Lingerie is sexy ergo is het het waard om die te kopen. Boxershorts nietquote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
20 euro duur vinden
Moet je eens kijken hoe duur lingerie is voor de grap
Voor de grap moet je dat ook niet doen, dat is erg zonde.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
20 euro duur vinden
Moet je eens kijken hoe duur lingerie is voor de grap
false, mijn piemel heeft een dikke eeltlaagquote:Op zondag 18 maart 2012 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je moet wel, anders gaat het schuren in je broek
Dan moet je eens minder gaan lopen trekkenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
false, mijn piemel heeft een dikke eeltlaag
ik moet toch iets doen op schoolquote:Op zondag 18 maart 2012 19:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan moet je eens minder gaan lopen trekken
net 10 besteld ziet er goed uitquote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.corrigerendond(...)utm_campaign=beslist
Bijvoorbeeld dit___!
Extra corrigerende boxershort![]()
45 euro
Corrigeren kan ik zelf ook wel, ff hand in de broek en corrigeren maar
Ze ontnemen het leukste van kleding.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijvoorbeeld dit___!
45 euro
Vind ik wel, helemaal omdat ik altijd wel 14 onderbroeken ofzo wil. Ik wil minimaal 1 keer per dag schoon ondergoed, soms 2.quote:
sukkel, je hebt net 450euro betaald voor een stel onderbroekenquote:
net 20 besteld goede kwaliteit en ziet er niet slecht uitquote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bijvoorbeeld dit___!
45 euro
echt fantastischquote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
sukkel, je hebt net 450euro betaald voor een stel onderbroeken
dat is echt fantastischquote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
bij TS kun je niet spreken van pikligging denk ikquote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je pikligging als die net ff strak is geweest. Ff weer op z'n plek duwen
Ik ben de TS mongoolquote:Op zondag 18 maart 2012 19:50 schreef haan33 het volgende:
[..]
bij TS kun je niet spreken van pikligging denk ik
280 dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vind ik wel, helemaal omdat ik altijd wel 14 onderbroeken ofzo wil. Ik wil minimaal 1 keer per dag schoon ondergoed, soms 2.
Dan kan ik 140 euro voor onderbroeken gaan uitgeven
daarom mattie, gewoon met de billen bloot naar de dancingquote:
weet ik mongoolquote:
Oh, nu kan je wel rekenen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja als ze 20 euro zijn
420 als ze 30 euro
Dit, bespaart veel geldquote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef strontboer het volgende:
Boxershorts dragenSowieso ondergoed
![]()
Gewoon gelijk een broek aantrekken en niet zeuren.
ik wilde jou niet direct aanspreken op je zwakzinnigheid, ik wilde in het algemeen sprekenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan TS als je mij quote en insinueer je iemand anders.
Ja want dat is logisch als je mij quotequote:Op zondag 18 maart 2012 19:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik wilde jou niet direct aanspreken op je zwakzinnigheid, ik wilde in het algemeen spreken
quoten is niet direct aanspreken, het is gewoon een post selecteren waar je op verder borduurt. Dit bedoelde ik dus met zwakzinnigheidquote:Op zondag 18 maart 2012 19:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dat is logisch als je mij quote
Voor mijn dikke bobbelquote:Op zondag 18 maart 2012 19:56 schreef Ach_joh het volgende:
Omdat ze gemaakt worden in pauperlanden waar mensen dik betaald krijgen.
Ja goed he, ik ga hem uitprinten en boven m'n bed hangen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vet grappig man, heb je die helemaal zelf bedacht?
om te verpatsen? of plast ie nog in zn broek?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:38 schreef haan33 het volgende:
Op mijn school heeft iemand 40 bjorn borgs in zijn kluisje
Ja, die heb ik ook. En ik heb ze van de Hema en zelfs de Zeeman. Die van de Zeeman houden het het langst uit qua wassen en drogen. Waar de rest uit elkaar valt, blijven die van de Zeeman langer goed.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:55 schreef mrazura het volgende:
Gewoon calvin klein zit super lekker. 20 euro voor 2.
Zeeman.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:01 schreef WammesWaggel het volgende:
2 voor 8 euro bij de V&D koop ik altijd, moelijk trouwens om gewoon van die los zittende shorts te vinden! Van die strakke welhaast wielrenbroekjes zijn helemaal de hip tegenwoordig
Goeie kont welquote:Op zondag 18 maart 2012 22:19 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 25 euro hoef ik niet naar de sportschool en corrigeert mijn boxer alles
Ik hoop zo hard dat je trolltquote:Op zondag 18 maart 2012 22:27 schreef Pharkus het volgende:
Je hebt toch maar 2 paar per week nodig tenzij je gaat zwemmen
Hoezo eigenlijk? Wat boeit jou hetquote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik hoop zo hard dat je trollt
Omdat mensen zoals ik die geur moeten ruiken, daaromquote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Wat boeit jou het
Ben je billies met Pharkus dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals ik die geur moeten ruiken, daarom
Leg je soa-tests af?quote:Op zondag 18 maart 2012 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat mensen zoals ik die geur moeten ruiken, daarom
Ik? Never. Ik was me gewoon goed, veeg me aars goed schoon en schudt de pik gewoon een aantal keer na het zeiken. Na vier dagen hangt er een vleugje zweetgeur aan en dan kan die de wasmand in. Net even gecheckt maar die van 3 dagen ruikt gewoon fris, niks mis mee.quote:Op zondag 18 maart 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik hoop zo hard dat je trollt
Dat is....quote:Op zondag 18 maart 2012 19:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Gewoon zo'n zachte joggingbroek aan doen en eventueel een condoom om.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
beter gebruik je een stuk schapendarm, die kan je ook zo afspoelen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:05 schreef Henno het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Gewoon zo'n zachte joggingbroek aan doen en eventueel een condoom om.
Daar houden die minderjarige sletten in de clubs ook van heb ik begrepen.
Freeballin'.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |