Nee maar als ze er vanuit gaan dat jij het toch niet kan verstaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry waarom zou je dat doenDat doe je toch ook niet bij Nederlanders als ze het over privezaken hebben.
Sowieso vind ik het vrij onbeschoft om een andere taal te praten in het openbaar als je gewoon Nederlands spreekt.
Ik hou van je brah, maar niemand gaat voor mij bepalen hoe ik zou moeten praten met mijn ouders/vrienden/fam in het openbaar. Kan mij t rotten dat dat wijf in de verre hoek het niet leuk vindt, het gaat haar ook gewoon geen flikker aan en moet er niet zich mee bemoeien.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik zeg het alleen hoe het overkomt bij mij als 'Nederlander'.
Ik kan met er niet echt aan storen, maar ik snap wel anderen dat wel kunnen. Het kan respectloos overkomen en geeft niet echt een indruk dat het de integratie bevorderd. Zo ontstaan ook vooroordelen. Nu weten we van jou dat je een god bentquote:Op maandag 19 maart 2012 17:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hou van je brah, maar niemand gaat voor mij bepalen hoe ik zou moeten praten met mijn ouders/vrienden/fam in het openbaar. Kan mij t rotten dat dat wijf in de verre hoek het niet leuk vindt, het gaat haar ook gewoon geen flikker aan en moet er niet zich mee bemoeien.
why thoquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef tliciouz het volgende:
Net wezen sporten met een vriendin dat was de eerste keer maar ook tevens de laatste keer.
Goed dat je meteen erbij verteld waarom, klasse!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef tliciouz het volgende:
Net wezen sporten met een vriendin dat was de eerste keer maar ook tevens de laatste keer.
Maar als je weet wat voor volume die Marokkaanse meiden hanteren hè.. Dat kán je gewoon niet negeren. En anders hoor ik ze gewoon door m'n muziek heen tetteren ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef junamii het volgende:
Of je houdt je gewoon met jezelf bezig in het OV, je hoeft toch niet naar gesprekken van andere mensen te luisterenAls ik met het OV ga dan luister ik m'n muziek of praat ik met degene met wie ik samen ben.
Sowieso is het OV wel echtLaatst zat er een vrouw dr nagels te knippen
the fuckkkkk.
Daar kan ik me aan storen inderdaad, tot ik bedenk hoe we vroeger zelf ook waren, altijd en overal maar rellenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je weet wat voor volume die Marokkaanse meiden hanteren hè.. Dat kán je gewoon niet negeren. En anders hoor ik ze gewoon door m'n muziek heen tetteren ofzo
True, hier ook wel. Muziek op z'n hardst hier en anders vraag ik gewoon aan ze of ze soms aandacht te kort komen dat ze zo hard praten en lachen en dan worden ze meestal wel wat stillerquote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar als je weet wat voor volume die Marokkaanse meiden hanteren hè.. Dat kán je gewoon niet negeren. En anders hoor ik ze gewoon door m'n muziek heen tetteren ofzo
Zeikerd!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goed dat je meteen erbij verteld waarom, klasse!
Herkenbaar ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar kan ik me aan storen inderdaad, tot ik bedenk hoe we vroeger zelf ook waren, altijd en overal maar rellen.
hallo je mag jezelf best even verwennen hoor na zo een harde fitnisstrainingquote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeikerd!
Omdat ze alleen maar loopt te ouwehoeren en te zeuren. En na een half uur had ze er al genoeg van, en nu lees ik op facebook dat ze in de mac zitEn ik ben er geen held in om haar nu te vertellen dat ik liever geen zin heb met haar te gaan sporten als het nog een keer zo gaat.
Wow zo iemand zou ik echt facking irritant vinden, want neem aan dat aan jou wel te merken was dat je wel fanatiek wilde sporten ipv lullen?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeikerd!
Omdat ze alleen maar loopt te ouwehoeren en te zeuren. En na een half uur had ze er al genoeg van, en nu lees ik op facebook dat ze in de mac zitEn ik ben er geen held in om haar nu te vertellen dat ik liever geen zin heb met haar te gaan sporten als het nog een keer zo gaat.
Wat? Hoe dan? Geen 'TAAZ KOWED MET JOU, KIVESH? WESH WIL JE KLAP A OULEH?"quote:Op maandag 19 maart 2012 17:39 schreef junamii het volgende:
en dan worden ze meestal wel wat stiller
Fitniss ja?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hallo je mag jezelf best even verwennen hoor na zo een harde fitnisstraining
Ik post dit ook vanuit de burger king.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hallo je mag jezelf best even verwennen hoor na zo een harde fitnisstraining
Assertiviteitscursus voor mevrouw?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Herkenbaar ja.Paar jaar terug zat ik ook lekker stoer achterin de bus met vriendinnen te rellen en te praten (schreeuwen) naar elkaar. Mooi om te zien hoe ik me nu enorm irriteer aan dat soort mensen.
Ja dat heb ik ook van te voren aangegeven dat ik serieus bezig wil zijn en niet wil lopen kloten daar. Want andere mensen irriteerde zich er ook al aan.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow zo iemand zou ik echt facking irritant vinden, want neem aan dat aan jou wel te merken was dat je wel fanatiek wilde sporten ipv lullen?
Hbo termenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Assertiviteitscursus voor mevrouw?
Net zoals iemand die mee uit gaat en vervolgens als een kanker idioot gaat dansen of juist níet dansenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook van te voren aangegeven dat ik serieus bezig wil zijn en niet wil lopen kloten daar. Want andere mensen irriteerde zich er ook al aan.
Ja, 't is goed met je, niet de nodige competenties bezitten om out-of-the-box een stukje proactief te sparrenquote:
Hehe.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net zoals iemand die mee uit gaat en vervolgens als een kanker idioot gaat dansen of juist níet dansenStay on my level dude
Pas als zij weer begint over meegaan zeggen van 'maar dan niet weer dat pleurisgezeik de hele tijd aan m'n kop want daar word ik me toch een partij mesjogge van, en ook niet dat gelul dat je na een half uur weer pleite wilt'. Klaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe.
Maar hoe moet ik dit nu gaan brengen.
that pussyquote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Als een kankeridioot dansen.Hirlak.
Nee, wat willen ze nou doenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Hoe dan? Geen 'TAAZ KOWED MET JOU, KIVESH? WESH WIL JE KLAP A OULEH?"
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hemquote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Als een kankeridioot dansen.Hirlak.
Waarom zou je je schamen voor hem. zolang hij maar plezier maakt kan het mij geen kanker schelen.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hem
HAHAHAHAHA dat eindequote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hem
Ja maar hij sloeg mensen de hele tijd in zijn wilde apenparingsdansquote:Op maandag 19 maart 2012 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen voor hem. zolang hij maar plezier maakt kan het mij geen kanker schelen.
Mensen die zich zorgen maken hoe ze er uit zien bij het dansen moeten eens wat meemaken in des levens zodat ze snappen dat er veel belangrijkere dingen zijn om je zorgen over te maken.
Hirlak dansen alsof je elk moment dood neer kan vallen.
die awkward ginger ookquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ziek ditquote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-gruwelmoorden.html
Real professional.
Wel slim.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Real professional.
Tell the bitch to wear a helmet if she's worried about getting hit!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar hij sloeg mensen de hele tijd in zijn wilde apenparingsdansEen meisje was met me aan het praten die heeft hem nog boos weggeduwd omdat ie zo deed. Voor de rest maakt 't me ook niet uit het is dat ie anderen erbij betrok.
Ik doe dat soort shit altijd met ongebluste kalk.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Real professional.
Gewoon aan de varkens voeren.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe dat soort shit altijd met ongebluste kalk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon aan de varkens voeren.Whut?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon aan de varkens voeren.The fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist trouwens niet eens dat er "crips and bloods" in Den Haag waren.
Ik ook niet. Toerist in eigen stadquote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The fuck![]()
Wist trouwens niet eens dat er "crips and bloods" in Den Haag waren.
Kijk nauwelijks tv.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ken je die docu niet? 2 of 3 jaar geleden op BNN.
Ik ging echt stuk om die docuquote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ken je die docu niet? 2 of 3 jaar geleden op BNN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |