abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage donderdag 7 september 2000 @ 11:57:17 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_329628
Deze week 12, volgende week 10: 22 mensen leren kennen die je niet leuk vindt. Hebben jullie niet ook zoiets van: kan die bus niet even op en neer naar Spanje rijden?
Ik kijk met het geluid uit en zie vrouwen in hun badpak lopen. Je denkt, ik blijf nog even kijken. terwijl je op 80 andere zenders met bloot wordt doodgegooid.

Kan iemand me (waar is Moor???) mij uitleggen waarom we 22 mensen leren kennen die ons irl geen reet interesseren. Het zegt meer over ons dan over de mensen in de bus en het bbhuis. Maar wat???

Help!

pi_329649
Waarschijnlijk willen we gewoon zien of onze levens echt zo geweldig zijn als we denken "ahum", daarom kijken we massaal naar een saai programma met saaie mensen. Zodat als we de tv uitzetten toch kunnen denken:

"GELUKKIG, zo saai is mijn leven blijkbaar nog niet"

Ik zou het anders niet weten

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  donderdag 7 september 2000 @ 13:23:27 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_329822
Ik denk dat we graag naar zoiets kijken in de hoop dat er iets gebeurd. En we weten zeker dat bij al die andere programma's iets gaat gebeuren.

Dit soort programma's zijn eigenlijk ongeleide projectielen.

En het is natuurlijk veel spannender om een "gewoon" iemand naakt te zien lopen dan een acteur of actrice.

  donderdag 7 september 2000 @ 14:20:54 #4
3542 Gia
User under construction
pi_330025
Als je mee wilt blijven praten in dit forum, dan moet je wel weten waarover je praat.

Dat is overigens de enige reden dat ik kijk naar de Bus.

  Redactie Frontpage donderdag 7 september 2000 @ 15:00:53 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_330163
quote:
Op 07 september 2000 14:20 schreef Gia het volgende:
Als je mee wilt blijven praten in dit forum, dan moet je wel weten waarover je praat.
Dat is overigens de enige reden dat ik kijk naar de Bus.

En Danny stuurt een platenbon naar De Mol met een briefje waarop staat: Bedankt Sjonnie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')