Hehe.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net zoals iemand die mee uit gaat en vervolgens als een kanker idioot gaat dansen of juist níet dansenStay on my level dude
Pas als zij weer begint over meegaan zeggen van 'maar dan niet weer dat pleurisgezeik de hele tijd aan m'n kop want daar word ik me toch een partij mesjogge van, en ook niet dat gelul dat je na een half uur weer pleite wilt'. Klaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe.
Maar hoe moet ik dit nu gaan brengen.
that pussyquote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Als een kankeridioot dansen.Hirlak.
Nee, wat willen ze nou doenquote:Op maandag 19 maart 2012 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Hoe dan? Geen 'TAAZ KOWED MET JOU, KIVESH? WESH WIL JE KLAP A OULEH?"
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hemquote:Op maandag 19 maart 2012 17:50 schreef Chocolatebear het volgende:
Als een kankeridioot dansen.Hirlak.
Waarom zou je je schamen voor hem. zolang hij maar plezier maakt kan het mij geen kanker schelen.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hem
HAHAHAHAHA dat eindequote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is oké, maar een vriend van me danste ongeveer zo zaterdag: deze gezichten en dan heel wild met zn armen heen en weer en rondjes draaien totaal uit het ritme ipv gewoon shuffelen zoals de rest deed. Ik schaamde me voor hem
Ja maar hij sloeg mensen de hele tijd in zijn wilde apenparingsdansquote:Op maandag 19 maart 2012 17:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom zou je je schamen voor hem. zolang hij maar plezier maakt kan het mij geen kanker schelen.
Mensen die zich zorgen maken hoe ze er uit zien bij het dansen moeten eens wat meemaken in des levens zodat ze snappen dat er veel belangrijkere dingen zijn om je zorgen over te maken.
Hirlak dansen alsof je elk moment dood neer kan vallen.
die awkward ginger ookquote:Op maandag 19 maart 2012 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ziek ditquote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-gruwelmoorden.html
Real professional.
Wel slim.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Real professional.
Tell the bitch to wear a helmet if she's worried about getting hit!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar hij sloeg mensen de hele tijd in zijn wilde apenparingsdansEen meisje was met me aan het praten die heeft hem nog boos weggeduwd omdat ie zo deed. Voor de rest maakt 't me ook niet uit het is dat ie anderen erbij betrok.
Ik doe dat soort shit altijd met ongebluste kalk.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:04 schreef Panzermaus het volgende:
Real professional.
Gewoon aan de varkens voeren.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik doe dat soort shit altijd met ongebluste kalk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon aan de varkens voeren.Whut?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Gewoon aan de varkens voeren.The fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wist trouwens niet eens dat er "crips and bloods" in Den Haag waren.
Ik ook niet. Toerist in eigen stadquote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
The fuck![]()
Wist trouwens niet eens dat er "crips and bloods" in Den Haag waren.
Kijk nauwelijks tv.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ken je die docu niet? 2 of 3 jaar geleden op BNN.
Ik ging echt stuk om die docuquote:Op maandag 19 maart 2012 18:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ken je die docu niet? 2 of 3 jaar geleden op BNN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |