In principe staat dat ook zo in m'n OP.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:18 schreef Gwywen het volgende:
We zouden kunnen afspreken om dingen van boek 5 in spoilers te zetten, maar ik heb geen idee of daar draagvlak voor is.
quote:"I dreamt a wolf howling in the rain, but no one heard his grief," the dwarf woman was saying. "I dreamt such a clangor I thought my head might burst, drums and horns and pipes and screams, but the saddest sound was the little bells. I dreamt of a maid at a feast, with purple serpents in her hair, venom dripping from their fangs. And later I dreamt that maid again, slaying a savage giant in a castle built of snow." She turned her head sharply and smiled through the gloom, right at Arya. "You cannot hide from me, child. Come closer, now."
Als je de wikipedia van ASIOF doorbladert kom je een heel eind maar het staat wel bomvol met spoilers.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:43 schreef Asskimo het volgende:
Weet iemand hoe/waar ik de Nederlandse namen naar het origineel kan herleiden??
Ja inderdaad, die kleur doet haar goedquote:
Vindt je? Dat ben ik dan niet met je eensquote:Op woensdag 25 april 2012 17:40 schreef Kirov het volgende:
Hij komt wel een stuk sympathieker over in de serie, in de boeken is het bijna een maniak
De enige reden waarom hij Arya bij zich hield was om haar te verpatsen voor losgeld?quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Vindt je? Dat ben ik dan niet met je eensJuist door de boeken ben ik van hem gaan houden.
Vooral later met arya enzo
Nehhh geloof ik nietquote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef Kirov het volgende:
[..]
De enige reden waarom hij Arya bij zich hield was om haar te verpatsen voor losgeld?
Volgens mij zijn ze daar in eerste instantie wel mee begonnen. Maar zag er uiteindelijk niet goed uit op tv. Iets in die trant.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die kleur doet haar goed![]()
Toch vind ik het jammer blijven dat ze haar ogen niet violet hebben gemaakt met kleurlenzen ofzo, was wel kewl geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |