Waarschijnlijk met wat extra make-up/prosthetics voor Peter Dinklage, maar verwacht niet dat het zo afzichtelijk zal zijn als in het boek beschreven.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:09 schreef Wihakayda het volgende:
Wat ik me ook afvraag, is hoe ze het gaan oplossen met Therions gezicht ná de battle van Blackwater (geloof ik?)
nee inderdaad, lijkt me voor Peter ook niet leuk om de rest van de serie als een mismaakt monster rond te lopenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met wat extra make-up/prosthetics voor Peter Dinklage, maar verwacht niet dat het zo afzichtelijk zal zijn als in het boek beschreven.
Neuh dat niet idd, maar voor zijn karakter is wel vrij karakteristiek (duhhquote:Op woensdag 18 april 2012 18:30 schreef MAHL het volgende:
Of ze zullen het gewoon achterwege laten, echt extreem belangrijk is het in de boeken nou ook weer niet.
Ohohohoh! Had ik nog helemaal niet bedacht en ik me maar de hele tijd afvragen wie de derde drakenrijder zou zijn... Maar wacht even, dat kan dan eigenlijk weer niet, want hij heeft zijn hand verbrand!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dingen die tot deze theorie leiden:
- Ned Stark is veel te honorable om een bastard te verwekken als hij net getrouwd is. Mogelijk liegt hij daarover om een nog veel "gruwelijkere" waarheid te bedekken.
- Lyanna heeft al stervende Ned gevraagd om een geheim te bewaren. Even later kwam hij thuis met Jon.
- Rhaegar was verliefd op Lyanna en heeft haar ontvoerd. Kans is groot dat ze, al dan niet met wederzijdse instemming (het is me nog niet helemaal duidelijk of de liefde al dan niet wederzijds was, ondanks de ontvoering), van bil zijn gegaan, met de mogelijke gevolgen van dien.
- Robert merkt op dat hij die Wylla van Ned nooit gezien heeft.
Meer kan ik zo snel niet bedenken.
Mmm, interessant punt. Jon lijkt me niet, zoals Viserys, "not a true dragon". Ben benieuwd of en hoe dat opgelost gaat worden.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ohohohoh! Had ik nog helemaal niet bedacht en ik me maar de hele tijd afvragen wie de derde drakenrijder zou zijn... Maar wacht even, dat kan dan eigenlijk weer niet, want hij heeft zijn hand verbrand!
SPOILER: boek 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
SPOILER: boek 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vannacht: shadowbabies, ik vraag me af hoe ze dat boottripje en het gebrek aan Storm's End in de serie gaan oplossen. Zal Renly nu al het loodje leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |