Voor mij is die theorie 99% zeker, van R+L=Jquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef lunapuella het volgende:
Syrio = Jaqen is een populaire theorie inderdaad. Ik weet niet of ik 'm geloof, maar het zou wel tof zijn, want ik zou Syrio graag nog terug zien.
En nu we het toch over populaire theorieën hebben - nog aanhangers van L + R = J hier?
Wat dan zoal? Ik was er nooit bij gekomen tot ik er hier over las eigenlijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor mij is die theorie 99% zeker, van R+L=J
Alles wijst ernaar.
Ja ik was er ook echt niet achter gekomen zonder internet hoor. Maar er zijn verschillende topics overquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat dan zoal? Ik was er nooit bij gekomen tot ik er hier over las eigenlijkIk zat meer te denken dat het een red herring van GRRM was en Jon's moeder gewoon een doodnormale vrouw, die 'Wylla' was.
Overigens is nog steeds niet bekend wat er precies met de Tower of Joy aan de hand was. Zijn daar al theorieën over?
Als ze dat doet bereikt ze Westeros nooit meer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:07 schreef MAHL het volgende:
Kwam op dat forum deze speculatieve kaart tegen, leuk om te zien
Zou Dany nog naar Asshai gaan of niet, gelet op het advies van Quaithe?
Dingen die tot deze theorie leiden:quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat dan zoal? Ik was er nooit bij gekomen tot ik er hier over las eigenlijkIk zat meer te denken dat het een red herring van GRRM was en Jon's moeder gewoon een doodnormale vrouw, die 'Wylla' was.
[..]
Ja zoiets. Dus misschien gaat ze nog de wereld rondquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ze dat doet bereikt ze Westeros nooit meer.![]()
Maar wat was dat advies? Dat van ''om naar het westen te gaan moet je eerst naar het oosten gaan?''
Ja. Dus als ze helemaal naar het oosten gaat, naar Asshai, en vanuit die kant de oceaan verder oversteekt, komt ze vanzelf weer in het westen aan, bij een plek waar niemand het verwachtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ze dat doet bereikt ze Westeros nooit meer.![]()
Maar wat was dat advies? Dat van ''om naar het westen te gaan moet je eerst naar het oosten gaan?''
Dat was niet de Damphair, HBO heeft verklaard dat dit gewoon een 'random' priest was. (Al ziet hij er idd uit als de Damphairquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:14 schreef .aeon het volgende:
En de damphair is precies zoals ik me had voorgesteld!
Aah ja, dat zou goed eens kunnen ja.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja. Dus als ze helemaal naar het oosten gaat, naar Asshai, en vanuit die kant de oceaan verder oversteekt, komt ze vanzelf weer in het westen aan, bij een plek waar niemand het verwachtLannisport/Casterly Rock misschien?
Vond die stukken ook wel leuk, maar als er iets geschrapt moest worden zou dit toch wel het eerste zijn ja. Ze kunnen Arya, Gendry en Hot Pie nog laten rondzwerven in seizoen 3 hequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:32 schreef Nagil het volgende:
Dit was de eerste keer in een aflevering dat ik dacht: godver ze halen een van m'n favoriete stukken eruit. Arya's reis met Lommy, Gendry en Hot Pie (en Weasel) was mijn favoriete deel in boek 2, en uit aflevering 2 zag je dat die acteurs ontzettend goede chemie hebben. Hopelijk krijgen ze nog wat scenes samen, want dit gaat wel erg snel zo. Ik snap dat er dingen moeten worden opgeofferd, baal er alleen van dat dit het moest zijn. Vond het verder ook de minste aflevering van seizoen 2.
Plus:quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dingen die tot deze theorie leiden:
- Ned Stark is veel te honorable om een bastard te verwekken als hij net getrouwd is. Mogelijk liegt hij daarover om een nog veel "gruwelijkere" waarheid te bedekken.
- Lyanna heeft al stervende Ned gevraagd om een geheim te bewaren. Even later kwam hij thuis met Jon.
- Rhaegar was verliefd op Lyanna en heeft haar ontvoerd. Kans is groot dat ze, al dan niet met wederzijdse instemming (het is me nog niet helemaal duidelijk of de liefde al dan niet wederzijds was, ondanks de ontvoering), van bil zijn gegaan, met de mogelijke gevolgen van dien.
- Robert merkt op dat hij die Wylla van Ned nooit gezien heeft.
Meer kan ik zo snel niet bedenken.
Wist ik nog niet, neequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoorde trouwens dat ze Arya niet Roose laten dienen in Harrenhal maar Tywin. Of was dit al bekend.
ja daarom is het zo jammer dat dat hele stuk is weggelaten, heel die bende is ontzettend goed gecast. Was het trouwens niet Lommy die in de boeken constant "I Yield, I yield!" riep?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vond die stukken ook wel leuk, maar als er iets geschrapt moest worden zou dit toch wel het eerste zijn ja. Ze kunnen Arya, Gendry en Hot Pie nog laten rondzwerven in seizoen 3 he![]()
Hot Pie is trouwens perfect neergezet'I yield! I yield!'
Ik zag hem in een video naast Robb lopen, dus ik denk dat ze hem al meteen bij Robb's kamp voegen. Het is een tijdje geleden dat ik het boek heb gelezen, dus heb geen idee hoe dit gaat werken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wist ik nog niet, neeMaar Roose was al wel gecast, ben benieuwd wat ze dan met hem gaan doen. Hem gewoon Harrenhal in laten nemen, en in de chaos Arya & co laten ontsnappen?
Dat was in het boek toch ook zo? Tywin peert hem, laat geloof ik Amory Lorch en de Brave Companions achter om de boel te bewaken, maar de Brave Companions hebben een onderonsje met Roose die vervolgens de boel overneemt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:48 schreef Nagil het volgende:
Hmm, voor mij is het ook een tijdje geleden. Maar ik denk dat Arya gewoon scene's met Tywin krijgt omdat hij anders nauwelijks in beeld is dit seizoen. Waarschijnlijk peert hij hem later en dan neemt Roose het kasteel in.
Daar wacht ik ook nogsteeds op! :p @boek 5quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:12 schreef Saavedra het volgende:
[. arya die syrio nog tegenkomt blabla.]
Zulke reacties in het andere topic![]()
![]()
Naïefjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |