quote:Hoi allemaal!
Lang verhaal kort: we staan op het punt om te scheiden. Ik wil niet de hele achtergrond uit de doeken doen hier, als je meer uitleg wil mag je me altijd pm-men voor meer informatie. In het kort komt het er op neer dat ik een complete inboedel (van bestek tot wasmachine) bij elkaar zal moeten sprokkelen zodra ik een eigen huisje krijg.
Als er iemand iets over heeft, kan ik het goed gebruiken! Ik heb geen inkomen, moet dus bijstand aanvragen dus ik kan er weinig tot niks voor geven helaas.
Ik woon in Assen. ( ga daar ook een huisje zoeken
quote:Ik neem mee / heb :
Mijn laptop.
1 persoonsbed met matras en lattenbodem 90x200
1 persoonsbed met matras, zonder lattenbodem! 90x200
2 persoonsbed met lattenbodem, zonder matras 140x200
stofzuiger
Blauwe 2 persoonsbank
1 rieten stoel met kussen
1 lack ofzo vierkant tafeltje van ikea
1 lage kast (voor mijn scrapspullen)
1 kubus opbergding/tafel
Als het lukt qua uit elkaar halen en weer in elkaar de kledingkast van mijn zoontje
1 smalle badkamerkast (waar handdoeken net inpassen zeg maar)
1 breedbeeldtv
Een dvdspeler/opneemding die niet 100% meer is.
1 mini stereo set
Ik krijg een pannenset!
Als je op Marktplaats Gratis klikt en daarna in 'uitgebreid zoeken' dan op prijs van ¤ 0,00 tot ¤ 0,00quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Niet voor mij maar iemand die ons per PM benaderde.
[..]
Klopt. Een TV en een stoel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:55 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik zie dat Yvonne een post van Djeez cyberspace in heeft geschoten waar hij aangaf dat ze de tv en nogwat spul kon houden.
Nou, dan doen we dat tochquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:32 schreef yvonne het volgende:
ik denk dat deze vrouw onze hulp héél erg goed kan gebruiken.
Ik zie het nu pas maar:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
In het kort komt het er op neer dat ik een complete inboedel (van bestek tot wasmachine) bij elkaar zal moeten sprokkelen zodra ik een eigen huisje krijg.
Oke, dat is een logische redenatie danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Te eerste jullie zijn lief!
Ik ben degene die de stap heeft genomen, neemt niet weg dat ik er ook verdrietig van ben.
Ik ga verhuizen omdat ik met de buurt niet veel heb, niet veel kindjes in de buurt waar Kim mee speelt.
Djeez zit dicht bij het werk, winkels dichtbij. Dat wil ik niet afpakken.
Urgentie kan ik idd krijgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke, dat is een logische redenatie danIk hoop dat je snel een plekje hebt wijffie! Heb je kans bij de woningbouw qua inschrijvingsjaren? Of maak je kans op een urgentie? (Hier in Utrecht is dat namelijk geen reden voor urgentie)
ik heb zelf een 2 persoonsbed, daar meot nog een matras voor ooit. Maar dan slaap ik eerst wel op een luchtbed/opklapbed.quote:
Echt hier draait m'n hart 60x van om.quote:Ik mag de kledingkast van mijn zoontje meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |