1 | [spoiler=Boek 1,2&3]Ned gaat dood :([/spoiler] |
SPOILER: Boek 1,2&3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Voorstel om wél gebruik te blijven maken van spoiler tags omdat niet iedereen even ver gevorderd is in de boekenreeks.
Bovendien zit er nogal een verschil tussen het bespreken van de casting voor seizoen 2 en de conclusie van het laatste boek A Dance With Dragons.
Geef tevens in de spoiler aan welke boeken het omvat.
Dus:
[ code verwijderd ]Maar gaat dat dan beter werken? Krijg je dan niet hetzelfde gedoe: veel discussie over het al dan niet gebruiken van spoilers?SPOILER: Boek 1,2&3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou denken dat het grootste deel van de enthousiaste lezers inmiddels wel alle boeken (of in ieder geval tm deel 4) heeft gelezen. Het topic lijkt me wat gemakkelijker werken als je vrijuit kunt praten over wat er gaat komen... Zelfs in de seriereeks, waar alle boeken achter spoilers moeten, worden regelmatig spoilers "vergeten".
Maar misschien dat een grens wel handig is, bijvoorbeeld dat alleen het laatste boek (A Dance with Dragons) achter spoilers moet?[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
True, maar daar gaat het over de boeken, niet de serie. En in [USA] Game of Thrones #18 April is coming is er weer veel irritatie over tv kijkers die de serie willen bespreken in het licht van de boeken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:47 schreef Mike het volgende:
Voor boeken hebben we dit forum he: Theater, Taal & Kunst
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: wat ik in een promo gezien hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Nog geen Reeds gezien... maar wel Osha die met Bran over zijn dromen praat. Gaat zij de Reeds vervangen? Maar wat gebeurt er dan met Rickon??
• Waar zijn Edmure en de rest van Catelyns familie? Willen de makers van de serie niet teveel personages tegelijk introduceren, of schrappen ze er sowieso een aantal omdat er al zoveel characters zijn? Heb de familie Tully nooit heel boeiend gevonden, dus die mogen van mij wel weg blijven. Maar de Reeds vind ik niet echt vervangbaar, dus hopelijk zien we die nog ergens terug down the line...
• Ben benieuwd wat ze met de langzamere verhalen gaan doen. Dany en Jaime beleven bar weinig in boek 2 (afgezien van Dany in het spookhuis), dus wellicht dat ze daar wat sneller doorheen gaan skippen of misschien zelfs avonturen bij gaan verzinnen om ze iets te doen te geven. Jaime sneller (of tijdelijk) laten ontsnappen bijvoorbeeld...[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:19 schreef Asskimo het volgende:
Nou ik vind het anders wel handig dat dit topic bestaat (tenzij er straks nix op gepost wordt natuurlijk)
Uit de serietopic:
[..]Shadowbabies zijn schaduwen van Stannis, gebaard door Mel. Wat ze precies zijn weet ik niet, maar ze kunnen in ieder geval dood en verderf zaaien. En ze zijn gelinkt aan Stannis zelf, want die houdt herinneringen over aan de acties van zijn shadowbabies. Maar volgens mij hebben die babies maar een korte levensduur, want ze doen maar één ding en dan zie je ze nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
SPOILER: Boek2&3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik baal er meer van dat we die vette drakenschedel van seizoen 1 niet meer te zien krijgen als Tyrion en Shae daar elkaar niet meer ontmoeten, was echt een fantastische prop. Las laatst een mooie theorie op Winter-is-Coming dat de hele Tully's geschrapt kunnen worden als Robb toch met Jeyne trouwt maar zij later sterft en Robb dan alsnog besluit met een Frey-meisje te trouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:14 schreef Zhenar het volgende:
• Shae zit meteen aan het begin van seizoen 2 in het kasteel in King's Landing, terwijl ze in het boek eerst nog heel lang in een hoerenhuis verstopt zit... Ben benieuwd of dat betekent dat de verhaallijn met Alayaya (die voor het hoertje van Tyrion wordt aangezien en daarom gevangen gehouden wordt) geschrapt wordt. Ik dacht in eerste instantie dat Ros dat verhaal op zich zou nemen, maar Tyrion heeft nu helemaal geen reden meer om die hoerenkeet te bezoeken met Alayaya (of Ros) als 'cover', dus die link kan niet meer gelegd worden. Ben benieuwd hoe Cersei dan Tyrion probeert te chanteren, als ze dat uberhaupt gaat doen.
Maar dat is dan een heel ander verhaalquote:Op vrijdag 6 april 2012 05:01 schreef Nagil het volgende:
[..]
Ik baal er meer van dat we die vette drakenschedel van seizoen 1 niet meer te zien krijgen als Tyrion en Shae daar elkaar niet meer ontmoeten, was echt een fantastische prop. Las laatst een mooie theorie op Winter-is-Coming dat de hele Tully's geschrapt kunnen worden als Robb toch met Jeyne trouwt maar zij later sterft en Robb dan alsnog besluit met een Frey-meisje te trouwen.
Zou het ook niet leuk vinden als ze de hele verhaallijn met de Tully's omgooien, maar wie weet lossen ze het op een goede manier opquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:41 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Maar dat is dan een heel ander verhaalDat vind ik stom
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de serie.
(Voor de zekerheid maar even in een spoiler gezet, you never know)
quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:47 schreef Gwywen het volgende:
De schrijvers (Weiss en Benioff) hebben in elk geval al een paar keer aangegeven dat ze zich verheugen opIk denk dat iedereen die de boeken heeft gelezen wel kan vermoeden waar dit over gaat. Ben ook wel benieuwd hoe dit verfilmd gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in de serie.
(Voor de zekerheid maar even in een spoiler gezet, you never know)You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is nooit over gesproken in de serie, hoewel er voor de oplettende kijker-lezer best vaak aan wordt gehint.
Misschien wordt er meer duidelijk als we over een paar afleveringen Dany in the House of the Undying zien.
Als die scène er tenminste in zit...
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Gwywen het volgende:
Nee, dat hele gedoe vanHoop het wel, de House of the Undying was een van mijn favo scenes in het boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is nooit over gesproken in de serie, hoewel er voor de oplettende kijker-lezer best vaak aan wordt gehint.
Misschien wordt er meer duidelijk als we over een paar afleveringen Dany in the House of the Undying zien.
Als die scène er tenminste in zit...Kan me niet voorstellen dat ze die weglaten, want dan zal Dany helemaal niets te doen hebben in seizoen 2.
Ze hadden 20 afleveringen of meer moeten doen per seizoen, 10 is echt veels te weinig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:59 schreef Gwywen het volgende:
Ik ben idd bang dat ze de Reeds weg zullen laten, aangezien ook Howland Reed (die als enige overgeblevene weet wat er in The Tower of Joy is gebeurd) niet in de serie voorgekomen is, zelfs niet genoemd is.
Soms is het gewoon jammer dat zo'n serie bochten moet afsnijden om een groter publiek te kunnen bereiken.
Ik denk dat het dan budgettair gezien te gortig zou worden voor HBO.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:48 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ze hadden 20 afleveringen of meer moeten doen per seizoen, 10 is echt veels te weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |