Onzin.. Weetje hoeveel tutorials er hiervoor op youtube staan.. Als je een beetje nauwkeurig en technisch bent is dit geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:42 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Die is dood. je kan naar een data recovery bedrijf als je de data echt terug wilt. Maar trek je portemonnee maar open. Backups ftw weetjewel. ohja, en wat je ook doet, niet zelf openschroeven.
En welke zoek term kan ik dan het beste gebruiken op you tube?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:43 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Onzin.. Weetje hoeveel tutorials er hiervoor op youtube staan.. Als je een beetje nauwkeurig en technisch bent is dit geen enkel probleem.
lol stond de hardeschijf nog aan?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:34 schreef blup het volgende:
Meestal RIP.
Wat je kan proberen is hem een klapje te geven met bijv de achterkant van een schroevendraaier precies op het moment dat hij tikt.
1x gelukt bij mij.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:05 schreef Frixel het volgende:
[..]
En welke zoek term kan ik dan het beste gebruiken op you tube?
Ben niet zo`n hardware yup, wel technisch...
Data kwam er 100% af. Sterker nog, hij bleef het doen. Gewoon n tik, niet super hard.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:37 schreef ladiedo het volgende:
[..]
lol stond de hardeschijf nog aan?
het is altijd een slecht idee om de hdd een klap te geven, je had waarschijnlijk gewoon geluk dat hij het daarna deed. ik neem aan dat je al wel een nieuwe hebt gekocht in het geval dat:p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |