.

Dit jaar is het compleet anders. Er is niets dat op een hype lijkt, Veronica doet weinig om kijkers te prikkelen, er verschijnt slechts hier en daar een krantenartikel. Ik ben eigenlijk alleen maar nieuwsgierig. Bij gebrek aan beter kijk ik voorlopig maar even naar de Bus, de campingversie van Big Brother.

pi_331407
en dat lees ik natuurlijk nu pas,da gister een special was...kut kut weer gemist
ik weet wie ik ben,maar jullie weten dat niet
  Admin vrijdag 8 september 2000 @ 12:18:18 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_331630
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')