Okee, wanneer heb je voor het eerst lopen rollebollen (a.k.a. snoeiharde neucksecks) en met hoeveel mensen heb je daarna nog lopen rollenbollen? (a.k.a. snoeiharde neucksecks)quote:Op zondag 18 maart 2012 02:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
die lassie, dat was me er eentje
en nog steeds zit ik te denken.. hmmm.. ik ben slecht in dingen vertellen, tenzij iemand me gerichte vragen stelt
ahh kijk, een gerichte vraagquote:Op zondag 18 maart 2012 02:17 schreef twi het volgende:
Bijvoorbeeld, is het als lesbische niet stiekem zo dat het toch spannender is om het met iemand met een pener te doen dan zonder pener.
het aantal ga ik niet noemen, ik heb behoorlijk wat rondgeslet aangezien ik te schijterig was om bij 1 iemand te blijven destijdsquote:Op zondag 18 maart 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, wanneer heb je voor het eerst lopen rollebollen (a.k.a. snoeiharde neucksecks) en met hoeveel heb je daar nog lopen rollenbollen? (a.k.a. snoeiharde neucksecks)
zou zo gauw niet 1 band kunnen noemen, maar lekker foute jaren 90 muziek?quote:Op zondag 18 maart 2012 02:20 schreef twi het volgende:
En wat is de meest foute muziek waar je graag naar luistert?
Ja, want ik ben onvoorspelbaar. Dat is nou zo leuk aan mij.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
Twi, ga jij nou op zulke momenten dat iedereen open (hihi) non seksuele vragen stellen?
daar was ik uberfan van vroegerquote:Op zondag 18 maart 2012 02:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want ik ben onvoorspelbaar. Dat is nou zo leuk aan mij.
Ik ben het nu hard aan het meezingen.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar was ik uberfan van vroeger
Bovendien, hihaho, jij wilde al niet zeggen wie je van dit topic het liefste zou doen. Niet zeuren dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:22 schreef heloef het volgende:
Twi, ga jij nou op zulke momenten dat iedereen open is (hihi) non seksuele vragen stellen?
laat es horen?quote:
NO MATTER THE DISTANCE I WANT YOU TO KNOWquote:Op zondag 18 maart 2012 02:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
laat es horen?![]()
en waarom gaat de tijd zo snel
Ik zeg toch dat dat moeilijk is. Je hebt de types die alles wel willen uitproberen en een grote sexdrive hebben (Pinda, Loka) en dan heb je ook nog de knappe (mfn) enzovoort, enzovoort. Ik kan niet kiezen.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:24 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien, hihaho, jij wilde al niet zeggen wie je van dit topic het liefste zou doen. Niet zeuren dus.
ik smolt een beetje van binnenquote:Op zondag 18 maart 2012 02:25 schreef twi het volgende:
[..]
NO MATTER THE DISTANCE I WANT YOU TO KNOW
THAT DEEP DOWN INSIDE OF MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
YOU AREEEEEEEEEEEE MY FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRE
THE ONEEEEEEEEE DESIREEEEEEEEEEEEEEE
Alweer wat beter kunnen slapen ?quote:Op zondag 18 maart 2012 02:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
die lassie, dat was me er eentje
en nog steeds zit ik te denken.. hmmm.. ik ben slecht in dingen vertellen, tenzij iemand me gerichte vragen stelt
Sexdrive is irrelevant, die maak je wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat dat moeilijk is. Je hebt de types die alles wel willen uitproberen en een grote sexdrive hebben (Pinda, Loka) en dan heb je ook nog de knappe (mfn) enzovoort, enzovoort. Ik kan niet kiezen.
ja.. eigenlijk wel, thanksquote:
Ik vind dat wel aantrekkelijk, een vrouw die vaker wil neuken dan ik.quote:
Da's behoorlijk kut.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aantrekkelijk, een vrouw die vaker wil neuken dan ik.
Zo eet ik mijn ijsjes.quote:
eens!quote:
Ah beter ! Ik had gisteren nachtmerries..en niet te zuinig. Hele lange tijd geleden zeer frequent last van gehad.. schijnt nu weer terug te komen. Blegh.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja.. eigenlijk wel, thanks
ik heb nog wat slaappillen over, maar ik laat ze even links liggen.. afgelopen nacht ging het iig redelijk goed, niet teveel dromen en ook niet te heftig
Hoezo, liever dan dat jij continu moet aansporen op seks en zij continu "hoofdpijn" heeft.quote:
mohhh da's niet mooi neequote:Op zondag 18 maart 2012 02:28 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Ah beter ! Ik had gisteren nachtmerries..en niet te zuinig. Hele lange tijd geleden zeer frequent last van gehad.. schijnt nu weer tyerug te komen. Blegh.
je weet dat dat excuus totaal niet opgaat eh? seks blijkt namelijk haske goed te zijn tegen hoofdpijnquote:Op zondag 18 maart 2012 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoezo, liever dan dat jij continu moet aansporen op seks en zij continu "hoofdpijn" heeft.
Maar als ze geen zin heeft ze geen zin, liever dat ik moet zeggen dat ik hoofdpijn heb.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je weet dat dat excuus totaal niet opgaat eh? seks blijkt namelijk haske goed te zijn tegen hoofdpijn
daar zeg je me watquote:Op zondag 18 maart 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als ze geen zin heeft ze geen zin, liever dat ik moet zeggen dat ik hoofdpijn heb.
och hey hallo remlofquote:Op zondag 18 maart 2012 02:32 schreef remlof het volgende:
In de Ierse pub vanavond merkte ik dat ik nog wel behoorlijk goed in de markt lig. Ik wou niets meer dan een leuk gesprek maar dat laatste ging erg goed.
En met al die tetten in je fobo had je daar twijfel aan?quote:Op zondag 18 maart 2012 02:32 schreef remlof het volgende:
In de Ierse pub vanavond merkte ik dat ik nog wel behoorlijk goed in de markt lig. Ik wou niets meer dan een leuk gesprek maar dat laatste ging erg goed.
Nee, maar je wil af en toe een herbevestigingquote:Op zondag 18 maart 2012 02:33 schreef twi het volgende:
[..]
En met al die tetten in je fobo had je daar twijfel aan?
Op het moment dat ik wakker wordt na een nachtmerrie is er weinig aan te doen. Als ik er dan over nadenk komt 't weer terug zodra ik weer in slaap val. Dus dat is wel lastig haha. Het smerige eraan is dat ik 't vaak bewust meemaak, alsof ik tussen wakker zijn en slapen in zit. Ken je dat ?quote:Op zondag 18 maart 2012 02:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mohhh da's niet mooi neewat doe je er dan aan? of valt er echt niks aan te doen?
Nu nog mijn wingman zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar je wil af en toe een herbevestiging
Ja toch, als je geen zin hebt zeg je gewoon nee en als jij zin hebt hoor je nooit een nee.quote:
valt dat al onder lucide dromen? volgens mij niet eh? maar ik herken het in ieder geval wel jaquote:Op zondag 18 maart 2012 02:34 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Op het moment dat ik wakker wordt na een nachtmerrie is er weinig aan te doen. Als ik er dan over nadenk komt 't weer terug zodra ik weer in slaap val. Dus dat is wel lastig haha. Het smerige eraan is dat ik 't vaak bewust meemaak, alsof ik tussen wakker zijn en slapen in zit. Ken je dat ?
lol hiquote:
da's wel waarquote:Op zondag 18 maart 2012 02:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja toch, als je geen zin hebt zeg je gewoon nee en als jij zin hebt hoor je nooit een nee.
Lucide dromen heb je pas wanneer je zelf de inhoud kunt beinvloeden. Nooit een ankerpunt kunnen bepalen. Het enige wat ik heb is dat er externe dingen invloed hebben op m'n droom. Muziek die op staat, films die nog op staan, dingen die ik net heb gedaan voor het slapen.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt dat al onder lucide dromen? volgens mij niet eh? maar ik herken het in ieder geval wel ja
ik heb een keer gehad dat ik iets droomde, maar ik zweerde echt wakker te zijn, ik weet t nog steeds niet zeker, maar ik zag iig allemaal oorlogachtige gebeurtenissen op onze overloop.. mensen die elkaar neerschoten en staken en alles en daarbij de hele tijd zo'n geluid van iemand die heel zwaar leek te ademen door z'n neus.. ik was 5 ofzo, vergeet ik nooit meerdoodeng.. en ik durfde dus ook niet naar papa en mama te gaan, want dan moest ik de overloop op
en ik kon me ook niet eens bewegen
hehehe nostalgiequote:
ahh ok, maar waar zal dit dan onder vallen?quote:Op zondag 18 maart 2012 02:41 schreef twi het volgende:
[..]
Lucide dromen heb je pas wanneer je zelf de inhoud kunt beinvloeden. Nooit een ankerpunt kunnen bepalen. Het enige wat ik heb is dat er externe dingen invloed hebben op m'n droom. Muziek die op staat, films die nog op staan, dingen die ik net heb gedaan voor het slapen.
Lucide dromers maken de dromen ook bewust mee maar kunnen de droom ook sturen, dat lukt me nog niet. Meestal wordt ik overhoop geschoten in m'n dromenquote:Op zondag 18 maart 2012 02:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt dat al onder lucide dromen? volgens mij niet eh? maar ik herken het in ieder geval wel ja
ik heb een keer gehad dat ik iets droomde, maar ik zweerde echt wakker te zijn, ik weet t nog steeds niet zeker, maar ik zag iig allemaal oorlogachtige gebeurtenissen op onze overloop.. mensen die elkaar neerschoten en staken en alles en daarbij de hele tijd zo'n geluid van iemand die heel zwaar leek te ademen door z'n neus.. ik was 5 ofzo, vergeet ik nooit meerdoodeng.. en ik durfde dus ook niet naar papa en mama te gaan, want dan moest ik de overloop op
en ik kon me ook niet eens bewegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
quote:Op zondag 18 maart 2012 02:45 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Lucide dromers maken de dromen ook bewust mee maar kunnen de droom ook sturen, dat lukt me nog niet. Meestal wordt ik overhoop geschoten in m'n dromenMaar gisteren maakte ik dus bewust mee dat ik in bed lag en m'n spieren verkrampten en ik kon niet praten terwijl er 1 of ander iets aan het voeteneinde vanm'n bed zweefde ofzo. Brrr krijg er weer kippenvel van haha. Great.
Kwade geesten aan je voeteneind man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op zondag 18 maart 2012 02:45 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Lucide dromers maken de dromen ook bewust mee maar kunnen de droom ook sturen, dat lukt me nog niet. Meestal wordt ik overhoop geschoten in m'n dromenMaar gisteren maakte ik dus bewust mee dat ik in bed lag en m'n spieren verkrampten en ik kon niet praten terwijl er 1 of ander iets aan het voeteneinde vanm'n bed zweefde ofzo. Brrr krijg er weer kippenvel van haha. Great.
dan was het niet lucide nee, want ik had er geen controle over (mja, goed.. ik was dan ook 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
sjeuzus ok dat is idd wel freaky![]()
beter blijven we nog een tijd op ja"de markt, van alle markten thuis"quote:
en klikWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.coveren en op youtube zetten
Ja nee
staat u gerust op, oh waarde twiquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 02:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ohh Rokje... ik heb een weddenschap verloren. En nu moet ik als consequentie daarvan..![]()
Een nummer vanwacht wat?!! dat is pure mishandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.coveren en op youtube zettenwaarom doe je dat dan ook afspreken O.o
wat was de weddenschap dan als ik vragen mag?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 18 maart 2012 02:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ohh Rokje... ik heb een weddenschap verloren. En nu moet ik als consequentie daarvan..![]()
Een nummer vanVan Justin Bieber ken ik niks, dus ik kan je niet helpen. Uitlachen wel, dus link graag wanneer 't online staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.coveren en op youtube zetten
Omdat arrogantquote:Op zondag 18 maart 2012 02:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wacht wat?!! dat is pure mishandelingwaarom doe je dat dan ook afspreken O.o
wat was de weddenschap dan als ik vragen mag?
bohhh wh jongequote:Op zondag 18 maart 2012 02:54 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Omdat arrogantDacht dat ik zou winnen. (Speel hattrick (spel (voetbal (rond stom ding)))) en moest tegen een hele sterke tegenstander. Had dus gewed dat ik zou winnen en werd vet in de pan gehakt. Hij had m'n teamnaam op z'n kont getatoeeerd als ik had gewonnen.. dus wel fair.
'vroegah'quote:
i know right.. ik krijg al tranen in m'n ogen als ik alleen al aan m denkquote:Op zondag 18 maart 2012 02:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
Punt is dat ik 't dus nu voor 't eerst gehoord heb, en vind 'm net een achtbaan; Erger dan ik me had voorgesteld
ik hou van hun en ik mis zequote:
Queen of Hollywood vind ik 't beste gezongen lied.quote:Op zondag 18 maart 2012 03:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik hou van hun en ik mis ze
en die van JC is awesome wh
kan met hun nogal slecht kiezen, want ik heb een zwak voor alle nummers van ze (iig degenen die ik ken) maar deze staat sowieso heel hoog bij me in het vaandel jaquote:Op zondag 18 maart 2012 03:02 schreef twi het volgende:
[..]
Queen of Hollywood vind ik 't beste gezongen lied.
SPOILER: Mijn poes O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 18 maart 2012 03:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
godsallemachtig anders bezorgt de kat me even een hartverzakking
also:Favoriete Cardigans
quote:Op zondag 18 maart 2012 03:05 schreef twi het volgende:
Trek 'r aan 'r staart.LOLOLOL daar ging m'n bierSPOILER: Mijn poes O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Favoriete Cardigans
![]()
ze probeert andere poezels te hosselen?
uhhuh uhhuh
dat mag nietquote:
idd, ga je schamen twietjequote:Op zondag 18 maart 2012 03:12 schreef twi het volgende:
Cranberries, hoe kan ik die niet in m'n playlist hebben staan.
Nog een tienerhitjes-zonde van me
dan zal ik deze ook nog ff checken, maar dan sluit ik fok al wel vast, dus welterusten twietje, wh'tje, eventuele lurkertsquote:Op zondag 18 maart 2012 03:18 schreef twi het volgende:
Dat lijkt me een goed plan, al gooi ik zelf nog even deze er doorheen.
Top ook, dat nummer van Wh.
quote:Op zondag 18 maart 2012 03:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan zal ik deze ook nog ff checken, maar dan sluit ik fok al wel vast, dus welterusten twietje, wh'tje, eventuele lurkerts![]()
![]()
![]()
De trein waarnaartoe mijn schoonheid?quote:Op zondag 18 maart 2012 08:16 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in de trein. Kei spannend enzo.
Opstaan was wel lastig vanochtend.Sliep om 3 uur.
Amersfoort en daar overstappen op Berlijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 08:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De trein waarnaartoe mijn schoonheid?
Ahhh, was machst du in berlijn?quote:Op zondag 18 maart 2012 08:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Amersfoort en daar overstappen op Berlijn.
Nu eerst even een aflevering van the inbetweeners kijken.
Huh?quote:
Trustequote:Op zondag 18 maart 2012 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
bed... Nu lekker!
Zo kut de laatste nachtbus missen!
Zeg dat wel jaquote:
quote:
Dat is jouw leven ook goed dus?quote:
Ik haat je.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]Neen.
Wel een heerlijke wandeling in de zon, en aan zee buiten ontbeten met espresso, croissant en fruit. Het leven is goed![]()
Wat nou?quote:
Neem de trein naar Zandvoortquote:
jealousy is a bitchquote:
Dat zuigt hard inderdaad, niet meer kunnen slapen terwijl je juist wiltquote:Op zondag 18 maart 2012 10:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
jealousy is a bitch
Ik ben zwaar vercracked. Heb er echt een tering hekel aan om wakker gebeld te worden.
Dit was de dag om slaap in te halen, maar nu ben ik wakker en kan ik niet meer slapen.
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zuigt hard inderdaad, niet meer kunnen slapen terwijl je juist wilt![]()
En niet jaloers zijn, zelf zorgen dat je kunt doen wat je wilt doen
That´s the spirit!quote:
Mensen die dingen goed doen.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:16 schreef twi het volgende:
Doe het dan goed en maak er een gesponsorde wandeltocht naar Valletta van!
Whud?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:18 schreef twi het volgende:
heloef, ik heb goed nieuws voor je. De mijne mag dan Gebrselassie heten, maar daar heb je niks aan wanneer je lichaam niet meer doet wat je hersenen willen. Ik wilde een banaan eten, maar zit nu op de automatische piloot een sinaasappel te schillen. Ben benieuwd wanneer ik zonder pardon de deur open doe voor Chlamydia.
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:18 schreef twi het volgende:
heloef, ik heb goed nieuws voor je. De mijne mag dan Gebrselassie heten, maar daar heb je niks aan wanneer je lichaam niet meer doet wat je hersenen willen. Ik wilde een banaan eten, maar zit nu op de automatische piloot een sinaasappel te schillen. Ben benieuwd wanneer ik zonder pardon de deur open doe voor Chlamydia.
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:18 schreef twi het volgende:
quote:heloef, ik heb goed nieuws voor je. Jou pener mag het dan na één keertje komen een uur lang voor gezien houden, terwijl ik daar met mijn fantastische uithoudingsvermogen geen last van heb. Maar daar heb je niets aan, wanneer hij niet doet wat je hersenen willen. Wanneer mijn handen al niet meer doen wat ik wil, en ze zomaar een sinaasappel en een mes pakken terwijl ik een banaan wil eten, hoe lang duurt het dan nog voordat ik m'n lul in een man steek?
Nou, inderdaadquote:
Dus als jij wil neuken ga je opeens sokken breien?quote:Op zondag 18 maart 2012 11:18 schreef twi het volgende:
Als ik breinaalden zou hebben...quote:Op zondag 18 maart 2012 11:42 schreef heloef het volgende:
Dus als jij wil neuken ga je opeens sokken breien?
Hé, jij bent nog een stuk ouder dan ik, heb jij al punnik-neigingen? Of dat je je soms vergist en een man de slaapkamer in trekt in plaats van een vrouw?quote:
Geen van beiden.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:53 schreef twi het volgende:
[..]
Hé, jij bent nog een stuk ouder dan ik, heb jij al punnik-neigingen? Of dat je je soms vergist en een man de slaapkamer in trekt in plaats van een vrouw?
quote:Op zondag 18 maart 2012 12:05 schreef debeterebob het volgende:
wtf, Twi... Je bent niet meer te volgens. Zelfs KT kan duidelijkere zinnen maken.
heloef begreep me direct, daar ging 't om.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:05 schreef debeterebob het volgende:
wtf, Twi... Je bent niet meer te volgens. Zelfs KT kan duidelijkere zinnen maken.
Hoax heloef heeft nog nooit gezoend tochquote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Gaat deze TT over de zoenkunsten van Heloef
Jawel.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoax heloef heeft nog nooit gezoend toch
Oh ja dat klopt. Maar als Heloef zo zoent als lassie lijkt doet ie toch wat foutquote:
Nee, het gaat om de activiteitenplanning bij elk tussenuurtje.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Dan gaan ze massaal elkaar rimmenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de activiteitenplanning bij elk tussenuurtje.
Nee.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat je nog zin heb in dat soort dingen op die leeftijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:06 schreef charmed_angel het volgende:
bed... Nu lekker!
Zo kut de laatste nachtbus missen!
14?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat je nog zin heb in dat soort dingen op die leeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven houd op na een bepaalde leeftijd? Op je 30ste moet je gaan settelen kinderen krijgen en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is heel koud aan zee nuquote:Op zondag 18 maart 2012 10:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]Neen.
Wel een heerlijke wandeling in de zon, en aan zee buiten ontbeten met espresso, croissant en fruit. Het leven is goed![]()
Hier is het heeeeeeerlijkquote:
Het heeft niets van doen met dat je leven op houdt dat noemt men persoonlijke groei. Dat er meer is in het leven dan dronken oppervlakkigheid en vervolgens op zondag je roes uitslapen.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Want het leven houd op na een bepaalde leeftijd? Op je 30ste moet je gaan settelen kinderen krijgen en weet ik veel wat nog meer.
Ik heb ook nog zin in die dingen hoor. Het één hoeft het ander niet uit te sluitenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het heeft niets van doen met dat je leven op houdt dat noemt men persoonlijke groei. Dat er meer is in het leven dan dronken oppervlakkigheid en vervolgens op zondag je roes uitslapen.
Ik weet het, ik ben fantastischquote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef Casie het volgende:
Mag ik hier even slijmen over mijn date van morgen.Voor het eerst sinds lange tijd dat een man mij weer iets doet.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef Casie het volgende:
Ik wil over tien jaar soms ook even los kunnen gaan, goed evenwicht is het belangrijkst.
Mag ik hier even slijmen over mijn date van morgen.Voor het eerst sinds lange tijd dat een man mij weer iets doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GefeliciteerdJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:23 schreef Casie het volgende:
[..]
JaBen ik het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
JaGeniet van je dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn al twee jaar om elkaar heen aan het draaien dus komt wel goed , maar zal wel speciaal wat volume haarlak in mijn lok spuiten. Als die dan nog niet zijn werk doetquote:Op zondag 18 maart 2012 13:30 schreef twi het volgende:
Oh en veel plezier Casie, en wel die versierlok gebruiken als joker als 't nodig is, hè?
Daar is zelfs bob gevoelig voor...![]()
Denk je dat nog nodig te hebben over 10 jaar?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:12 schreef Casie het volgende:
Ik wil over tien jaar soms ook even los kunnen gaan, goed evenwicht is het belangrijkst.
Ow ja hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 12:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nu denk ik van wel ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk je dat nog nodig te hebben over 10 jaar?
Wandelen naar het gat. Is een meer bij de woonplaats van mijn ouders. Hebben al eens eerder gedate, 2 jaar geleden, dus ga liever wat doen ipv awkward naar elkaar staren. (Ook al ben ik daar niet echt bang voor)quote:
Goed idee, zoiets ga ik ook voorstellen als ik weer een date heb.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:52 schreef Casie het volgende:
[..]
Nu denk ik van wel ja.
[..]
Wandelen naar het gat. Is een meer bij de woonplaats van mijn ouders. Hebben al eens eerder gedate, 2 jaar geleden, dus ga liever wat doen ipv awkward naar elkaar staren. (Ook al ben ik daar niet echt bang voor)
Drat, wat klink jij zuur en belegen zoquote:Op zondag 18 maart 2012 13:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk je dat nog nodig te hebben over 10 jaar?
Hij leeft nog in de jaren 60, vrouwen horen achter het fornuis enzo.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drat, wat klink jij zuur en belegen zo
Je snapt toch wel dat als je 30 bent burgerlijk moet gaan doen. Vanaf je 25ste ofzo moet je volwassen gaan doenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drat, wat klink jij zuur en belegen zo
Uhmzzzz haha die show, jammer dat we hem niet terug kunnen luisterenquote:Op zondag 18 maart 2012 13:49 schreef Michel2GRFE het volgende:
Hey c_a, ben je een beetje fit na gisteravond/vannacht ?
Het was een beetje rommelig op de radio, maar dat heeft wel z'n charmes en ik heb zeker gelachen, was erg leuk. Heeft snarf de nacht overleefd ?
quote:Op zondag 18 maart 2012 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat als je 30 bent burgerlijk moet gaan doen. Vanaf je 25ste ofzo moet je volwassen gaan doen
May the gods have mercyquote:Op zondag 18 maart 2012 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij leeft nog in de jaren 60, vrouwen horen achter het fornuis enzo.
Ik heb het geprobeerd, maar het was een dapper, edoch jammerlijk mislukt experimentquote:Op zondag 18 maart 2012 13:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat als je 30 bent burgerlijk moet gaan doen. Vanaf je 25ste ofzo moet je volwassen gaan doen
Waar heeft hij het over telkens straalbezopen zijn dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Tijnbrein wat een raar idee heb je dat je blijkbaar na je 30ste nog telkens straalbezopen moet worden want anders houdt je leven op.
Hier issssssss <nummer> van <artiest> voorrrrrrrrrrrr <usernaam>!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzzz haha die show, jammer dat we hem niet terug kunnen luisteren
Maar ben redelijk fit. Ga zo even in bad en dan wandelen met de hond, frisse lucht nodig!
Snarfje is thuisgekomen ja
Gelukkig overdrijf je niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Tijnbrein wat een raar idee heb je dat je blijkbaar na je 30ste nog telkens straalbezopen moet worden want anders houdt je leven op.
En daar ging mijn koffie over mijn toetsenbordquote:Op zondag 18 maart 2012 14:06 schreef twi het volgende:
[..]
Hier issssssss <nummer> van <artiest> voorrrrrrrrrrrr <usernaam>!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Hihihihihihihihihihihihihi.
Repeat
Grijs bestaat niet in jouw wereld he?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Alleen zijn eigen persoonlijkheid, lijkt het.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:06 schreef twi het volgende:
[..]
Hier issssssss <nummer> van <artiest> voorrrrrrrrrrrr <usernaam>!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Hihihihihihihihihihihihihi.
Repeat
Het was wel tussen aangeschoten en dronken in hoor, c_aquote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat we ons opeens hoorde aan het begin. Op de 1 of andere manier hadden we het eerste stukje opgenomen ofzo
Ik weet het niet meer
Aangeschoten radio maken is best vaag, ik verloor de controle over de knopjes
Leugens!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Het was wel tussen aangeschoten en dronken in hoor, c_a
Ik ben nog niet eens volwassen ik blijf altijd tussen de 12 en 16quote:
Dat zeg ik toch helemaal niet begrijpend lezen is best moeilijk. Overigens is telkens straalbezopen thuis komen op elke leeftijd redelijk kansloos.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Digigirly moet mijn sign eens goed lezenquote:
En waar is hier dan?quote:
Digigirlyquote:Op zondag 18 maart 2012 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Digigirly moet mijn sign eens goed lezen
Den Mediterranee, olé oléquote:Op zondag 18 maart 2012 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En waar is hier dan?
Bij mij is hier, scheveningen
Oh ik wist dat ik je op je teentjes trapte en je mannelijkheid (voor zo ver aanwezig) traptequote:
Alsof digigirly enige mannelijkheid heeft.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik wist dat ik je op je teentjes trapte en je mannelijkheid (voor zo ver aanwezig) trapte
Als je daar bent, wat doe je dan op fokquote:
Zo zwart wit als bovengenoemde user zie ik het niet en ik ga altijd van het positieve uitquote:Op zondag 18 maart 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof digigirly enige mannelijkheid heeft.
Ik ben aan het werk/niks doenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je daar bent, wat doe je dan op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
lurkpostHe jij met je rokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
lurkpostWat las ik nou rokje, ben je een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
haiquote:
lurkpostDit is wel een dusdanig fijne situatie dat je naar beneden kunt kijken en dan kunt zeggen dat je met verlangen naar de zak popcorn keek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof digigirly enige mannelijkheid heeft.
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat las ik nou rokje, ben je een beetjeik?! nee manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tuurlijk niet
ik bedoel maarquote:Op zondag 18 maart 2012 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is wel een dusdanig fijne situatie dat je naar beneden kunt kijken en dan kunt zeggen dat je met verlangen naar de zak popcorn keek.![]()
ik heb heul geen popcorn in huis
Dus ik zou niet mogen kijken?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik bedoel maar![]()
ik heb heul geen popcorn in huis
as long as you bring the popcornquote:
Geen idee, ik wacht ook afquote:Op zondag 18 maart 2012 14:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hai![]()
ben ik nu net te laat voor de actie? of gaat het nog verder zo
Zout of zoet?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
as long as you bring the popcorn
laten we samen vol spanning wachtenquote:
beide?quote:
Gezelligquote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
laten we samen vol spanning wachten
[..]
beide?![]()
goedemiddagquote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef kree het volgende:
Goeie middag topic vriendjes en vriendinnetjes.
Ik heb vannacht voor het eerst in m'n eigen kamertje geslapen haha
Je hebt je eigen bachelor pad geregeld? Nice!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:50 schreef kree het volgende:
Goeie middag topic vriendjes en vriendinnetjes.
Ik heb vannacht voor het eerst in m'n eigen kamertje geslapen haha
nahh, ik eet het wel gewoon zoquote:
geen gek ideequote:
j....... neequote:
Ik in Grieks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nahh, ik eet het wel gewoon zo
En ik ben in trek bij Chinezenquote:
Haha het is wel grappig ben er zo ingegaan. Mis nog een shitload aan spulletjes die toch wel handig zijn.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt je eigen bachelor pad geregeld? Nice!
moet je niet zo boos doen, daar kan ik helemaal niet tegenquote:
Effe shoppen bij de kringloop en marktplaats danquote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Haha het is wel grappig ben er zo ingegaan. Mis nog een shitload aan spulletjes die toch wel handig zijn.
2 pannen gekocht voor en tientje bij de kringloop en dan in de supermarkt lopen om wat eten en drinken te kopen. Nouja deed ik altijd al. Maar dan besef je je dat wc papier en dat soort domme dingetjes toch ook wel handig zijn.
Nouja ik heb een bed, keukentje, douche ev wc en een tv en voor de rest nog even niks hahaha oh en nog geen internet das wel kut
Maar ik ga het vanzelf wel uitvinden
Argentijns is ook best wel lekkerquote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
moet je niet zo boos doen, daar kan ik helemaal niet tegen!!!!!
mexicaans is ook niet verkeerd
Ik wist het!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen gek idee
[..]
j....... nee
een mixed grill, van alles watquote:
Geniet ervan, je eigen stek is wel zo fijn!quote:Op zondag 18 maart 2012 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
Haha het is wel grappig ben er zo ingegaan. Mis nog een shitload aan spulletjes die toch wel handig zijn.
2 pannen gekocht voor en tientje bij de kringloop en dan in de supermarkt lopen om wat eten en drinken te kopen. Nouja deed ik altijd al. Maar dan besef je je dat wc papier en dat soort domme dingetjes toch ook wel handig zijn.
Nouja ik heb een bed, keukentje, douche ev wc en een tv en voor de rest nog even niks hahaha oh en nog geen internet das wel kut
Maar ik ga het vanzelf wel uitvinden
Hadden we het nou over voedsel?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
een mixed grill, van alles wat
it's all in the pastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik begin te twijfelen nuquote:![]()
Oeh, dat brengt me op het idee om vanavond te gaan BBQ-enquote:
Jullie denken allemaal over etenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oeh, dat brengt me op het idee om vanavond te gaan BBQ-en![]()
Eten, ik heb het over eten. Niet over een Chinese import bruid.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
it's all in the pastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook over mijn sterkte handen die jouw rug verwennen?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Eten, ik heb het over eten. Niet over een Chinese import bruid.
omnomnomquote:Op zondag 18 maart 2012 15:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ook over mijn sterkte handen die jouw rug verwennen?
Waar?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
omnomnom
nou....... ik zat eigenlijk met m'n gedachten ergens anders..![]()
![]()
Titt'nquote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
omnomnom
![]()
Zat je te denken aan Joy haar hete lichaam te denken?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
omnomnom
![]()
Mensen die niet altijd aan Joy haar hete lichaam denken.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zat je te denken aan Joy haar hete lichaam te denken?
ssst, ze leest vast mee.. en murquote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zat je te denken aan Joy haar hete lichaam te denken?
Sorry.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die niet altijd aan Joy haar hete lichaam denken.
Ze is dit wel gewend. Ze krijgt de hele dag fanmail enzulks.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ssst, ze leest vast mee.. en mur
hoi mur
Het is dat ik geen doodsverwensingen mag makenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oeh, dat brengt me op het idee om vanavond te gaan BBQ-en![]()
En en en en?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh nvm, het geheim is me zojuist duidelijk geworden
ik zeg het niet, dan jinx ik hetquote:
Hier schijnt tussen de wolken de zon door dus zo slecht is het nu ook weer nietquote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zeg het niet, dan jinx ik het
on a side note: waarom is het geen mooi weer vandaag
Ik hou van etenquote:
ruilen? het is hier winderig en het regende zelfs een beetje eerderquote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier schijnt tussen de wolken de zon door dus zo slecht is het nu ook weer niet
qft!quote:
Alleen als ik er jou bij krijg.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ruilen? het is hier winderig en het regende zelfs een beetje eerder
[..]
qft!
Ik houd vooral van versch vleeschquote:
Ja. Vertel eens, hoe doe je het?quote:
Mijn tepels scheiden bier af.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja. Vertel eens, hoe doe je het?
Al die zielige beestjes opetenquote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik houd vooral van versch vleesch
Hihi.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn tepels scheiden bier af.
/quote kaneel
Ik lust geen bierquote:Op zondag 18 maart 2012 15:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn tepels scheiden bier af.
/quote kaneel
alleen maar positiefquote:
terrasje pakken dan maarquote:
Ach als het toch al dood is kan je er net zo van genieten door het op te eten anders is het helemaal voor niets gestorvenquote:
nu heb je pechquote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik lust geen bier
Maar ik hou wel van tieten![]()
Wat nu![]()
Dan is het lastigquote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik lust geen bier
Maar ik hou wel van tieten![]()
Wat nu![]()
Uitstekend planquote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleen maar positief
[..]
terrasje pakken dan maar
Mij niet al te serieus nemen als ik zoiets zeg...quote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als het toch al dood is kan je er net zo van genieten door het op te eten anders is het helemaal voor niets gestorven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw tieten tellen niet mee want jij bent concurrentiequote:
Je tepels kunnen niet iets anders afscheiden?quote:
Mijne niet neequote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jouw tieten tellen niet mee want jij bent concurrentie
[..]
Je tepels kunnen niet iets anders afscheiden?
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Bart kutjes smaken ook naar bier dus beter begin je met bier drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jouw tieten tellen niet mee want jij bent concurrentie
[..]
Je tepels kunnen niet iets anders afscheiden?vast niet wanneer het heteromeisjes betreft
Jou serieus nemen is geen probleem.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:17 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Mij niet al te serieus nemen als ik zoiets zeg...
Bij Barbus op Malta want daar schijnt de zonquote:
Zeg heuj!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is dat ik geen doodsverwensingen mag maken
Jawel, JAWEL!quote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
on a side note: waarom is het geen mooi weer vandaag
Van de BBQ, met wijn in de zonquote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik houd vooral van versch vleesch
dat zou wel chill zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jou serieus nemen is geen probleem.
[..]
Bij Barbus op Malta want daar schijnt de zon
ja.. maar jij......quote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Bart kutjes smaken ook naar bier dus beter begin je met bier drinkenVisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bummerquote:
Het zou niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]![]()
[..]vast niet wanneer het heteromeisjes betreft
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
En meisjes in zomerjurkjes en/of bikini!quote:
verklaar je nader?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vis![]()
![]()
[..]
Bummer
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn
inderdaadquote:Op zondag 18 maart 2012 15:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat zou wel chill zijnlekker op vakantie daar
[..]
ja.. maar jij......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |