Nee hij is (achter)kleinzoon van die oude verhalen vertellen, old nan ofzo.quote:
Volgens mij heb je hem in seizoen één tijdens een tournament al een keer zien vechten met een brandend zwaard, daarna alleen nog maar af en toe over verteld.quote:Op maandag 30 april 2012 13:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee hij is (achter)kleinzoon van die oude verhalen vertellen, old nan ofzo.
is thoros eigenlijk al in het verhaal voor genomen? Volgens mij alleen nog maar als verwijzing nl.
Dat ze niet mooi is om te zien helpt haar ook niet echt denk ikquote:Op maandag 30 april 2012 16:02 schreef Angelof9 het volgende:
Trouwens heb ik een pesthekel aan Asha/Yara! In het boek had ik helemaal geen hekel aan haar.
Ik meen me een hele korte scene te herinneren waar hij wel even aan bod kwam. Maar ik weet niet meer welke aflevering.quote:
QoT moet er in.voegt veel aan het verhaal.quote:Op maandag 30 april 2012 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop dat de QoT erin blijft, maar ik denk het niet. Ze hebben Margaery ouder en wijzer gemaakt, misschien hebben ze nu geen QoT meer nodig. Zou wel jammer zijn aagezien ze geniaal is.
En Joffrey's dood lijkt me niet, is toch pas tweede helft van boek 3?
Ik ook. Hopelijk volgend seizoen. Ben benieuwd hoe ze het anders oplossen. Dat Bran met Osha naar het noorden gaat? Maar dan zit je weer met Rickon, ben benieuwd.quote:Op maandag 30 april 2012 23:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Meera en Jojen er niet inzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |