Wat denk je dan van de hele Olympische Spelen in 2014quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:02 schreef borisz het volgende:
Volgend jaar in Sochi is het WK ook zo laat
Boeien. Ik ben het meest benieuwd naar of het uitsmeren over 4 dagen werkt. Mensen moeten donderdag en vrijdag ook niet werken natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:30 schreef borisz het volgende:
Sochi is 2uur verschil dat is het niet.
Laat als in eind maart. VOrig jaar was het WK 10t/m13 maart. Nu dus twee weken later.
Er zijn schaatsers die een 1500m, 5km, 10km en een ploegenachtervolging moeten rijden. Die kun je niet 2 afstanden per dag laten rijden.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boeien. Ik ben het meest benieuwd naar of het uitsmeren over 4 dagen werkt. Mensen moeten donderdag en vrijdag ook niet werken natuurlijk.
Lijkt me meer een probleem voor de schaatsers zelf dan voor ons toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:58 schreef Arcee het volgende:
Beetje laat, maar vooruit. We kijken nog wel een keer.
Mwah, heb niet het idee dat het me heel erg gaat boeien volgend weekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Lijkt me meer een probleem voor de schaatsers zelf dan voor ons toch?
Lu.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:28 schreef DeLuna het volgende:
Lijkt me meer een probleem voor de schaatsers zelf dan voor ons toch?
Mwa, het maakt mij echt niet uit eigenlijk. Hoe komt dit zo?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lu.
Voor ons ook, ik had liever vorig weekend het WK gehad.
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:53 schreef DeLuna het volgende:
Mwa, het maakt mij echt niet uit eigenlijk. Hoe komt dit zo?
Dan ligt het aan mij. Ik kan altijd wel schaatsen kijken.quote:
Ik ook wel, altijd wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:58 schreef DeLuna het volgende:
Dan ligt het aan mij. Ik kan altijd wel schaatsen kijken.
tijdens het allrounden rij je ook een 1500 en 5K op 1dag.quote:Op zondag 18 maart 2012 09:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn schaatsers die een 1500m, 5km, 10km en een ploegenachtervolging moeten rijden. Die kun je niet 2 afstanden per dag laten rijden.
Maar dan doet iedereen het.quote:Op maandag 19 maart 2012 02:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tijdens het allrounden rij je ook een 1500 en 5K op 1dag.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:57 schreef Crocmaz het volgende:
Geen Leenstra dus. Van Riessen op de 1000 en Valkenburg op de 1500
SPOILER: 3000m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |