Hhaha FIET FIEUWquote:Op maandag 19 maart 2012 14:00 schreef o.us het volgende:
Heb alleen 1tje van mij in bed liggend van gisteravond, is dat een problem?
Heb nog geen sixpack, dat wel.
Ik maak vanavond wel nieuwe, is een beetje beschamendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef junamii het volgende:
KoopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Wat doe je allemaal voor 0.99 cent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Goedkope dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Iets te zuur naar mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef junamii het volgende:
Ik kreeg vandaag per ongeluk de elleboog van m'n zus tegen m'n lip aan, helemaal dik geworden. Kan de straat niet meer op zo
Jawel, gewoon zeggen dat je half Surinaams bentquote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef junamii het volgende:
Ik kreeg vandaag per ongeluk de elleboog van m'n zus tegen m'n lip aan, helemaal dik geworden. Kan de straat niet meer op zo
Heb jij ook van die dikke negerlippen? Ben blij dat de mijne gewoon vol zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, gewoon zeggen dat je half Surinaams bent
Nee gelukkig niet, maar mensen zien ook nooit aan me dat ik half Surinaams benquote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij ook van die dikke negerlippen? Ben blij dat de mijne gewoon vol zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |