quote:Op maandag 19 maart 2012 18:20 schreef jna het volgende:
Ik heb voornamelijk gelachen tijdens die docu. Zal ff kijken of ik 'm online kan vinden.
Daarom zag ik 'm ook op gemist.quote:
Die heb ik volgens mij niet gezien. Linkje?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Die chick in Den Helder die met een neger ging die zn 16 jarige ex (incl kind) had geditched voor haar. En dan heilig ervan overtuigd zijn dat het ware liefde is
![]()
Dat is mn blanke kantquote:Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom zag ik 'm ook op gemist.
http://www.itelevision.nl/crips-strapped-n-strong/
edit: jna jongen, net te laat.
De naïviteitquote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Die chick in Den Helder die met een neger ging die zn 16 jarige ex (incl kind) had geditched voor haar. En dan heilig ervan overtuigd zijn dat het ware liefde is
![]()
Zal hem wel een keer kijken ja, ben benieuwdquote:Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daarom zag ik 'm ook op gemist.
http://www.itelevision.nl/crips-strapped-n-strong/
Ja Cuz, echt kijken Cuz, is echt de moeite waard Cuz.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:25 schreef junamii het volgende:
[..]
De naïviteit
[..]
Zal hem wel een keer kijken ja, ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Cuz, echt kijken Cuz, is echt de moeite waard Cuz.Aight 1 uur en 26 minuten. Ik ga hem gewoon in stukjes kijken vanaf nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.tvopjepc.nl/programma/1644quote:Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef jna het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij niet gezien. Linkje?
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja Cuz, echt kijken Cuz, is echt de moeite waard Cuz.cuz is een crip. hehehe verklapt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Ik heb gekeken tot ''We zijn geen homo's, maar we houden echt van elkaar weet je''.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aight 1 uur en 26 minuten. Ik ga hem gewoon in stukjes kijken vanaf nu
Wedden van niet.quote:
Kill, ik ga je opzoeken en je strot doorsnijden hè, laatste waarschuwing.quote:
u mad?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wedden van niet.
[..]
Kill, ik ga je opzoeken en je strot doorsnijden hè, laatste waarschuwing.
Sowieso is ie gewoon donkerwitquote:Op maandag 19 maart 2012 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Die koelie irriteerde me enormJe ziet dat hij enorm geforceerd een nigger probeert te zijn.
Hou het gewoon straat man.quote:
Ik vind dat echt briljante TV eigenlijk, als je het alleen al mentioned ga ik al helemaal stukquote:
mag ik niet nikker zeggen?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou het gewoon straat man.
[..]
Ik vind dat echt briljante TV eigenlijk, als je het alleen al mentioned ga ik al helemaal stuk!
Ja hij moet alleen die 2 andere mannelijke karakters veranderen vind ik.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hou het gewoon straat man.
[..]
Ik vind dat echt briljante TV eigenlijk, als je het alleen al mentioned ga ik al helemaal stuk!
Maaarrr! Zij heb nog een kind.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:22 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
Wat haaaaaaat je opeensquote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kijk iemand hier wanhopig goodwill proberen te kweken.
Wou net zeggenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niet haten op mijn belgquote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik bof er maar weer mee jaquote:Op maandag 19 maart 2012 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is dat het dWc is, die crips hadden je allang geript
Dat doen de rolling naberhood crips allyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doen de rolling naberhood crips ally
Is dat nieuw, Vas die fa2 uit de hoek komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens inb4 lapo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |