Hehe precies dit dusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:41 schreef o.us het volgende:
Heerlijk avondje nerden achter de PC en niemand die mij tegen zal houden. Heb dit eens in de zoveel tijd nodig.
Lol, ook last van mensen die onbegrip tonenquote:
Heb wel veel vriendinnen die idd niet snappen dat ik soms op de zaterdag avond gewoon lekker levenloos achter de laptop wil hangen. Beetje fokken en muziek luisteren.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Lol, ook last van mensen die onbegrip tonen?
"Hey Ous, we gaan naar (...). Kom je mee?"
"Neuh thanks, ga nu liever naar huis"
"....."
zeg jij tegen je real life vrienden dat je op foks zit?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb wel veel vriendinnen die idd niet snappen dat ik soms op de zaterdag avond gewoon lekker levenloos achter de laptop wil hangen. Beetje fokken en muziek luisteren.
1 vriendin weet er van, die zit ook op 9gag enzo en weet een beetje van die internet termen af. Dan hoef ik me niet zo te schamenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zeg jij tegen je real life vrienden dat je op foks zit?
Zijn ze onwetend?!quote:Op zondag 18 maart 2012 00:03 schreef o.us het volgende:
Als ik zou zeggen dat ik een bekende FOK!ker ben dan is dat instant social suicide. Kan ik elke zaterdagavond thuis zitten.
Alleen mijn beste vriend weet er vanafquote:Op zondag 18 maart 2012 00:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
1 vriendin weet er van, die zit ook op 9gag enzo en weet een beetje van die internet termen af. Dan hoef ik me niet zo te schamenDe rest weet het niet, en zal het waarschijnlijk ook niet snappen.
Een taart bakken en aan mij geven.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef Juminelle het volgende:
Jersey Shore season 5 is afgelopen. Wat moet ik nu gaan doen met mijn leven?
[USA] The Pauly D Projectquote:Op zondag 18 maart 2012 01:21 schreef Juminelle het volgende:
Jersey Shore season 5 is afgelopen. Wat moet ik nu gaan doen met mijn leven?
i feel ya bruh. Komt door die laptop, zodra ik in bed ga liggen ben ik binnen no time nokkie.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:52 schreef o.us het volgende:
[..]
mijn hersenen zijn dood maar mijn lichaam wilt nog niet slapen
fucked up
ik lig in bed met laptop en ben nog niet nokkie.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
i feel ya bruh. Komt door die laptop, zodra ik in bed ga liggen ben ik binnen no time nokkie.
Ik bedoel meer op de manier dat je laptop uit gaat. Die schermen zijn verslavend.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:54 schreef o.us het volgende:
[..]
ik lig in bed met laptop en ben nog niet nokkie.
onderhands zou het al wel moeten.
ik wacht op het moment dat de 3d laptops uit gaan komen.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik bedoel meer op de manier dat je laptop uit gaat. Die schermen zijn verslavend.
Hij wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:56 schreef o.us het volgende:
[..]
ik wacht op het moment dat de 3d laptops uit gaan komen.
gekke shit in het donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |