Halt! Dat zijn vier woorden!quote:
Dit waren er wel zesquote:Op zondag 18 maart 2012 21:02 schreef allesbeterweter het volgende:
Sorry topiek ik dacht niet na.........
waarom moet dat eigenlijk zo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allesbeterweter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jailbreaken is 100% legaal hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 21:55 schreef allesbeterweter het volgende:
Iligalie praktijken ik pliesie bellen
Ik zal je een verhaaltjevertellenErwaseenseenkleinkaboutertjezijnnaamwasPietjetoenhijvoorheteerstnaarschoolgingwaszijnjufdronkenzeverteldedatzenetvanvriendinnenafkwamendaarhelegeilenachtenheeftgehadPietjevondditerruggeilwaardoorerietsinzijnbroekjebegontegroeien.quote:
Vraag dan een paspoort aanquote:Op zondag 18 maart 2012 22:35 schreef allesbeterweter het volgende:
Ben een Amerikaan wil intergreren
Awesomeness! Echt respect voor jou!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:56 schreef HaJee het volgende:
Alsjeblieft Topiek, je nieuwe UI....
[ afbeelding ]
Waarom ben ik een meeloper? :"(quote:Op zondag 18 maart 2012 23:01 schreef Kimberliedje het volgende:
Topiek, meeloper! Allesbeterweter, hersenspoelende leider!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |