Hhaha FIET FIEUWquote:Op maandag 19 maart 2012 14:00 schreef o.us het volgende:
Heb alleen 1tje van mij in bed liggend van gisteravond, is dat een problem?
Heb nog geen sixpack, dat wel.
Ik maak vanavond wel nieuwe, is een beetje beschamendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:17 schreef junamii het volgende:
KoopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Wat doe je allemaal voor 0.99 cent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Goedkope dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Iets te zuur naar mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pics?quote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef junamii het volgende:
Ik kreeg vandaag per ongeluk de elleboog van m'n zus tegen m'n lip aan, helemaal dik geworden. Kan de straat niet meer op zo
Jawel, gewoon zeggen dat je half Surinaams bentquote:Op maandag 19 maart 2012 15:18 schreef junamii het volgende:
Ik kreeg vandaag per ongeluk de elleboog van m'n zus tegen m'n lip aan, helemaal dik geworden. Kan de straat niet meer op zo
Heb jij ook van die dikke negerlippen? Ben blij dat de mijne gewoon vol zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 15:24 schreef jna het volgende:
[..]
Jawel, gewoon zeggen dat je half Surinaams bent
Nee gelukkig niet, maar mensen zien ook nooit aan me dat ik half Surinaams benquote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb jij ook van die dikke negerlippen? Ben blij dat de mijne gewoon vol zijn
Ik zit al vanaf 10 uur in de bieb, ze hebben hier niet eens een raamquote:Op maandag 19 maart 2012 15:45 schreef junamii het volgende:
Heb het geprobeerd een beetje te verbergen met lippenstift, ziet er al een stuk normaler uit![]()
Volle lippen zijn juist mooi, maar dit is gewoon ene kant heel dik en de andere kant normaal. Gelukkig moet ik vandaag de hele dag studeren dus hoef niet echt naar buiten, maar godverdomme wat een pijn![]()
Gaan jullie vandaag niet genieten van het weer eigenlijk?
Ik ging een paar dagen geleden weer na een hele lange tijd, ik was even vergeten waarom ik niet naar de bieb ging om te studeren. De vijfde etage zat natuurlijk helemaal vol en op de vierde en derde etage waren de tafels ook allemaal bezet. En daarnaast is het echt een datingsplaats of zoquote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 10 uur in de bieb, ze hebben hier niet eens een raam
Studeren in de tuin, heerlijk met de zonnestralen schijnendquote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Zonnestralen doen alles vermakelijk worden.
Bij mij komen ze juist alleen met Surinaams, nooit van eh: Halfbloedje? Ik ben echt donker voor een halfbloedjequote:Op maandag 19 maart 2012 15:52 schreef jna het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar mensen zien ook nooit aan me dat ik half Surinaams benHeb al alle nationaliteiten langs horen komen, maar bijna nooit komen ze met Surinaams.
Ja je moet ook naar de koninklijke bieb gaanquote:Op maandag 19 maart 2012 15:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ging een paar dagen geleden weer na een hele lange tijd, ik was even vergeten waarom ik niet naar de bieb ging om te studeren. De vijfde etage zat natuurlijk helemaal vol en op de vierde en derde etage waren de tafels ook allemaal bezet. En daarnaast is het echt een datingsplaats of zoAl die meisjes die buiten niet normaal met een jongen af kunnen spreken waren daar met hun vriendjes romantisch aan het doen
[..]
Studeren in de tuin, heerlijk met de zonnestralen schijnend
Bij mij is het wel mooi dat ze het niet zien en ik dus vaak in de tram en trein mee kan genieten van gesprekken tussen mensen die overschakelen naar Surinaams omdat ik er bij kom zitten als "blanke"quote:Op maandag 19 maart 2012 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij mij komen ze juist alleen met Surinaams, nooit van eh: Halfbloedje? Ik ben echt donker voor een halfbloedje
How come? Zijn je ouders ook zo licht?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij is het wel mooi dat ze het niet zien en ik dus vaak in de tram en trein mee kan genieten van gesprekken tussen mensen die overschakelen naar Surinaams omdat ik er bij kom zitten als "blanke"
M'n moeder is gewoon Nederlands en m'n vader is ook licht voor Surinaamse begrippen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
How come? Zijn je ouders ook zo licht?
Heb je je ook weleens gemengd in zo'n gesprek na een tijdje?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij is het wel mooi dat ze het niet zien en ik dus vaak in de tram en trein mee kan genieten van gesprekken tussen mensen die overschakelen naar Surinaams omdat ik er bij kom zitten als "blanke"
Aah, ik dacht dat je volbloed wasquote:Op maandag 19 maart 2012 16:19 schreef jna het volgende:
[..]
M'n moeder is gewoon Nederlands en m'n vader is ook licht voor Surinaamse begrippen.
Mengen bij Surinamers is vragen om problemen Chaiquote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je je ook weleens gemengd in zo'n gesprek na een tijdje?
Ik ook in Amstelveenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb er meer dan twee uur over gedaan om Amsterdam uit te komenen net met een bladblazer in de weer geweest om mijn tuin spang te maken.
Zonnestralen doen alles vermakelijk worden.
ehquote:The Pirate Bay wil drones gaan bouwen die al vliegende dienst moeten doen als low orbit server stations. Volgens de torrentsite zou het concept een extra verdedigingslinie vormen om zo te voorkomen dat zij uit de lucht worden gehaald.
Nee maar gewoon om even te vermelden dat je het allemaal kan horen en ze dat even wil laten weten voor het geval ze iets privés gaan bespreken.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aah, ik dacht dat je volbloed was
[..]
Mengen bij Surinamers is vragen om problemen Chai
Sorry waarom zou je dat doenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je je ook weleens gemengd in zo'n gesprek na een tijdje?
Van die chicks altijd in de bus die Turks of Marokkaans gaan praten, echt om te huilenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry waarom zou je dat doenDat doe je toch ook niet bij Nederlanders als ze het over privezaken hebben.
Sowieso vind ik het vrij onbeschoft om een andere taal te praten in het openbaar als je gewoon Nederlands spreekt.
Bovenleiding geknapt.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ook in AmstelveenWat een drama was dat zeg. Waarom lag het OV er daar uit?
Ik heb schijt, sommige dingen gaat de ander helaas niets aan en bespreek je het liever in een andere taal.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry waarom zou je dat doenDat doe je toch ook niet bij Nederlanders als ze het over privezaken hebben.
Sowieso vind ik het vrij onbeschoft om een andere taal te praten in het openbaar als je gewoon Nederlands spreekt.
Ik ben twee keer per week in Amstelveen te vinden mehn.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bovenleiding geknapt.
Hoezo laat je het me niet weten dat je in Amstelveen bent.Wat een non lobi!
Ik vind het respectloos. Privezaken hoor je ook niet in het openbaar te bespreken.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb schijt, sommige gaat de ander helaas niets aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spotte Chai vandaag.
Oke men. Dit ga je aan niemand overtuigen die het zelf ook doet.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos. Privezaken hoor je ook niet in het openbaar te bespreken.
Voor je opleiding of zo?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos. Privezaken hoor je ook niet in het openbaar te bespreken.
Hoeft ook niet, ik zeg het alleen hoe het overkomt bij mij als 'Nederlander'.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:11 schreef o.us het volgende:
[..]
Oke men. Dit ga je aan niemand overtuigen die het zelf ook doet.
Yes, sportles geven in de bankrashal enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |