Kan altijd nog zijn dat ze niet in één keer teveel nieuwe personages wilden introduceren en de Reeds er nog later in gaan schrijven (mogelijk gecombineerd in 1 persoon). Het duurt immers nog wel even voordat Bran en Rickon op reis gaan...quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:57 schreef Berlioz het volgende:
Ik ben ook benieuwd naar de Reeds, want het is natuurlijk juist dat Bran met de Reeds verder reist. Ook spelen de 'groene dromen' van Jojen.
Maar aan de andere kant begrijp ik wel dat de serie een aantal karakters eruit laat, want in de boeken zijn het natuurlijk ook enorm veel mensen. Soms ben ik gewoon helemaal kwijt wie wie is en wie bij elkaar hoort. Gelukkig is er een beschrijving van de huizen achterin het boek
Ik ben benieuwd hoe ze die marteling van Theon e.a. laten zien of de onthoofding van Robb en de kop van zijn wolf aan zijn rompquote:Op zondag 8 april 2012 11:08 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze Ramsay Bolton gaan introduceren. Vergeleken met hem is Joffrey nog weekhartig.
Die martelingen gebeuren in het boek in de verleden tijd. En de onthoofding van Robb gebeurt ook niet 'live'.quote:Op zondag 8 april 2012 11:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze die marteling van Theon e.a. laten zien of de onthoofding van Robb en de kop van zijn wolf aan zijn romp
Boek 2 al, als 'Reek'. Maar aangezien hij nog niet gecast is, en de Reeds ook nog niet, denk ik dat ze seizoen 2 eindigen met Theon die Winterfell inneemt, en de rest doorschuiven naar seizoen 3.quote:Op zondag 8 april 2012 16:56 schreef Gwywen het volgende:
Misschien zien we in the House of the Undying al iets van Robb met wolvenkop. Er wordt daar al geforeshadowd naar diverse dingen uit latere boeken, o.a. RW.
Ramsay Bolton komt pas in boek 3 in beeld toch?
Idd, aangezien Bywater toch gedood wordt in de Battle of Kings Landing en niet bijster veel toevoegt in het verhaal. Het is dan makkelijker om gewoon Bronn captain te maken, die de slag uiteraard wel overleeft en daarna geknight wordt. Scheelt de introductie van nog een personage.quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef Nagil het volgende:
Nope, maar ze hebben Jacelyn Bywater niet gecast, dus dit is een slimme oplossing in mijn ogen.
Kon Bywater geeneens meer herinneren. Van mij mogen ze ook het Sunspear verhaal flink verkorten. Minst interessante deel.quote:Op maandag 9 april 2012 16:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd, aangezien Bywater toch gedood wordt in de Battle of Kings Landing en niet bijster veel toevoegt in het verhaal. Het is dan makkelijker om gewoon Bronn captain te maken, die de slag uiteraard wel overleeft en daarna geknight wordt. Scheelt de introductie van nog een personage.
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:24 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook het Sunspear verhaal flink verkorten. Minst interessante deel.
SPOILER: Begin Boek 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op donderdag 12 april 2012 01:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Vandaag begonnen met dit
Nu bij 3e aflevering maar dit is serieus dikke shit
Had dit eerder moeten kijken
Ja, ik heb hem ooit voor een tientje kunnen kopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 01:17 schreef RabbitHeart het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het Game of Thrones bordspel? Ik heb het besteld voor mijn vriends verjaardag. Het is helaas geen verrassing meer omdat meneer van plan was het zelf alvast te kopen. Hierdoor moest ik het wel verklappen
.
Waarom niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem ooit voor een tientje kunnen kopen.
Helaas nog nooit gespeeld...
Zit nu op pagina 600 van A Dance with Dragons. Kan ik straks naar hartelust alle spoilers klikkenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:03 schreef Asskimo het volgende:
Hebben jullie alle boeken al gelezen? Ik heb boek 1 gelezen en ben ergens halverwege van boek 2 gestopt. Nu ben ik opnieuw begonnen met boek 2 - om een beetje gelijk met de serie te lopen (wat ik ook met seizoen 1 had gedaan).
Maar er zijn ook al een paar (delen van) hoofdstukken bekend uit Winds of Winter, dus je loopt altijd nog risico om spoilers daarover te lezenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Zit nu op pagina 600 van A Dance with Dragons. Kan ik straks naar hartelust alle spoilers klikken
Haha, dat risico durf ik te nemenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar er zijn ook al een paar (delen van) hoofdstukken bekend uit Winds of Winter, dus je loopt altijd nog risico om spoilers daarover te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |